quote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef hicham het volgende:
@OPM, en die limo was daar toevallig of had ook te maken met b-day?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Alkmaar sir knightquote:Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
Waar wordt er heute afgesproken [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:dat is die jongen daarachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
Over foto's gesproken, wie kent onze Pimber nog?
Voorheen een groot fokker.![]()
![]()
Is nu onderweg naar Frankfurt en komt volgens mij daarna naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam in filename is niet van het onderwerp, maar van het leidend voorwerp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ikookhier, ik had je hoger ingeschat. Een provo die voor een Z750 gaat.![]()
quote:De 'Z' spirit sluimert ook in de Z750, een motor met een hardcorekarakter doordrongen van Kawasaki's onuitwisbare DNA. Veel bruikbaar vermogen houdt de Z750 aan kop en past mooi bij zijn agressieve, dreigende uiterlijk. Een strak, rank chassis met herziene gewichtsverdeling geeft de motor de vingervlugge wendbaarheid van een supersporter, afgestemd op zijn gretige prestaties. Kawasaki heeft het weer voor elkaar met de nieuwe Z750, een machine die trouw blijft aan de Z-erfenis.
Ik zie het welquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is die jongen daarachter![]()
Ik had 'm weer terug in het laatje gestopt, en er een shin-chan poppetje voor geruildquote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Snoopy is na een jaar afwezigheid sinds woensdag weer bij de rechtmatige eigenaar.![]()
Alleen harde kerners weten dit verhaal. Test jezelf.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef hicham het volgende:
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...
Ok, hoef me geen zorgen te maken dus.quote:Is nu onderweg naar Frankfurt en komt volgens mij daarna naar huis
De naam in filename is niet van het onderwerp, maar van het leidend voorwerp
quote:
Ik zou nog bijna gaan kijken ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:51 schreef hicham het volgende:
Ik had 'm weer terug in het laatje gestopt, en er een shin-chan poppetje voor geruild
Die paste beter in mijn jaszak
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar sir knightZal wel AMS worden ofzo
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in, ga jij maar naar het strand...
...!
Snoopy is terug bij de rechtmatige eigenaar en die mist nu een shin-chan poppetjequote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Snoopy is na een jaar afwezigheid sinds woensdag weer bij de rechtmatige eigenaar.![]()
quote:
Dat is bijna het verhaal achter shin-chan, niet achter snoopyquote:Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snoopy is terug bij de rechtmatige eigenaar en die mist nu een shin-chan poppetje
[afbeelding]
Zelfs ik ken het, dus volgende keer misschien een andere parameter nemen anders moeten jullie nog normaal tegen mij gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
mooiquote:
Een kwaadaardig en continu wederkerend tumor heeft ook een harde kern, dus dat zegt nog niks heurquote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs ik ken het, dus volgende keer misschien een andere parameter nemen anders moeten jullie nog normaal tegen mij gaan doen![]()
![]()
Niet te vergeten bvvt's heftigste wapenfeit in de Fok!MCquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooibochtje @ ressen
was laatst aan het bladeren, en kwam deze tegen..ieder onze eigen bochtentechniekstilo
pic @ Gorinchem 2005 (wie die toerer is weet ik niet hoor)
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Een kwaadaardig en continu wederkerend tumor heeft ook een harde kern, dus dat zegt nog niks heur [afbeelding]
Gave bike(s)quote:
In jouw geval meten we gewoon met twee maten.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:42 schreef BazzieK het volgende:
Zelfs ik ken het, dus volgende keer misschien een andere parameter nemen anders moeten jullie nog normaal tegen mij gaan doen![]()
![]()
Nice history pics@Fok! MCquote:Op zondag 15 juli 2007 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooibochtje @ ressen
was laatst aan het bladeren, en kwam deze tegen..ieder onze eigen bochtentechniekstilo
[afbeelding]
pic @ Gorinchem 2005 (wie die toerer is weet ik niet hoor)
hoe kon ik die vergetenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:53 schreef hicham het volgende:
Niet te vergeten bvvt's heftigste wapenfeit in de Fok!MC
oopsquote:ps. MARS blz 414 par 7.11a artikel 23 schrijft voor dat gequote plaatjes geresized worden naar 475px
voor het betere weer moet je in het oosten zijnquote:Baggerweer, had ik nou toch maar gisteren gereden![]()
geen zinquote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef hicham het volgende:
Ga je je broertje nog helpen of hoe zit dat OPM
ik voorzie dat ik vnaaf ook geen zin hebquote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef hicham het volgende:
Anders als het weer nog bijtrekt vnaaf meeten @ H'laké
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik voorzie dat ik vnaaf ook geen zin heb![]()
beter volgende week een keer avondje doen
Is dit toevallig familie van je?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef -XX- het volgende:
Goeiemiddag
Vette bike ioh!
Vanochtend zo netjes het weer
en toen... onweer regen!
Onweer sloeg bij het spoor in!!! stukje van me af...
VUUUUUUR YEAHH
Nee ik vond het eng![]()
Wow dit nmr
Ida Corr - Let me think about it.
HOE NICE!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit toevallig familie van je? [afbeelding]
[..]
[..]
quote:
Uiteraard met koelkast vol bier en ketchup!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hi!
Paintballen in Almere lijkt me gaaf!! Heb gister in Leeuwarden gepaintballed, was ook super![]()
Heb al even een message gestuurd naar Ikookhier![]()
Ben trouwens deze week verhuist naar een nieuwe kamer! Komende week even een nieuw achterbandje halen, dan kan ik ook weer gummen![]()
Wordt verwerktquote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hi!
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef Geerd het volgende:
Zohey lekker gereden weer vandaag 250km.
Ik wist wel dat banden warm werden maar naar zoon 30km snelweg, waren ze gewoon heet.
Dat je de MC alleen al van dit feit verdenkt is al ernstig genoeg, en dan ook nog gaan scheldenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Geerd het volgende:
Stelletje viezerikken.
Klik misschien vind je hier watquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wie weet er nog een mooie lime groene kawasaki zx6r uit 2005 te koop?
Waar was IOHquote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
Ook veel gereden met me broer, oom en moeder!![]()
De bochtjes en rotondes gaan al beter, vlakker en vlotter!![]()
![]()
![]()
Als het rustig is gewoon stuk of 10 rondjes maken op zoon rotonde steeds wat sneller is ook leukquote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
Ook veel gereden met me broer, oom en moeder!![]()
De bochtjes en rotondes gaan al beter, vlakker en vlotter!![]()
![]()
![]()
quote:Net proef gereden.
Denk dat ik hem koop
GSX-R600 (SRAD). Anders dan ik in mn kop had (>2000 CBR) , maar tikkie goedkoper en van bekende. Dus onderhoud bekend e.d. Compleet schadevrij en Laser demper
Nog nooit geprobeerd blijven doordraaienquote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het rustig is gewoon stuk of 10 rondjes maken op zoon rotonde steeds wat sneller is ook leuk![]()
quote:
En dan met titanium kneesliders, je eigen vonken inhalenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd blijven doordraaien![]()
![]()
Lijkt me wel moeilijk met knietje aan de grond!![]()
ook wel es gedaan met MCquote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef -XX- het volgende:
Nog nooit geprobeerd blijven doordraaien![]()
![]()
Lijkt me wel moeilijk met knietje aan de grond!![]()
was een leuke meetquote:
denk ut jahquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Geerd het volgende:
Of ben ik gewoon stijf?
Textieln00bihsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook wel es gedaan met MC![]()
resultaat --> gat in me textielbroek
Ik vermoed dat jij sowieso nog niet kunt rijden (quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Geerd het volgende:
Ik snap niet hoe je dat nou voor elkaar krijgt trouwens dat kdden.
