Behalve dat Aissati natuurlijk een veelvoud van Perez moet kosten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:08 schreef Nashje het volgende:
Dat hadden ze al meteen moeten doen in een deal met Perez.
Denk ook dat ze 'm nu niet meer laten gaan, daarom hadden ze dat in een deal met Perez moeten doen. Koeman smeekte bij Valckx om Perez.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:18 schreef BonJovi het volgende:
Aissati is toch niet haalbaar
Valckx zat inderdaad weer teveel aan z'n biertjequote:Op zondag 15 juli 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk ook dat ze 'm nu niet meer laten gaan, daarom hadden ze dat in een deal met Perez moeten doen. Koeman smeekte bij Valckx om Perez.
Aissati wordt in Oranje (hoop ik) straks ook de opvolger van Seedorf/Sneijder. Aissati moet gewoon voor Oranje gaan voetballen. Maar ik denk niet dat Aissati komt, tenzij hij heel weinig speelt. Hij is hele dikke vrienden met Ibrahim dus dan moet je die ook halenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef Pritt het volgende:
Aissati zou wel de enige speler in Nederland zijn die Sneijder goed kan opvolgen.
Als Wesley weg zou gaan moet er gewoon vol op hem geboden worden.
Aissati zou de aankoop zijn als V.Geel dat zou flikken. Die brengt over 3-4 zijn geld dubbel en dwars weer terug.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Aissati wordt in Oranje (hoop ik) straks ook de opvolger van Seedorf/Sneijder. Aissati moet gewoon voor Oranje gaan voetballen. Maar ik denk niet dat Aissati komt, tenzij hij heel weinig speelt. Hij is hele dikke vrienden met Ibrahim dus dan moet je die ook halen![]()
Mitea is erg kopsterk, kun je niet van Touma zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef Chadi het volgende:
Touma is geen verkeerde. Daar heb je meer aan dan aan Mitea.
Ik denk niet dat hij niet durft. Ik denk dat hij er zelfs redelijk open voor zal staan als Ajax met een goed gesprek komt en het juist aanpakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef BB-boy het volgende:
Aissati durft niet naar Ajax te komen.
Ja moeten die ballen wel op knie hoogte komenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mitea is erg kopsterk, kun je niet van Touma zeggen![]()
Ongetwijfeld op dit moment, maar Aissati is 2 jaar jonger en zal op de bank gaan belanden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:19 schreef RijstNatie het volgende:
Het kan aan mij liggen maar afellay is toch wat beter dan aisatti
Ik moet het nog maar zien eigenlijk. Als Van Geel aan blijft klooien met vage Spanjaarden die met hun club gedegradeerd zijn en eigenlijk niet echt op de juiste positie spelen. Het lijkt me naar omschrijving een aanvallende rechtermiddenvelder waar we gewoon geen kloot aan hebben wanneer Sneijder blijft. En ook als Sneijder vertrekt speel je ongetwijfeld met de punt naar voren, met een aankoop of Bakircioglu.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef F1Bas het volgende:
Iedereen wilde transfers, die krijgen we.
paniekvoetbal alweer...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien eigenlijk. Als Van Geel aan blijft klooien met vage Spanjaarden die met hun club gedegradeerd zijn en eigenlijk niet echt op de juiste positie spelen. Het lijkt me naar omschrijving een aanvallende rechtermiddenvelder waar we gewoon geen kloot aan hebben wanneer Sneijder blijft. En ook als Sneijder vertrekt speel je ongetwijfeld met de punt naar voren, met een aankoop of Bakircioglu.
Echte vleugelspelers vind je nergens, dus die moet je ook niet proberen aan te schaffen.
Het grappige is: jij hebt die gozer nooit gescout, Ajax daarentegen wel. Mag dan aannemen dat de scouts van Ajax zowel een betere mening kunnen vormen alswel hebben gevormd dan jij.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien eigenlijk. Als Van Geel aan blijft klooien met vage Spanjaarden die met hun club gedegradeerd zijn en eigenlijk niet echt op de juiste positie spelen. Het lijkt me naar omschrijving een aanvallende rechtermiddenvelder waar we gewoon geen kloot aan hebben wanneer Sneijder blijft. En ook als Sneijder vertrekt speel je ongetwijfeld met de punt naar voren, met een aankoop of Bakircioglu.
Echte vleugelspelers vind je nergens, dus die moet je ook niet proberen aan te schaffen.
Nee, dat kan hij niet..quote:Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Suarez is zonder twijfel een groot talent, die inderdaad op dezelfde manier als Babel kan spelen.
Het grappige is dat alle bronnen en opstellingen zeggen dat Xabi Prieto een rechtermiddenvelder is, en geen rechtsbuiten. We hebben al genoeg wannabe-rechtbuitens, en al genoeg rechtermiddenvelders. Onze rechtermiddenvelders zijn verdedigend ingesteld, dus is het een heel simpel rekensommetje dat iemand die gescout wordt als mogelijke rechtsbuiten gewoon niet in het elftal gaat passen. Of Ten Cate heeft hele andere plannen en Ajax gaat er van uit dat Sneijder sowieso vertrekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het grappige is: jij hebt die gozer nooit gescout, Ajax daarentegen wel. Mag dan aannemen dat de scouts van Ajax zowel een betere mening kunnen vormen alswel hebben gevormd dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |