Ik klus zowiezo niet, en als ik dat zou doen is dat mijn goed rechtquote:Op zondag 15 juli 2007 11:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ga in een bunker klussen, dan heeft niemand last van je.
* JortK is eensch met TSquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
* De buurman staat te klussen in de tuin
* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
Laat mij toch met rust! Ik heb zes dagen gewerkt, op deze zevende dag wil ik rusten.
Ik heb al gekeken naar Hour of Power.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:16 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij niet in de kerk zitten ?????????
het regentquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef northernlight81 het volgende:
Onzin, jij zou moeten respecteren dat andere mensen wat nuttigs met hun zondag willen doen. Daarbij is met dit weer je kinderen niet buiten laten spelen ook zielig.
Had je vrijstaand huis met 10hectare moeten kopenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
Met dat vrijstaande huis, hier ook geen last van gehadquote:* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
Het vrijstaande huis zou zo groot zijn geweest dat je de telefoon niet had gehoordquote:* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
Dit had dus met gemak gekunt in je vrijstaande huis.quote:
Laat mij toch met rust! Ik heb zes dagen gewerkt, op deze zevende dag wil ik rusten.
Toen was ik al wakker door me buurmanquote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef Cubewoods het volgende:
Het onweer maakte me wakker.
Kanker onweer.
Gods werk.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef Cubewoods het volgende:
Het onweer maakte me wakker.
Kanker onweer.
En dat op me zondag ochtend.
Waarom ga je niet 5 dagen werken ipv 6 dagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
mooi toch, die kerkklokkenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Aibmi het volgende:
De kerk maakte mij wakker met 15 minuten klokkenluidenNiks zondagsrust, niks christelijke tijden
![]()
Afschieten die kinderenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef shmoopy het volgende:
Ik hield mijn kinderen op zondag altijd tot 12:00 uit de tuin, omdat dat kindergekrijs door alle tuinen galmt, kwestie van een beetje nadenken en rekening met anderen houden.
Helaas hebben mijn buren dat benul niet, die gooien ze gewoon om 9:00 naar buiten om de hele buurt wakker te schreeuwen en janken.
Tip: oordopjes.
Jaloers is.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef Steve-O het volgende:
Precies Ook al werk ik vandaag het is wel een rustdag en dat pakt niemand me af!
Het enigste wat ik trouwens bij mij in de wijk hoor zijn vogels
ik woon 10 minuten van amsterdam af dus je hoeft echt niet naar Grunn toequote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef asdqert het volgende:
[..]
Jaloers is.![]()
Enkel en alleen hierom zou ik ooit eens naar een Gronings/Overijssels dorpje verhuizen trouwens. Ik woon hier onder Utrecht en de rijksweg om dit dorpse stadje heen maakt overdag alleen al een kloteherrie. Laat staan hoe de situatie is als het dozijn labiele ouders dat deze (overigens best goeie) wijk hun kinderen (as mentioned before) naarbuiten schoppen.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
Kerkklokken die de zondagsrust niet respecteren.
Juist ideaal, 1 dag werken & 2 dagen betaald wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef Malle_beer het volgende:
werkgevers die de zondagsrust vernachelen![]()
En Zondag dus je hoeft geen drol te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Juist ideaal, 1 dag werken & 2 dagen betaald worden![]()
Sukkel, je moet toch inmiddels wel weten hoeveel je za-avond moet zuipen om zo-ochtend niet wakker te worden van de kerkklokken?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Aibmi het volgende:
De kerk maakte mij wakker met 15 minuten klokkenluidenNiks zondagsrust, niks christelijke tijden
![]()
Hee, woon jij toevallig bij mij in het rijtje??quote:Op zondag 15 juli 2007 12:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik heb geen zondagrust, maar wel maandagrust.... maar dan gaan ze om half 8 het plantsoen kortwieken.... hoe komen ze erbij, maandag is toch MIJN rustdag?
Je hoeft geen drol te doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En Zondag dus je hoeft geen drol te doen
2 dagen uitbetaald krijgen voor 8 uur niets doen
Het was vast allah die erachter zat!quote:
Verkeerde carrierequote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Je hoeft geen drol te doen?
Ik werk me juist helemaal de ziekte in door de drukte
En dat terwijl we maar van 9 t/m 12 open zijn.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |