Dat kan Ajax zich (op de lange termijn) simpelweg niet permitteren....quote:Op maandag 16 juli 2007 10:28 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder weggaat, inderdaad gewoon Raffie halen en hem een belachelijk hoog salaris geven (4 miljoen per jaar ofzo). Hij is het waard.![]()
Sowieso gaan de andere spelers dat niet pikken.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat kan Ajax zich (op de lange termijn) simpelweg niet permitteren....
Dat zeg je ook alleen omdat je um niet bij de Ajax wil zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Prieto is absoluut Ajax-onwaardig, lekker laten zitten in Spanje, waar zelfs de subtop niet in hem geinteresseerd is. Zegt allemaal genoeg, Ajax moet zich snel richten op een andere rechtsbuiten!
Hoe graag ik Suarez ook zie komen, slechte zaak.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het lijkt erop dat Ajax instemt met de arbitragezaak van Suarez. Treurig...
Samenvattingen, een enkele complete wedstrijd (tegen een topper of Atlético Madrid) en meningen van supporters in Spanje, soms zelfs van aanhangers van zijn eigen club. Daarbij, als hij echt zo goed is als Henk ten Cate ons wil doen geloven, waarom haalt Sevilla dan Tom de Mul voor 5 miljoen euro en niet landgenoot Xabi Prieto voor 3 á 4 miljoen euro? Dit wordt een tweede Roger, mark my words.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat je um niet bij de Ajax wil zien.
Gebaseerd op wat precies? Samenvattingen?
Ik lees hier en daar dat Prieto in 100 wedstrijden 77 assists heeft mogen verzorgen. Dat is toch geen misselijke statistiek, zeker niet in de Primera Division.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Iedere cent voor Xabi Prieto is er één teveel, die jongen gaat gegarandeerd mislukken bij Ajax. We moeten ons richten op iemand die bekend is met de rechtsbuitenpositie, geen rechtshalf.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef De_Ananas het volgende:
Ajax kan bijna niet anders om een vervanger te vinden..... En ik zie het nog best gebeuren dat Ajax gewoon geld betaald.
Dat is zeker niet mis. Dat geeft dan weer hoop, itt wat ik van Montana leesquote:Op maandag 16 juli 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat Prieto in 100 wedstrijden 77 assists heeft mogen verzorgen. Dat is toch geen misselijke statistiek, zeker niet in de Primera Division.
Sorry, ik geloof iets meer in het inschattingsvermogen van HtC, dan in dat van jou.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Samenvattingen, een enkele complete wedstrijd (tegen een topper of Atlético Madrid) en meningen van supporters in Spanje, soms zelfs van aanhangers van zijn eigen club. Daarbij, als hij echt zo goed is als Henk ten Cate ons wil doen geloven, waarom haalt Sevilla dan Tom de Mul voor 5 miljoen euro en niet landgenoot Xabi Prieto voor 3 á 4 miljoen euro? Dit wordt een tweede Roger, mark my words.
Nouja, ik heb de statistiek even er op na gezocht en deze gegevens kloppen van geen kant. Zijn statistieken vertonen niets bijzonders. IJdele hoop dus, helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker niet mis. Dat geeft dan weer hoop, itt wat ik van Montana lees
Heeft iemand op AN neergezet, maar volgens mij is het onzin, kan deze statistieken nergens terugvinden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat Prieto in 100 wedstrijden 77 assists heeft mogen verzorgen. Dat is toch geen misselijke statistiek, zeker niet in de Primera Division.
Jammer. Vond het ook wel erg hoog ja. 0,77 assist per wedstrijd. Daar komt niemand aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, ik heb de statistiek even er op na gezocht en deze gegevens kloppen van geen kant. Zijn statistieken vertonen niets bijzonders. IJdele hoop dus, helaas.
Blijkt inderdaad nergens op gebaseerd. Volgens de statistieken die ik hier voor mijn neus heb heeft hij slechts een paar assists gegeven in het afgelopen seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heeft iemand op AN neergezet, maar volgens mij is het onzin, kan deze statistieken nergens terugvinden.
Wat dacht je dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat Groningen gewoon een prijs noemt en Ajax die alsnog betaald om van het gezeik af te zijn
Dat bedoelde ik eigenlijk ook niet, maar wel dat Ajax gewoon een prijs betaald omdat ze geen rechtszaak willen hebben. Dit is gewoon om wat druk op de ketel te zettenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ananas: Ik denk niet van Geel de hoofdprijs voor Suarez gaat betalen. Daar is hij een veel te harde zakenman voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |