Ik klus zowiezo niet, en als ik dat zou doen is dat mijn goed rechtquote:Op zondag 15 juli 2007 11:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ga in een bunker klussen, dan heeft niemand last van je.
* JortK is eensch met TSquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
* De buurman staat te klussen in de tuin
* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
Laat mij toch met rust! Ik heb zes dagen gewerkt, op deze zevende dag wil ik rusten.
Ik heb al gekeken naar Hour of Power.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:16 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij niet in de kerk zitten ?????????
het regentquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef northernlight81 het volgende:
Onzin, jij zou moeten respecteren dat andere mensen wat nuttigs met hun zondag willen doen. Daarbij is met dit weer je kinderen niet buiten laten spelen ook zielig.
Had je vrijstaand huis met 10hectare moeten kopenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
Met dat vrijstaande huis, hier ook geen last van gehadquote:* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
Het vrijstaande huis zou zo groot zijn geweest dat je de telefoon niet had gehoordquote:* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
Dit had dus met gemak gekunt in je vrijstaande huis.quote:
Laat mij toch met rust! Ik heb zes dagen gewerkt, op deze zevende dag wil ik rusten.
Toen was ik al wakker door me buurmanquote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef Cubewoods het volgende:
Het onweer maakte me wakker.
Kanker onweer.
Gods werk.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:43 schreef Cubewoods het volgende:
Het onweer maakte me wakker.
Kanker onweer.
En dat op me zondag ochtend.
Waarom ga je niet 5 dagen werken ipv 6 dagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef ouderejongere het volgende:
* Schreeuwende kutkinderen op het pleintje
* Familie die je opbelt dat ze je al een week niet gezien hebben
mooi toch, die kerkklokkenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef Aibmi het volgende:
De kerk maakte mij wakker met 15 minuten klokkenluidenNiks zondagsrust, niks christelijke tijden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |