quote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef rollator_GSI het volgende:
je zat in het kinderbadje zeker ?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:24 schreef rollator_GSI het volgende:
je zat in het kinderbadje zeker ?
voornaam Karlquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef ed_reeb het volgende:
waarom ga je dan ook op vakantie waar stikt van de kleine kinderen?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Laat ma raden, je zit op een camping?
Had het niet over jou hoor.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Had het niet over jou hoor. [afbeelding]
Maar jij wel over mij natuurlijk. [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef Adidah het volgende:
Ik zou gewoon de zwembandjes van die kleine kinderen leksteken. Dat zal ze leren.
Kom je nou weer stoer doen met je salouquote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Thrilled het volgende:
Jezus, ik ga aanstaande zaterdag 2 weken naar salou, maar mij ga je echt niet zien op fok hoor! Wat doe je hier, ga nog meer kinderen lastig vallen!!
Hey ik heb je gemist!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Kom je nou weer stoer doen met je salou!!
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Thrilled het volgende:
Jezus, ik ga aanstaande zaterdag 2 weken naar salou, maar mij ga je echt niet zien op fok hoor! Wat doe je hier, ga nog meer kinderen lastig vallen!!
Maar je mag wel meeliftenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh kut. Dat was al gepost.
Je smeekte voor je leven en gaf haar al je geld terwijl ze haar voeten in je gezicht afveegde?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef AbeSapien het volgende:
Gisteren wou ik van de glijbaan (), en een kindje wou voorkruipen, en hou hem tegen, en ineens komt die moeder naar me toe, me helemaal in het engels uit te maken voor alles wat mogelijk is, ik zeg wat terug en ga weg.
Nog een tip:quote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef Blue Thunder het volgende:
Tip voor TS
Ga naar Canet Plage!
Heeft verder geen reet met klacht te maken overigens
Gewoon omverrijden, dan doen ze dat niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Mickey86 het volgende:
Moeders die denken voorrang te hebben op een niet-zebrapad en snel hun kinderwagen voor de naderende auto's duwen en overwaggelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |