Sinds wanneer leg jij je lot in de handen van een anderquote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef ursel het volgende:
Het lot ligt nu in de handen van de cursus-leider..
BBQ bji me ouders, maar me zwager, me pa en ik zaten meer voor de tv dan achter de BBQquote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef jpjedi het volgende:
Rabo voor Geel in Parijs..
Man man man wat een magnifieke etappe.. Nooit gedacht en zit er helemaal naast met mijn rondemaster maar dit is smullen mensen!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 07:50 schreef Stefan740 het volgende:
Iemand die vent 'verkleed' als Borat gezien?![]()
Kansloze opmerking...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Incolumis het volgende:
wat boeit dat kutfietsen nou, die pillenslikkers zijn een schande voor topsport.
Wat doet Lies achter jouw PC?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Incolumis het volgende:
wat boeit dat kutfietsen nou, die pillenslikkers zijn een schande voor topsport.
Heb je een beredenering of ben je met de Duitse tv aan het meepapagaaien?quote:
ik kijk geen duitse tvquote:Op maandag 16 juli 2007 09:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een beredenering of ben je met de Duitse tv aan het meepapagaaien?
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik kijk geen duitse tv
ik heb in het verleden regelmatig naar wielrennen gekeken maar het is tegenwoordig echt geen schone sport meer. over 8 jaar zullen een aantal renners wel weer bekennen dat ze dit jaar stimulerende middelen hebben gebruikt, wacht maar af
Ach Rasmussen moet onze 'Deens-Neerlands' hoop in bange dagen maar vertegenwoordigen in tijden dat we het met Thomas Dekker moeten doen die het nog niet aan kan. Denk dat Rasmussen op het moment de beste klimmer van het peleton is maar of hij dit vol kan houden is de vraag inderdaad. Valverde viel me met name tegen aangezien hij juist gisteren een gaatje had kunnen slaan met Vino. (kloden heb ik al afgeschreven). Rabo moet nu keuzes maken hoe ze het gaan spelen maar als ze voor MEnchov gaan (die ook geen top 3 kan rijden in de tour) hebben ze Rasmussen sowieso op de kast. Denk niet dat ze het zich kunnen veroorloven om Rasmussen te blijven negeren als potentiele klassementsrijder.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tour blijft mooi om te zien en er zullen vast nog wel een paar renners gebruiken, maar die lopen nog wel tegen de lamp.
Overigens schatten jullie Rasmussen een beetje te hoog in, hij kan niet mee met de beste op een klim, al scheelt het tegenwoordig niet veel meer aangezien er deze tour nog niemand echt is opgestaan, waarvan je kan zeggen, die wint de tour.
Wat ik je wel kan zeggen is dat Rasmussen hem zeker niet wint. Hij kan gewoon niet tijdrijden.
Het zal me ook helemaal niks verbazen als hij dinsdag zal moeten lossen op de laatste berg. Ik verwacht dat de astana's gebruik zullen maken van deze rust dag en morgen kijken hoe goed ze zijn door aan te vallen.
Voorlopig vind ik net als vorig jaar dat de toppers zich te stil houden, je kunt geen tour winnen zonder aan te vallen
zei jij donderdag avond tegen mij niet dat de doping herkenners zo'n 5 jaar achter lagen op de gebruikers?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Juist in het verleden was het erg rot en nu reeds stukken beter. Tja schoon zal het nooit zijn maar mensen als Erik Dekker, Boogerd, etc gebruiken zeker niet! Rotte appels heb je overal. Rabobank zou het ook nooit accepteren.
Klopt, Doping techniek is veel verder dan de wetenschap die het achtervolgt. Daarom gaat men het nu aanpakken met die anti-doping verklaring die iedere renner heeft moeten tekenen. Maar het gebeurd nog zeker tot vandaag de dag. Mayo en Pereiro zijn het afgelopen jaar alweer 2 keer verdacht geweest. Het lijkt ook iets typisch Baskisch/Spaans te zijn lijkt het. Van Zabel was ik echt wel verbaast en teleurgesteld over.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
zei jij donderdag avond tegen mij niet dat de doping herkenners zo'n 5 jaar achter lagen op de gebruikers?
en dus de meeste of dan pas gepakt worden of toegeven?
Wow goede analyse!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mayo reed zo'n 3 minuten sneller dan Rasmussen de laatste klim op. Ik had Mayo wel verwacht, maar ja ik verwacht hem al jaren
Ik snap de Astana's niet, waarom hebben ze Klöden niet laten gaan, hij was gisteren erg sterk, althans hij maakte een sterke indruk. Toen hij op kop ging rijden, haalde ze het groepje bijna weer terug, maar volgens mij kon Vino het toen weer niet aan en moest Klöden inhouden.
Ik ben het wel met je eens dat Menchov geen winnaar is, hij kan gewoon niet aanvallen, althans ik heb het hem nog nooit echt zien doen. Hij mist die explosiviteit, die Ullrich ook nooit had. Helaas heeft Menchov niet de kracht die Ullrich wel had, komt waarschijnlijk omdat Menchov wel clean is....
Rasmussen is een hele goeie klimmer, maar hij legt het wel af tegen de grote jongens. Voordeel vanRasmussen is dat er op dit moment geen echte grote jongens meer zijn. Valverde, niet in goede doen, maar voor mij wel 1 van de grootste kanshebbers. Menchov, niet explosief genoeg, maar hij zal zeker wel top 5 rijden dit jaar. Sastre, heeft kniepijn, als dit verholpen wordt, kan hij hoge ogen gooien. Klöden, is gewoon een knecht geworden Vinokourov, heeft te veel pijntjes, maar na herstel, kan hij heel gevaarlijk worden. Moreau, Franse huilie doet leuk mee, maar snapt het nog steeds niet.
Schleck, weet niet wat ik met hem aan moet, denk niet dat hij een rol van betekenis zal spelen in de belangrijkste ritten (14t/m16) Hoge top 10 rijder. Evans, de anonieme. Bijna niet te lossen, maar zou leuk zijn als hij zelf eens iets doet. Verwacht dat we hem nog in flink wat wielen zullen zien zitten. Kasjetsjkin, reed erg sterk, maar ook weer in dienst van. Contador, aanwinst voor de sport, rijdt sterk en laat zich goed zien, winnaar van de witte trui. Mayo, gaat door het ijs zakken en niet alleen op de tijdritten. Hij zal als 1 van de eerste (uit dit rijtje)moeten lossen tijdens de laatste week van de tour. Al hoop ik dat hij het goed blijft doen.
Ik verwacht dat de top 10 in parijs uit dit lijstje komt.
Als Vino voldoende herstelt, maakt hij de meeste kans, aangezien hij een verschrikkelijk goed team heeft dat helemaal in zijn dienst rijdt. Klöden en Kasjetsjkin maakten beide een hele sterke indruk op mij.
veel water drinken fer, karkand is een bitch als je vocht tekort hebtquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/115(...)sd_voor_de_bank.html
Dirk Kuyt is niet bang dit seizoen weinig aan spelen toe te komen bij Liverpool. De 26-jarige aanvaller kreeg de afgelopen week concurrentie voor de spitspositie bij de Reds van de nieuwe aanwinsten Fernando Torres, Andriy Voronin en Ryan Babel.
*proest*![]()
![]()
Vanavond nog iemand knallenIk ben er en ik ga Inco ownen
God, nu al een zonnesteek
Dat is wel een team waar hij goed bij zou passenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef jpjedi het volgende:
News: *ding*
Bram Tankink heeft een eerste gesprek vandaag bij T-mobile!![]()
Ik denk ook dat het erg lastig is voor Klöden, maar toen hij op kop ging rijden gingen ze echt hard. Ik kreeg vervolgens het idee dat hij moest inhouden voor Vino.quote:Wow goede analyse!Denk dat je aardig dicht bij de waarheid zit.
Echter Kloden zie ik het niet doen. Die heeft aanhoudende problemen met een beknelde zenuw en heeft een gebroken staartbeen. (heeft hij vaker gehad.) bron. Verder reed hij gister helemaal niet sterk aangezien hij vernederend moest gaan knechten voor Vino. Vino zie ik overigens gaan herstellen zeker nu met die rustdag. Als iemand het geel kan pakken niet meer los laat is hij het wel.
[afbeelding]
quote:Als Rabo doorzet en wil gaan voor geel met Rasmussen moet Rasmussen morgen ontsnappen en zo in ieder geval de klassementsrijders uit de tent lokken. Echter Rasmussen gaan ze geen minuten meer geven nu.. Die MOETEN dan kleur bekennen. Maar dit truukje kan ook gespeeld worden door mannen als Moreau en Sastre. Pereiro zou het meest voor de hand liggen maar die moet knechten voor Valverde.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
veel water drinken fer, karkand is een bitch als je vocht tekort hebt
Ik ga straks eerst als warming up een rondje hardlopen en dan ben ik helemaal klaar om je keihard in de bips te schieten op Karkandquote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Incolumis het volgende:
Sorry, geen tijd deze week. Moet van alles afronden voor dat we aankomend weekend met vakantie gaanquote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Kom ik stiekem als gansquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst als warming up een rondje hardlopen en dan ben ik helemaal klaar om je keihard in de bips te schieten op Karkand
Die Beerdisposer kan ik er ook wel bij hebben
quote:Op maandag 16 juli 2007 07:50 schreef Stefan740 het volgende:
Iemand die vent 'verkleed' als Borat gezien?![]()
Dit plaatje is extra leuk als je ook het onderschrift van JP erbij leestquote:
OMG inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit plaatje is extra leuk als je ook het onderschrift van JP erbij leest![]()
![]()
quote:
Wel opschieten dan als je de straat oversteekt hoor, al dat gewaggel kunnen we niet hebben tijdens de spitsquote:
Als je nog niet gebeld heb, mag je er nog 2 bij doenquote:
Zonnetje, biertje erbij, BBQ aansteken. He daar komt Gans voorbijquote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wel opschieten dan als je de straat oversteekt hoor, al dat gewaggel kunnen we niet hebben tijdens de spits
Bronquote:Media
De laatste jaren gaan de media steeds feller te werk in de strijd tegen doping. De zaak-Fuentes toont echter aan dat de media hierbij soms veel te ver doorslaan. De strijd van de Franse kranten tegen Lance Armstrong was al tegen het absurde aan, maar de speculaties die in de Spaanse, Italiaanse en Franse media ontstonden waren simpelweg ridicuul.
Inmiddels zijn meer dan driehonderd topsporters in verband gebracht met de arts. Ook voetballers, tennissers en autocoureurs zouden op zijn befaamde lijst staan. Jörg Jaksche en Michele Scarponi zijn tot nu toe de enige twee sporters die daadwerkelijk bekend hebben bloeddoping te hebben gebruikt. Er zijn geen andere sporters aangeklaagd, laat staan veroordeeld.
en daar had je een bron voor nodigquote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi had ook wel gelijk
Je zit toevallig niet op een USA server of een ander ding 30.000km hier vandaan? Probeer het eens op 1 van onze servers... Wat voor ping heb je dan en wat voor verbinding heb je?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb een brandende vraag!
Ik speel nou al een tijdje BF2, ben ondertussen Gunnery Sergeant. Maar ik zit met een probleem.
Als ik een server in ga dan blijft mijn ping een aantal seconden rond de 60.. dan wordt hij rond de 120, en vervolgens rond de 300. (vandaag zelfs rond de 1000)
Hoe verlaag ik mijn ping?? Alle onnodige programma's heb ik afgesloten. Er draait haast niks meer. Maar toch blijft mijn ping zo hoog.
Iemand een idee?
Geen virusscanner of firewall, die roet in het eten kan gooien?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ik speel nou al een tijdje BF2, ben ondertussen Gunnery Sergeant. Maar ik zit met een probleem.
Als ik een server in ga dan blijft mijn ping een aantal seconden rond de 60.. dan wordt hij rond de 120, en vervolgens rond de 300. (vandaag zelfs rond de 1000)
Hoe verlaag ik mijn ping?? Alle onnodige programma's heb ik afgesloten. Er draait haast niks meer. Maar toch blijft mijn ping zo hoog.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
@Fer, kom je ook als Borat op de Boot-LAN?Sexy Time!! I like!
![]()
.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef FJD het volgende:
Dat kan er ook nog wel bi wil je zeggen?. Eerst Borat en dan Sinterklaas
Vraag. Tijd loopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Behulpzaam +1quote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
-knip-
Behulpzaam +1quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
-knip-
Behulpzaam +1quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |