Dan hebben we een groot probleem. Ik denk dat az nog niet eens de wc juffrouw naar ons laat vertrekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Z'n shortlist zijn toch meestal de spelers van zn vorige club.
I knowquote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
jezelf quoten is zo lame. Maar euhm over slippertjes gesproken.. Vermaelen vorig jaar tegen Kopenhagen..
Xabier Prietoquote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de shortlist van Van Geel op het moment.
Ik verwacht veel van hem.
Weet iemand hoe zijn goal ging en hoe het spel van hem was?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, Thembinkosi Fanteni. Veel te lange voornaam.
Dik gedrukt is halen Martin!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Xabier Prieto
Luis Suárez
Nwankwo Kanu
Lasse Nilsson
Anduele Pryor
François Sterchele
Pato Araujo
Guillermo Ochoa
César Delgado
Matias Delgado
Sharbel Touma
Mbark Boussoufa
Zoiets denk ik.
quote:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63463#quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe zijn goal ging en hoe het spel van hem was?
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah Xabi Prieto. Vertel er eens wat over want ik ken 'm nauwelijks.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:40 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Xabi Prieto speelt in Spanje vaak als rechtermiddenvelder, maar is meer een rechtsbuiten. Heeft een goede voorzet en passeerbeweging.
Tja, hij telde. Niet meer niets minder volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63463#
Staat Collin aan het begin van zijn carriere?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
In het begin van zn carriere heeft Frank dus nooit een foutje gemaakt?
quote:Valencia gaat 20 miljoen bieden Sneijder
zondag 15 juli, door masteryantjuh, Amsterdam, 13:33u, Voetbalzone
Valencia gaat mogelijk 20 miljoen Euro bieden op Wesley Sneijder van Ajax. De Spaanse club zou daarmee acht miljoen Euro meer bieden dan de vorige keer. Dat heeft Sportweek bevestigd.
Sneijder ziet zelf een overgang naar Valencia wel zitten. Trainer Henk Ten Cate ziet het verlies van de spelmaker niet zitten. Ajax vraagt de hoofdprijs voor Sneijder, dat zou zoon 22 miljoen Euro zijn.
Inderdaad. Voortaan dus standaard nee zeggen als Valencia aanklopt, twee weken later bieden ze toch bijna het dubbele.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Lol dat Valencia ook eerst bieden ze 12 miljoen en 2 weken daarna 20 miljoen.
Ik denk dat ze eerder Bakkal verkopen wat ook geen verkeerde speler is.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
Wat gisteren al werd geopperd, gewoon Aissati losweken bij PSV. Het is dan wel een lamp, maar het is de enige jonge speler met talent waarvan je zeker bent dat hij wat toevoegt aan het elftal.
13 Miljoen geloof ik, Babel kreeg 3,7 Miljoen van het transfergeld zelfquote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
Ik blijf ermee bezig... ¤ 17 miljoen voor Babel en ¤ 5 miljoen voor De Mul... Ajax heeft nu echt behoorlijk wat om te besteden. Ik blijf het verdomde lekker vinden.
Sportief gezien is het alleen wat minder.
Dat hadden ze al meteen moeten doen in een deal met Perez.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
Wat gisteren al werd geopperd, gewoon Aissati losweken bij PSV. Het is dan wel een lamp, maar het is de enige jonge speler met talent waarvan je zeker bent dat hij wat toevoegt aan het elftal.
Anyway, blijft veel geld.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
13 Miljoen geloof ik, Babel kreeg 3,7 Miljoen van het transfergeld zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |