quote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef hicham het volgende:
@OPM, en die limo was daar toevallig of had ook te maken met b-day?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Alkmaar sir knightquote:Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
Waar wordt er heute afgesproken [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:dat is die jongen daarachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
Over foto's gesproken, wie kent onze Pimber nog?
Voorheen een groot fokker.![]()
![]()
Is nu onderweg naar Frankfurt en komt volgens mij daarna naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam in filename is niet van het onderwerp, maar van het leidend voorwerp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ikookhier, ik had je hoger ingeschat. Een provo die voor een Z750 gaat.![]()
quote:De 'Z' spirit sluimert ook in de Z750, een motor met een hardcorekarakter doordrongen van Kawasaki's onuitwisbare DNA. Veel bruikbaar vermogen houdt de Z750 aan kop en past mooi bij zijn agressieve, dreigende uiterlijk. Een strak, rank chassis met herziene gewichtsverdeling geeft de motor de vingervlugge wendbaarheid van een supersporter, afgestemd op zijn gretige prestaties. Kawasaki heeft het weer voor elkaar met de nieuwe Z750, een machine die trouw blijft aan de Z-erfenis.
Ik zie het welquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is die jongen daarachter![]()
Ik had 'm weer terug in het laatje gestopt, en er een shin-chan poppetje voor geruildquote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Snoopy is na een jaar afwezigheid sinds woensdag weer bij de rechtmatige eigenaar.![]()
Alleen harde kerners weten dit verhaal. Test jezelf.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef hicham het volgende:
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...
Ok, hoef me geen zorgen te maken dus.quote:Is nu onderweg naar Frankfurt en komt volgens mij daarna naar huis
De naam in filename is niet van het onderwerp, maar van het leidend voorwerp
quote:
Ik zou nog bijna gaan kijken ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:51 schreef hicham het volgende:
Ik had 'm weer terug in het laatje gestopt, en er een shin-chan poppetje voor geruild
Die paste beter in mijn jaszak
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar sir knightZal wel AMS worden ofzo
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...
...!
Snoopy is terug bij de rechtmatige eigenaar en die mist nu een shin-chan poppetjequote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Snoopy is na een jaar afwezigheid sinds woensdag weer bij de rechtmatige eigenaar.![]()
quote:
Dat is bijna het verhaal achter shin-chan, niet achter snoopyquote:Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snoopy is terug bij de rechtmatige eigenaar en die mist nu een shin-chan poppetje
[afbeelding]
Zelfs ik ken het, dus volgende keer misschien een andere parameter nemen anders moeten jullie nog normaal tegen mij gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
mooiquote:
Een kwaadaardig en continu wederkerend tumor heeft ook een harde kern, dus dat zegt nog niks heurquote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs ik ken het, dus volgende keer misschien een andere parameter nemen anders moeten jullie nog normaal tegen mij gaan doen![]()
![]()
Niet te vergeten bvvt's heftigste wapenfeit in de Fok!MCquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooibochtje @ ressen
was laatst aan het bladeren, en kwam deze tegen..ieder onze eigen bochtentechniekstilo
pic @ Gorinchem 2005 (wie die toerer is weet ik niet hoor)
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Een kwaadaardig en continu wederkerend tumor heeft ook een harde kern, dus dat zegt nog niks heur [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |