abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 00:00:39 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_51507147
12 uur..

Het lot ligt nu in de handen van de cursus-leider..
Man wat een klus en eigenlijk wil ik nog zoveel eraan doen. Maar we voldoen in ieder geval aan alle eisen van de opdracht. Niet alles werkt nog echt zoals het officieel de bedoeling was, maar toch.

En nu ga ik slapen.. Morgen weer op me werk scripten..

pi_51511771
Goedmorguh
Allemaal een goed weekend gehad
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef ursel het volgende:
Het lot ligt nu in de handen van de cursus-leider..
Sinds wanneer leg jij je lot in de handen van een ander
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
Rabo voor Geel in Parijs..

Man man man wat een magnifieke etappe.. Nooit gedacht en zit er helemaal naast met mijn rondemaster maar dit is smullen mensen!!!
BBQ bji me ouders, maar me zwager, me pa en ik zaten meer voor de tv dan achter de BBQ

Maar heb goed gescoord

[ Bericht 2% gewijzigd door Cardinal_NL op 16-07-2007 07:56:59 ]
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_51511778
En voor de liefhebbers:

http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538

Lekker volle bak dit jaar met oa dank aan EYPN en Baussie
[FoD] Cardinal
pi_51511802
Iemand die vent 'verkleed' als Borat gezien?
pi_51511819
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:50 schreef Stefan740 het volgende:

Die was geniaal.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 16 juli 2007 @ 08:19:59 #56
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51512006
Psst... Hoe zit het met die kaarten?
  maandag 16 juli 2007 @ 08:26:47 #57
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51512051
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Incolumis het volgende:
wat boeit dat kutfietsen nou, die pillenslikkers zijn een schande voor topsport.
Kansloze opmerking...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_51512087
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kansloze opmerking...
nee hoor
pi_51512212
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Incolumis het volgende:
wat boeit dat kutfietsen nou, die pillenslikkers zijn een schande voor topsport.
Wat doet Lies achter jouw PC?

pi_51512229
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:42 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat doet Lies achter jouw PC?

lol
die is al weer naar huis hoor
pi_51512387
tvp
Altijd blijven lachen!!
pi_51512453
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:30 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee hoor
Heb je een beredenering of ben je met de Duitse tv aan het meepapagaaien?

Ga je nu ook de Olympische spelen afzeiken?

FF serieus.. Er zijn zoals in elk deel van de maatschappij fouten gemaakt door mensen en die zijn bestraft. Dat zij een smet leggen op de wielersport in het algemeen is ook logisch en wordt versterkt door de media die van slecht nieuws graag geld maken. Daarentegen is media en commercie integraal en essentieel onderdeel van de Tour.

Echter als je weet dat met de anti-doping verklaring die ALLE renners moesten tekenen en de controles die sponsoren, ploegen en de tour laten uitvoeren het haast niet meer mogelijk is dan kun je er vertrouwen in hebben dat ze de goede kant uit gaan. CSC bijvoorbeeld heeft een Duits extern bedrijf gecontracteerd dat alle controle voor hen voorziet zonder dat zij daar invloed op hebben. Bij T-mobile iets soortgelijks en zeg nou zelf, Gerdemann zag er niet uit als een gedrogeerde renner en zegt zelf met tranen in zijn ogen dat hij de nieuwe generatie vertegenwoordigd. (Met het schuim op zijn bek)

Bron: Ferdi

[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 16-07-2007 09:16:57 ]
pi_51512661
Je vergeet de bronvermelding

-edit-
pi_51512663
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:00 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Heb je een beredenering of ben je met de Duitse tv aan het meepapagaaien?
ik kijk geen duitse tv
ik heb in het verleden regelmatig naar wielrennen gekeken maar het is tegenwoordig echt geen schone sport meer. over 8 jaar zullen een aantal renners wel weer bekennen dat ze dit jaar stimulerende middelen hebben gebruikt, wacht maar af
pi_51512790
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:14 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik kijk geen duitse tv
ik heb in het verleden regelmatig naar wielrennen gekeken maar het is tegenwoordig echt geen schone sport meer. over 8 jaar zullen een aantal renners wel weer bekennen dat ze dit jaar stimulerende middelen hebben gebruikt, wacht maar af

Juist in het verleden was het erg rot en nu reeds stukken beter. Tja schoon zal het nooit zijn maar mensen als Erik Dekker, Boogerd, etc gebruiken zeker niet! Rotte appels heb je overal. Rabobank zou het ook nooit accepteren.
pi_51512913
Het beeld wat van wielrennen heerst is wel erg rot hoor. Ik kan me Inco z'n beeld wel voorstellen, ik had van te voren ook m'n twijfels of het nog wel leuk is om te gaan kijken. Bij alles en iedereen met een prachtige demarrage ga je je afvragen of dat echt is of dat de rijder stijf staat van de doping. Gelukkig heb ik dat bij de Rabo ploeg niet dus dat maakte gisteren wel een erg mooie dag.

Tuurlijk er gebeuren genoeg dingen omheen om het tegen te gaan maar dat ziet men niet. Dat zien alleen de mensen die in de sport duiken en dat wordt niet gezien door de mensen die af en toe wat lezen in de krant. Dat zie je wel bij meer sporten. Als je je niet in de F1 zou verdiepen dan zou je haast denken dat elke team 1 coureur heeft en een mannetje of 10 die de pitstops doen en that's it. Iedereen die het volgt weet dat dat niet zo is.

Het zou iig fijn zijn als de Tour er dit jaar zonder doping schandelen uitkomt maar goed we moeten ook niet zo naief zijn om te denken dat doping helemaal uit te bannen is bij een sport waarbij de nadruk zo ontzettend zwaar op de fysieke kracht van het lichaam ligt.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:07:12 #67
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51515390
Tour blijft mooi om te zien en er zullen vast nog wel een paar renners gebruiken, maar die lopen nog wel tegen de lamp.

Overigens schatten jullie Rasmussen een beetje te hoog in, hij kan niet mee met de beste op een klim, al scheelt het tegenwoordig niet veel meer aangezien er deze tour nog niemand echt is opgestaan, waarvan je kan zeggen, die wint de tour.
Wat ik je wel kan zeggen is dat Rasmussen hem zeker niet wint. Hij kan gewoon niet tijdrijden.

Het zal me ook helemaal niks verbazen als hij dinsdag zal moeten lossen op de laatste berg. Ik verwacht dat de astana's gebruik zullen maken van deze rust dag en morgen kijken hoe goed ze zijn door aan te vallen.

Voorlopig vind ik net als vorig jaar dat de toppers zich te stil houden, je kunt geen tour winnen zonder aan te vallen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_51515704
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tour blijft mooi om te zien en er zullen vast nog wel een paar renners gebruiken, maar die lopen nog wel tegen de lamp.

Overigens schatten jullie Rasmussen een beetje te hoog in, hij kan niet mee met de beste op een klim, al scheelt het tegenwoordig niet veel meer aangezien er deze tour nog niemand echt is opgestaan, waarvan je kan zeggen, die wint de tour.
Wat ik je wel kan zeggen is dat Rasmussen hem zeker niet wint. Hij kan gewoon niet tijdrijden.

Het zal me ook helemaal niks verbazen als hij dinsdag zal moeten lossen op de laatste berg. Ik verwacht dat de astana's gebruik zullen maken van deze rust dag en morgen kijken hoe goed ze zijn door aan te vallen.

Voorlopig vind ik net als vorig jaar dat de toppers zich te stil houden, je kunt geen tour winnen zonder aan te vallen
Ach Rasmussen moet onze 'Deens-Neerlands' hoop in bange dagen maar vertegenwoordigen in tijden dat we het met Thomas Dekker moeten doen die het nog niet aan kan. Denk dat Rasmussen op het moment de beste klimmer van het peleton is maar of hij dit vol kan houden is de vraag inderdaad. Valverde viel me met name tegen aangezien hij juist gisteren een gaatje had kunnen slaan met Vino. (kloden heb ik al afgeschreven). Rabo moet nu keuzes maken hoe ze het gaan spelen maar als ze voor MEnchov gaan (die ook geen top 3 kan rijden in de tour) hebben ze Rasmussen sowieso op de kast. Denk niet dat ze het zich kunnen veroorloven om Rasmussen te blijven negeren als potentiele klassementsrijder.

Met het huidige peleton kan Rasmussen een gat slaan dat met een goede tijdrit voor de klassementsrijders niet te evenaren is.

Maar ben het wel met je eens dat het een vertekend beeld is nu aangezien de tijdrit na de Alpen valt ipv ervoor.

Spannend is het sowieso ! Mayo is nu mijn favoriet aan het worden als ik zag hoe hij terug kwam gister na stille maanden. Moreau zal ook zeker de kans niet laten schieten.
pi_51516317
Als Thomas dekker goeie tijdrit rijdt kan hij het geel van rasmussen wel beetje veilig stellen.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_51516528
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Juist in het verleden was het erg rot en nu reeds stukken beter. Tja schoon zal het nooit zijn maar mensen als Erik Dekker, Boogerd, etc gebruiken zeker niet! Rotte appels heb je overal. Rabobank zou het ook nooit accepteren.
zei jij donderdag avond tegen mij niet dat de doping herkenners zo'n 5 jaar achter lagen op de gebruikers?
en dus de meeste of dan pas gepakt worden of toegeven?
Narf!
  maandag 16 juli 2007 @ 11:46:49 #71
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_51516557
Mayo reed zo'n 3 minuten sneller dan Rasmussen de laatste klim op. Ik had Mayo wel verwacht, maar ja ik verwacht hem al jaren
Ik snap de Astana's niet, waarom hebben ze Klöden niet laten gaan, hij was gisteren erg sterk, althans hij maakte een sterke indruk. Toen hij op kop ging rijden, haalde ze het groepje bijna weer terug, maar volgens mij kon Vino het toen weer niet aan en moest Klöden inhouden.

Ik ben het wel met je eens dat Menchov geen winnaar is, hij kan gewoon niet aanvallen, althans ik heb het hem nog nooit echt zien doen. Hij mist die explosiviteit, die Ullrich ook nooit had. Helaas heeft Menchov niet de kracht die Ullrich wel had, komt waarschijnlijk omdat Menchov wel clean is....

Rasmussen is een hele goeie klimmer, maar hij legt het wel af tegen de grote jongens. Voordeel van
  • Rasmussen is dat er op dit moment geen echte grote jongens meer zijn.
  • Valverde, niet in goede doen, maar voor mij wel 1 van de grootste kanshebbers.
  • Menchov, niet explosief genoeg, maar hij zal zeker wel top 5 rijden dit jaar.
  • Sastre, heeft kniepijn, als dit verholpen wordt, kan hij hoge ogen gooien.
  • Klöden, is gewoon een knecht geworden
  • Vinokourov, heeft te veel pijntjes, maar na herstel, kan hij heel gevaarlijk worden.
  • Moreau, Franse huilie doet leuk mee, maar snapt het nog steeds niet.
  • Schleck, weet niet wat ik met hem aan moet, denk niet dat hij een rol van betekenis zal spelen in de belangrijkste ritten (14t/m16) Hoge top 10 rijder.
  • Evans, de anonieme. Bijna niet te lossen, maar zou leuk zijn als hij zelf eens iets doet. Verwacht dat we hem nog in flink wat wielen zullen zien zitten.
  • Kasjetsjkin, reed erg sterk, maar ook weer in dienst van.
  • Contador, aanwinst voor de sport, rijdt sterk en laat zich goed zien, winnaar van de witte trui.
  • Mayo, gaat door het ijs zakken en niet alleen op de tijdritten. Hij zal als 1 van de eerste (uit dit rijtje)moeten lossen tijdens de laatste week van de tour. Al hoop ik dat hij het goed blijft doen.

Ik verwacht dat de top 10 in parijs uit dit lijstje komt.

Als Vino voldoende herstelt, maakt hij de meeste kans, aangezien hij een verschrikkelijk goed team heeft dat helemaal in zijn dienst rijdt. Klöden en Kasjetsjkin maakten beide een hele sterke indruk op mij.
  • Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    pi_51516773
    Wie zal ik in m'n team zetten voor de rustdag?
    pi_51518046
    News: *ding*

Bram Tankink heeft een eerste gesprek vandaag bij T-mobile!
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef Sickert het volgende:

[..]

zei jij donderdag avond tegen mij niet dat de doping herkenners zo'n 5 jaar achter lagen op de gebruikers?
    en dus de meeste of dan pas gepakt worden of toegeven?
    Klopt, Doping techniek is veel verder dan de wetenschap die het achtervolgt. Daarom gaat men het nu aanpakken met die anti-doping verklaring die iedere renner heeft moeten tekenen. Maar het gebeurd nog zeker tot vandaag de dag. Mayo en Pereiro zijn het afgelopen jaar alweer 2 keer verdacht geweest. Het lijkt ook iets typisch Baskisch/Spaans te zijn lijkt het. Van Zabel was ik echt wel verbaast en teleurgesteld over.
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Mayo reed zo'n 3 minuten sneller dan Rasmussen de laatste klim op. Ik had Mayo wel verwacht, maar ja ik verwacht hem al jaren
    Ik snap de Astana's niet, waarom hebben ze Klöden niet laten gaan, hij was gisteren erg sterk, althans hij maakte een sterke indruk. Toen hij op kop ging rijden, haalde ze het groepje bijna weer terug, maar volgens mij kon Vino het toen weer niet aan en moest Klöden inhouden.

Ik ben het wel met je eens dat Menchov geen winnaar is, hij kan gewoon niet aanvallen, althans ik heb het hem nog nooit echt zien doen. Hij mist die explosiviteit, die Ullrich ook nooit had. Helaas heeft Menchov niet de kracht die Ullrich wel had, komt waarschijnlijk omdat Menchov wel clean is....

Rasmussen is een hele goeie klimmer, maar hij legt het wel af tegen de grote jongens. Voordeel van
  • Rasmussen is dat er op dit moment geen echte grote jongens meer zijn.
  • Valverde, niet in goede doen, maar voor mij wel 1 van de grootste kanshebbers.
  • Menchov, niet explosief genoeg, maar hij zal zeker wel top 5 rijden dit jaar.
  • Sastre, heeft kniepijn, als dit verholpen wordt, kan hij hoge ogen gooien.
  • Klöden, is gewoon een knecht geworden
  • Vinokourov, heeft te veel pijntjes, maar na herstel, kan hij heel gevaarlijk worden.
  • Moreau, Franse huilie doet leuk mee, maar snapt het nog steeds niet.
  • Schleck, weet niet wat ik met hem aan moet, denk niet dat hij een rol van betekenis zal spelen in de belangrijkste ritten (14t/m16) Hoge top 10 rijder.
  • Evans, de anonieme. Bijna niet te lossen, maar zou leuk zijn als hij zelf eens iets doet. Verwacht dat we hem nog in flink wat wielen zullen zien zitten.
  • Kasjetsjkin, reed erg sterk, maar ook weer in dienst van.
  • Contador, aanwinst voor de sport, rijdt sterk en laat zich goed zien, winnaar van de witte trui.
  • Mayo, gaat door het ijs zakken en niet alleen op de tijdritten. Hij zal als 1 van de eerste (uit dit rijtje)moeten lossen tijdens de laatste week van de tour. Al hoop ik dat hij het goed blijft doen.

Ik verwacht dat de top 10 in parijs uit dit lijstje komt.

Als Vino voldoende herstelt, maakt hij de meeste kans, aangezien hij een verschrikkelijk goed team heeft dat helemaal in zijn dienst rijdt. Klöden en Kasjetsjkin maakten beide een hele sterke indruk op mij.
  • Wow goede analyse! Denk dat je aardig dicht bij de waarheid zit.

Echter Kloden zie ik het niet doen. Die heeft aanhoudende problemen met een beknelde zenuw en heeft een gebroken staartbeen. (heeft hij vaker gehad.) bron. Verder reed hij gister helemaal niet sterk aangezien hij vernederend moest gaan knechten voor Vino. Vino zie ik overigens gaan herstellen zeker nu met die rustdag. Als iemand het geel kan pakken niet meer los laat is hij het wel.

Als Rabo doorzet en wil gaan voor geel met Rasmussen moet Rasmussen morgen ontsnappen en zo in ieder geval de klassementsrijders uit de tent lokken. Echter Rasmussen gaan ze geen minuten meer geven nu.. Die MOETEN dan kleur bekennen. Maar dit truukje kan ook gespeeld worden door mannen als Moreau en Sastre. Pereiro zou het meest voor de hand liggen maar die moet knechten voor Valverde.

Ik mis mijn held Nicolas Portal! Kwam gister op 39 minuten binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 16-07-2007 12:47:43 ]
    pi_51519626
    http://www.nu.nl/news/115(...)sd_voor_de_bank.html
    Dirk Kuyt is niet bang dit seizoen weinig aan spelen toe te komen bij Liverpool. De 26-jarige aanvaller kreeg de afgelopen week concurrentie voor de spitspositie bij de Reds van de nieuwe aanwinsten Fernando Torres, Andriy Voronin en Ryan Babel.

*proest*

Vanavond nog iemand knallen Ik ben er en ik ga Inco ownen
    God, nu al een zonnesteek
    pi_51519920
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
    http://www.nu.nl/news/115(...)sd_voor_de_bank.html
    Dirk Kuyt is niet bang dit seizoen weinig aan spelen toe te komen bij Liverpool. De 26-jarige aanvaller kreeg de afgelopen week concurrentie voor de spitspositie bij de Reds van de nieuwe aanwinsten Fernando Torres, Andriy Voronin en Ryan Babel.

*proest*

Vanavond nog iemand knallen Ik ben er en ik ga Inco ownen
    God, nu al een zonnesteek
    veel water drinken fer, karkand is een bitch als je vocht tekort hebt
      maandag 16 juli 2007 @ 13:36:50 #76
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_51520001
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef jpjedi het volgende:
    News: *ding*

Bram Tankink heeft een eerste gesprek vandaag bij T-mobile!
    Dat is wel een team waar hij goed bij zou passen
    quote:
    Wow goede analyse! Denk dat je aardig dicht bij de waarheid zit.

Echter Kloden zie ik het niet doen. Die heeft aanhoudende problemen met een beknelde zenuw en heeft een gebroken staartbeen. (heeft hij vaker gehad.) bron. Verder reed hij gister helemaal niet sterk aangezien hij vernederend moest gaan knechten voor Vino. Vino zie ik overigens gaan herstellen zeker nu met die rustdag. Als iemand het geel kan pakken niet meer los laat is hij het wel.

[afbeelding]
    Ik denk ook dat het erg lastig is voor Klöden, maar toen hij op kop ging rijden gingen ze echt hard. Ik kreeg vervolgens het idee dat hij moest inhouden voor Vino.
    Overigens denk ik dat Vino inderdaad wel gaat herstellen en dan absoluut de grootste kanshebber is. Zijn team is gewoon erg sterk en als hijzelf helemaal fit is is hij gewoon onberekenbaar en dat is leuk om naar te kijken.
    quote:
    Als Rabo doorzet en wil gaan voor geel met Rasmussen moet Rasmussen morgen ontsnappen en zo in ieder geval de klassementsrijders uit de tent lokken. Echter Rasmussen gaan ze geen minuten meer geven nu.. Die MOETEN dan kleur bekennen. Maar dit truukje kan ook gespeeld worden door mannen als Moreau en Sastre. Pereiro zou het meest voor de hand liggen maar die moet knechten voor Valverde.
    2de in de Tour de BoF!
      maandag 16 juli 2007 @ 13:38:42 #77
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_51520069
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Als ik een beetje op tijd thuis ben (eerst sporten) doe ik ook een rondje mee
    2de in de Tour de BoF!
    pi_51520220
    quote:
    Ik ga straks eerst als warming up een rondje hardlopen en dan ben ik helemaal klaar om je keihard in de bips te schieten op Karkand

Die Beerdisposer kan ik er ook wel bij hebben
    pi_51520289
    quote:

[..]

Sorry, geen tijd deze week. Moet van alles afronden voor dat we aankomend weekend met vakantie gaan
    [FoD] Cardinal
      maandag 16 juli 2007 @ 13:48:49 #80
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_51520422
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ga straks eerst als warming up een rondje hardlopen en dan ben ik helemaal klaar om je keihard in de bips te schieten op Karkand

Die Beerdisposer kan ik er ook wel bij hebben
    Kom ik stiekem als gans
    2de in de Tour de BoF!
    pi_51521486
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 07:50 schreef Stefan740 het volgende:
      maandag 16 juli 2007 @ 14:35:46 #82
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_51521925
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Dit plaatje is extra leuk als je ook het onderschrift van JP erbij leest
    2de in de Tour de BoF!
    pi_51521989
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dit plaatje is extra leuk als je ook het onderschrift van JP erbij leest
    OMG inderdaad.
    pi_51522267
    Kut, betrapt
    pi_51523169
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
    Kut, betrapt

Je komt jou ook overal tegen he

FJD F.K.A. UnleashMitch A.K.A Borat
    [FoD] Cardinal
    pi_51523278
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Kom ik stiekem als gans
    Wel opschieten dan als je de straat oversteekt hoor, al dat gewaggel kunnen we niet hebben tijdens de spits
    [FoD] Cardinal
      maandag 16 juli 2007 @ 15:34:21 #87
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51523992
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 08:19 schreef Keltie het volgende:
    Psst... Hoe zit het met die kaarten?
    Als je nog niet gebeld heb, mag je er nog 2 bij doen
    Als je al wel gebeld heb, is dat pech voor 2 mensjes
    pi_51524141
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
    Wel opschieten dan als je de straat oversteekt hoor, al dat gewaggel kunnen we niet hebben tijdens de spits
    Zonnetje, biertje erbij, BBQ aansteken. He daar komt Gans voorbij
    pi_51525666
    Vond nog aardig stukje ter afsluiting van de discussie over doping. Ferdi had ook wel gelijk dat het beeld natuurlijk eenvoudig gemaakt is dat wielrennen automatisch verband houdt met doping. Stukje hieronder bevestigd dat min of meer maar ook dat sinds de zaak Fuertes de kaarten voor alle verdachten ineens open liggen. Daarbij is het ook aardig te lezen dat de zaak niet alleen 'foute' wielrenners heeft ontmaskerd maar ook voetballers, tennissers en autocoureurs.
    quote:
    Media

De laatste jaren gaan de media steeds feller te werk in de strijd tegen doping. De zaak-Fuentes toont echter aan dat de media hierbij soms veel te ver doorslaan. De strijd van de Franse kranten tegen Lance Armstrong was al tegen het absurde aan, maar de speculaties die in de Spaanse, Italiaanse en Franse media ontstonden waren simpelweg ridicuul.

Inmiddels zijn meer dan driehonderd topsporters in verband gebracht met de arts. Ook voetballers, tennissers en autocoureurs zouden op zijn befaamde lijst staan. Jörg Jaksche en Michele Scarponi zijn tot nu toe de enige twee sporters die daadwerkelijk bekend hebben bloeddoping te hebben gebruikt. Er zijn geen andere sporters aangeklaagd, laat staan veroordeeld.
    Bron
    pi_51527069
    ik kom ook wel meedoen
    en mischien knalt veer ook nog een rondje
    Narf!
    pi_51527554
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef jpjedi het volgende:
    Ferdi had ook wel gelijk
    en daar had je een bron voor nodig
    pi_51528316

OT :
    pi_51528550
    Ik heb een brandende vraag!

Ik speel nou al een tijdje BF2, ben ondertussen Gunnery Sergeant. Maar ik zit met een probleem.
    Als ik een server in ga dan blijft mijn ping een aantal seconden rond de 60.. dan wordt hij rond de 120, en vervolgens rond de 300. (vandaag zelfs rond de 1000)

Hoe verlaag ik mijn ping?? Alle onnodige programma's heb ik afgesloten. Er draait haast niks meer. Maar toch blijft mijn ping zo hoog.
    Iemand een idee?
    pi_51528696
    Battlefield 2? Offtopic!

Kabels zijn goed neem ik aan?
    Router heeft een reset gehad?
    PC heeft een reset gehad?
    Geen enge spyware dan wel virussen?
    Bij een AMD X2 heb je de Dual Core Optimizer van AMD geinstalleerd?
    De server waar je op inlogt staat niet in Japan? alhoewel sommige users een ping van 5 halen vanuit verre landen

Probeer de BoF server eens
      maandag 16 juli 2007 @ 18:09:52 #95
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_51528918
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef UncleSam het volgende:

Ik speel nou al een tijdje BF2, ben ondertussen Gunnery Sergeant. Maar ik zit met een probleem.
    Als ik een server in ga dan blijft mijn ping een aantal seconden rond de 60.. dan wordt hij rond de 120, en vervolgens rond de 300. (vandaag zelfs rond de 1000)

Hoe verlaag ik mijn ping?? Alle onnodige programma's heb ik afgesloten. Er draait haast niks meer. Maar toch blijft mijn ping zo hoog.
    Iemand een idee?
    Je zit toevallig niet op een USA server of een ander ding 30.000km hier vandaan? Probeer het eens op 1 van onze servers... Wat voor ping heb je dan en wat voor verbinding heb je?
    En je weet zeker dat je geen virus/trojan hebt en dat je pc niet als pub gebruikt wordt? Of buurtgenoten die (stiekum) van je WiFi gebruik maken?

@ the rest; Dag lekkere uber spamgoeroes van me Wat hebben julliie weer een hoop gepost vandaag!
    Moet Bausje het maar weer even voor doen nu IJs aan het hiken is en Ursel het te druk heeft?
    @Fer, kom je ook als Borat op de Boot-LAN? Sexy Time!! I like!
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
      maandag 16 juli 2007 @ 18:11:13 #96
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_51528966
    quote:

Iemand een idee?
    Geen virusscanner of firewall, die roet in het eten kan gooien?

Jij mag hier wel vaker posten, altijd leuk zo'n avatar
    2de in de Tour de BoF!
    pi_51529157
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
    @Fer, kom je ook als Borat op de Boot-LAN? Sexy Time!! I like!

Dat kan er ook nog wel bi wil je zeggen?. Eerst Borat en dan Sinterklaas
      maandag 16 juli 2007 @ 18:24:28 #98
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_51529357
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef FJD het volgende:

Dat kan er ook nog wel bi wil je zeggen?. Eerst Borat en dan Sinterklaas
    .

Waarom niet, is toch leuk? Ik ga als piraat naar de Boot-LAN en als Zwarte Piet naar de pakjesavond @ 2 December meet Ga ik ff de echte neger uithangen bij die koetjesreep
    En als we daarna ook nog in December gaan Airsoften.. dan... dan ga ik als kerstman met varens ipv een kerstmuts

Je weet toch!
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_51530221
    Ik ga vanavond ook rondje knallen!!!

Post iemand even TS gegevens?
    pi_51530265
    quote:
    Vraag. Tijd loopt.
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
    -knip-
    Behulpzaam +1
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
    -knip-
    Behulpzaam +1
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    -knip-
    Behulpzaam +1

Totaal: Behulpzaam +3 & Quick response bonus (within 15 minutes) +3 & Triple combo bonus +2 = +8 Behulpzaamheids punten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')