Vandaag nog even wezen crossen bij beekbergen.
Maar met de steppies aan de grond kom ik alsnog zoon 30/40 cm te kort.
Of ben ik gewoon stijf?
Hej halloquote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hi!
Paintballen in Almere lijkt me gaaf!! Heb gister in Leeuwarden gepaintballed, was ook super![]()
Ben trouwens deze week verhuist naar een nieuwe kamer! Komende week even een nieuw achterbandje halen, dan kan ik ook weer gummen![]()
Oke thnks ik oefen door.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij sowieso nog niet kunt rijden (), en tegen de tijd dat je dat wel kunt is het vooral de zithouding die 't m doet op een motor met weinig grondspeling
heb der nog wel een paar van die meetquote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
Erg vetmeeeeer pics hoor!
Lekker grote rotonde denk? !![]()
kun jij jezelf nog wel volgen af en toequote:Op zondag 15 juli 2007 20:59 schreef -XX- het volgende:
Wtf ik snap het ff niet met de motoren!
hicham 600? , 1200? waar... kawa zx, 1200 ? heh waar? wie op wat...Hmmm
![]()
phatproBsquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
Sowhe, vandaag 250 Km gereden en na 30 kilometer waren mijn banden al bloedheet![]()
Ik wist wel dat ze warm werden maar zo warm![]()
[afbeelding]
Dan zou degene die ik eruit geknipt heb ook een toffe stijl moeten hebbenquote:
Ik heb er nog geen éénquote:btw aardig al wat materiaal verzameld sinds 2004
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
Sowhe, vandaag 250 Km gereden en na 30 kilometer waren mijn banden al bloedheet![]()
Ik wist wel dat ze warm werden maar zo warm![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef Rib-i het volgende:
Dan zou degene die ik eruit geknipt heb ook een toffe stijl moeten hebben
ik bedoelde eigenlijk meetmateriaal in het algemeen, maar is wel weer een planquote:Ik heb er nog geen éénVolgende meet ook maar eens poser pics gaan maken
Battlefieldquote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Beach het volgende:
Ik heb net motor gereden![]()
Check mij dan op deze vette Harley![]()
http://xs117.xs.to/xs117/07280/lalla.jpg
je hebt het over jezelfquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef hicham het volgende:
Ik kwam, ik postte, en ik joeg iedereen weg [afbeelding]
Dat denk ik ook wel, een keertje proefrijden met een bladequote:Op zondag 15 juli 2007 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]sjeh
rijdt trouwens wel soepel zo een blade
Toen BazzieK nog geen rijbewijs had, had je vast wel serieus antwoord van hem gekregenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef Beach het volgende:
![]()
is een tweetakt nou echt zoveel duurder in onderhoud dan een 4takt?
ik denk erover om zoeen tekopen, vind ik toch wel wat leuker dan een 4takter![]()
tijdje een fetish gehad op zo een kleurstelling:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
Dat denk ik ook wel, een keertje proefrijden met een blade
Tja met kleuren heb ik niet veel, zie mijn ZZRquote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijdje een fetish gehad op zo een kleurstelling:
[afbeelding]
kwa looks redelijk op teruggekomen, maar mijn 7 was echt lekker rauw&raggen daarmee vergeleken
my badquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Rib-i het volgende:
Tja met kleuren heb ik niet veel, zie mijn ZZR
quote:Ik zou een Blade, Gixxer 1000 en ZX-10 met elkaar willen vergelijken
Ja, wie niet
Nee ik, altijd gezellig in het pittoreske Hattem am Yssel. Maarja een naakte kerel spingend in mn tuin zou ik ook niet echt vrolijk van worden, dan had ik of de hond losgelaten of de buksgepaktquote:
Je was naar de buuv gegaan om haar te beschermenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee ik, altijd gezellig in het pittoreske Hattem am Yssel. Maarja een naakte kerel spingend in mn tuin zou ik ook niet echt vrolijk van worden, dan had ik of de hond losgelaten of de buksgepakt![]()
Ik heb nu een donders mooi motorcross spelletje, met SM'squote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef Beach het volgende:
Ik heb net motor gereden![]()
Check mij dan op deze vette Harley![]()
http://xs117.xs.to/xs117/07280/lalla.jpg
En vanaf haar huis met de scope op de buks ff goed aimen, en vol schieten in zn ballenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je was naar de buuv gegaan om haar te beschermen
Beter schiet je de buuv volquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En vanaf haar huis met de scope op de buks ff goed aimen, en vol schieten in zn ballen![]()
Eej niet zo praten over de buuv hequote:
Ah, dus het wijverige rijgedrag van je is een symptoom van de laatste tijdquote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb der nog wel een paar van die meet
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[..]
kun jij jezelf nog wel volgen af en toe [afbeelding][afbeelding]
[..]
phatproBs
Hoegaardenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah, dus het wijverige rijgedrag van je is een symptoom van de laatste tijd
Net naar de film geweest, nu even afkoelen met een heerlijk koel witbiertje. [/Geerd]
Weet je wat het grote verschil tussen die twee is. Dat is namelijk....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef Beach het volgende:
![]()
is een tweetakt nou echt zoveel duurder in onderhoud dan een 4takt?
ik denk erover om zoeen tekopen, vind ik toch wel wat leuker dan een 4takter![]()
als je wil gaan meeten kan je beter voor de 6r gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
Menschen kben dr nogsteeds niet uit hoor....
KTM 690 prestige met een ander uitlaatsysteem of een jonge 2dehands kawasaki zx6r (2005 oid).
Vraag me af waar ik meer lol mee heb....
Nog iemand een doorslaggevende reden voor de ene of andere motor?![]()
Motor daarna wordt sowieso een superduke![]()
alweer:?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah, dus het wijverige rijgedrag van je is een symptoom van de laatste tijd
Net naar de film geweest, nu even afkoelen met een heerlijk koel witbiertje. [/Geerd]
Klasgenoot van me heeft zo'n hok. Jammer dat zelfs ik hem nog zoek reed toen we een keer samen een stukje reden vanuit school. Maarjeh hij batstmeet het lekkerste waaif uit de klas dus dat was dan ook maar een zeer schrale troost voor mequote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijdje een fetish gehad op zo een kleurstelling:
[afbeelding]
kwa looks redelijk op teruggekomen, maar mijn 7 was echt lekker rauw&raggen daarmee vergeleken
Hoe lang (quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
KTM 690 prestige met een ander uitlaatsysteem of een jonge 2dehands kawasaki zx6r (2005 oid).
Mhoaw volgens mij kan ik met zon 690 ook nog aardig meekomen, hoop ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je wil gaan meeten kan je beter voor de 6r gaan
[..]
alweer:?
Volgens mij wil je hier alleen maar bevestiging op iets wat je zelf allang weet, maar om later geen schuld gevoelens te krijgen stel je die vraag.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
Onderschat mijn 400tje eens even nietquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mhoaw volgens mij kan ik met zon 690 ook nog aardig meekomen, hoop ikAlleen wordt ik gelollerpwnd door een zx12r natuurlijk. Maar dan heb je het ook over een leipe machien eerste klas
![]()
Als Bazziek met een 400 al mee kan rijden, dan kan die 690 het cker wel![]()
Op welke motor zouden de banden nou heter worden?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij wil je hier alleen maar bevestiging op iets wat zelf allang weet, maar om later geen schuld gevoelens te krijgen stel je die vraag.
Ik wou je dan ook niet te ver in verlegenheid brengen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onderschat mijn 400tje eens even nietBovendien zegt CC niet alles, Geerd bleef enigzins achter zijn eerste meet
![]()
![]()
Zolang je maar een keer komt meeten ipv dat ontwijk gedrag blijft vertonen kan je kopen wat je wil
Schuldgevoelquote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij wil je hier alleen maar bevestiging op iets wat zelf allang weet, maar om later geen schuld gevoelens te krijgen stel je die vraag.
Dat waardeer ik echt van jequote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou je dan ook niet te ver in verlegenheid brengen.
Mja, met deze motor kan ik echt niet meeten hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Onderschat mijn 400tje eens even nietBovendien zegt CC niet alles, Geerd bleef enigzins achter zijn eerste meet
![]()
![]()
Zolang je maar een keer komt meeten ipv dat ontwijk gedrag blijft vertonen kan je kopen wat je wil
ik bedoel meer wat betreft afstanden die soms gereden worden om bij een meet te komenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mhoaw volgens mij kan ik met zon 690 ook nog aardig meekomen, hoop ikAlleen wordt ik gelollerpwnd door een zx12r natuurlijk. Maar dan heb je het ook over een leipe machien eerste klas
![]()
Als Bazziek met een 400 al mee kan rijden, dan kan die 690 het cker wel![]()
Ik denk op een tweetakt want die heeft meer Nm ensaux per cilinderquote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op welke motor zouden de banden nou heter worden?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat waardeer ik echt van jeVooral het constante achterblijven en dan vervolgens nog de verkeerde afslag nemen bij de mac was perfect voor mijn ego
Tjeh, altijd lastig zo'n serieus antwoordquote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, met deze motor kan ik echt niet meeten hoor.![]()
Ik onderschat je 400'tje ook niet, zijn gaan leuk vooruit. Heb weleens op een kawa 400 gereden heur![]()
Biertje?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk op een tweetakt want die heeft meer Nm ensaux per cilinder
Ja, kawasaki gaat het danmaar worden denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik bedoel meer wat betreft afstanden die soms gereden worden om bij een meet te komen
De hoegaarden smaakt er niet minder omquote:Op zondag 15 juli 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh, altijd lastig zo'n serieus antwoord
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De hoegaarden smaakt er niet minder om![]()
Hebben je buren gebeld ivm met geluidsoverlast oid? Je collega's staan alweer op de stoepquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebben je buren gebeld ivm met geluidsoverlast oid? Je collega's staan alweer op de stoep![]()
[afbeelding]
22 juli schagenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:50 schreef -XX- het volgende:
Wanneer gaan jullie rijden!
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
22 juli schagen![]()
[/standaardkutantwoord]
Net nu het de goede kant met je op gingquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
Ik had vandaag trouwens nog een boss hoss bij mn werk, w00tZr wat een ding. Dat geluid, die wil ik dr wel bij hebben
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net nu het de goede kant met je op ging
Lijkt me grappig om een keer op te rijden maar meer ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nee maar echt hoor, wat een ding is dat. Lijkt me echt wel gaaf als ik toch muntjes over heb. 60-200 in 2 seconden(iig dat lees ik ook net hoor
)
Neuj, nou beetje posenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt me grappig om een keer op te rijden maar meer ook niet.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neuj, nou beetje posen. Want bekijks heb je dr wel mee
En het geluid is echt te relaxd, maarja alles kan mooi geluid maken
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/18923/9891762f/index.html![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rijd goed doorDrukke wegen ook daaro
![]()
Wat je kan proberen om die bestanden te vinden is via windows zoeken op bestandsnaam, maar ik denk dat dat verder weinig aan je problemen verhelpt..quote:Op maandag 16 juli 2007 06:59 schreef -XX- het volgende:
Heeft iemand enig idee met welk programma ik nog meer leuke avatars (animaties) kan maken!?
Animation shop 3 wil namelijk niet meer werken. Of ik het nu op nieuw installeer....het wilt niet baten!![]()
Telkens als ik een effect er in wil voegen loopt het vast!!...
En als ik dan kijk door welke errors het komt zijn het deze:
[afbeelding]
Maar als ik die errors opspoor via die link...kan hij ze niet vinden.![]()
Ook niet te vinden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat je kan proberen om die bestanden te vinden is via windows zoeken op bestandsnaam, maar ik denk dat dat verder weinig aan je problemen verhelpt..![]()
Asjebliev mennquote:Op maandag 16 juli 2007 09:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ook niet te vinden.Maar iig bedankt menn.,.
Iemand nog een zinnige reactie?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! gisteren voor een helm wezen kijken. Zitten eigenlijk twee helmen lekker. Eentje van HJC (140 euro) en eentje van Shoei (300 euro, aanbieding). Denk dat de beste koop toch de Shoei is, toch?!
Ik had die andere genomen.quote:
Dat is zo maar het is ook wel leuk als hij er nog een beetje uitziet..quote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik had die andere genomen.![]()
Voldoende bescherming voor een kleine val.
Een grote val ligt je helm toch aan flarden.
Van welk merk hij ook is.![]()
Post niet eens gezien tussen al die anderenquote:
Wat doe jij om 6 uur op zonder school / werk?quote:
Shoei is over het algemeen wel vet goed toch? Of zeg ik nu iets domsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Post niet eens gezien tussen al die anderen
Maar gewoon kopen welke je het mooist vind en lekkerst / best zit
Uiteraard ook rekening houdende met wat je bereid bent uit te geven
Misschien dat 1 van de 2 geluidsstiller is, maar geen idee welke
Volgens mij heeft dat iets te maken met muggensprayquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doe jij om 6 uur op zonder school / werk?
ImageReady kun je meestal standaard met Photoshop installeren, dus waarschijnlijk staat het al op je PC
Of in je CD/DVD rek
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef hicham het volgende:
[..]
ImageReady kun je meestal standaard met Photoshop installeren, dus waarschijnlijk staat het al op je PC
Of in je CD/DVD rek
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:10 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat iets te maken met muggenspray![]()
@-XX- wat doe je normaal gesproken dan?
Een reactie hierop laat ik aan Worldbeater overquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ze zullen daar wel een reden voor hebben![]()
lekker he vakansiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:19 schreef -XX- het volgende:
[..]Wachten op mail van me werk voordat ik weer te laat ben met inschrijven voordat alles vol is.
EN JA...muggen maken je wel eens wakker!![]()
![]()
[..]true...
Normaal gesproken!?
Chillen!!!!!!!!!!!!!!!...school...stage...beetje sampele..uitgaan...en dansen!! en rijden...ofzo.
momenteel geen school en stage...![]()
kan nooit veel positiefs wezen dus..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Een reactie hierop laat ik aan Worldbeater over
Heerlijk!quote:
Das ICT he.. Laat je altijd in de steek wanneer je het net nodig hebt..quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar op momenten als deze.![]()
Heb je zoveel dingen in je hoofd van wat je wilt gaan maken!!
Doen je programma's het niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef hicham het volgende:
Post niet eens gezien tussen al die anderen
Maar gewoon kopen welke je het mooist vind en lekkerst / best zit
Uiteraard ook rekening houdende met wat je bereid bent uit te geven
Misschien dat 1 van de 2 geluidsstiller is, maar geen idee welke
Je bent warm, maar merken spelen wel in op het gevoel van de consument dat duurder beter is.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:39 schreef MuRKie het volgende:
Kan nooit veel positiefs wezen dus..![]()
Dan hou ik het maar mij mooi?![]()
- Programma deinstalleren # checkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef -XX- het volgende:
Heerlijk!
Maar op momenten als deze.![]()
Heb je zoveel dingen in je hoofd van wat je wilt gaan maken!!
Doen je programma's het niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is duidelijk dat je die Shoei wilt, kopen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
Het voordeel van de Shoei is dat je de wangkussens enz kunt vervangen/aanpassen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je die Shoei wilt, kopen dus![]()
Vanaf half 6 gaat de politie weer controleren achter het station dus dan moet ze naar huisquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vanaf half 6 gaat de politie weer controleren achter het station dus dan moet ze naar huis
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:03 schreef bvvt het volgende:
Dag allemaaal.
bvvt in tha house
[afbeelding]
Lekker heel de zomer op mijn reet zitten en toch betaald krijgenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Beach het volgende:
Leuk de hele zomer werken zonder op vakantie te gaan![]()
Maarja centjes sparen hé, hoe meer hoe betere moto ik later kan kopen![]()
Bahbahbah regent de hele dag vandaag, en straks weer postbode spelen in dat kloteweer![]()
Same here, werk de hele vakansie fulltime bij mijn bijbaantje.. Zodat ik uiteindelijk meer geld heb voor een goeie motor..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:30 schreef Beach het volgende:
Leuk de hele zomer werken zonder op vakantie te gaan![]()
Maarja centjes sparen hé, hoe meer hoe betere moto ik later kan kopen![]()
Bahbahbah regent de hele dag vandaag, en straks weer postbode spelen in dat kloteweer![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker weertje vandaag he! [afbeelding]
![]()
ruilen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef MuRKie het volgende:
Hier schijnt de zon, en de temperatuur loopt op.. En maar lekker werken![]()
Wat works? Imageready? Of tempfiles en registry schoonmaken?quote:
Ergens verborgen in het mapje waar ik noooooooooooooit meer kwam.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat works? Imageready? Of tempfiles en registry schoonmaken?
btw heb paar filmpjes voor jou online gezet van zaterdagAls goedmakertje dat je mijn kaartje nietmocht hebben
![]()
![]()
Imageready begin je niet zomaar mee. Zeker niet als je clickable comfortprogjes gewend bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef MuRKie het volgende:
Wat works? Imageready? Of tempfiles en registry schoonmaken?
btw heb paar filmpjes voor jou online gezet van zaterdagAls goedmakertje dat je mijn kaartje nietmocht hebben
![]()
![]()
Ja zwaar werk he..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef -XX- het volgende:
Werken op fok!!!!!!!!!!!!!!!!
In mijn onderschrift.. rechter linkje..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ergens verborgen in het mapje waar ik noooooooooooooit meer kwam.
Stond nog een versie..die het wel deed!!!!!!!!!!!![]()
Laat zien!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal lach ik niet snel om crashfilmpjes, maar deze wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Msn is die kant op ---->quote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
In mijn onderschrift.. rechter linkje..
Ze zijn alleen wel met mijn telefoon gemaakt![]()
![]()
Oei! Hijs oud maar hij blijft dom en leukquote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal lach ik niet snel om crashfilmpjes, maar deze wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Veters strikken?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef -XX- het volgende:
Alle omschrijvingen die te maken hebben met een nietmachine, een (Zippo) aansteker, klok, (kook-) wekker, fietsbel of het openen van een blikje zijn fout. Andere foute antwoorden: een muis die een blokje kaas wegsleept, stukslaan en openbreken van eieren, perforator die gaatjes maakt in een stuk papier, het pellen van een ei, het in elkaar schuiven van tentstokken, potlood slijpen met een puntenslijper, het tikken van breinaalden, kraken van een noot, neerleggen van pokerfiches, het magazijn uit het pistool halen en het magazijn terug stoppen, laden van een klappertjespistool, het schudden van spelkaarten, cijferslot van een kluis, het aantrekken van een sjorband, castagnetten, met een prijstang stickers plakken, met een mesje langs een vuursteen schrapen, draaiknop van een kauwgomballenautomaat, een ouderwetse typemachine, een heggeschaar die geolied wordt, een lucifer langs een luciferdoosje strijken, het openen en dichtdoen van een kluis, het delen van speelkaarten, Rubik Kubus, het openen van een fles door middel van een doordrukknop, het in elkaar zetten van een geweer, het verwisselen van de batterijen van een afstand bediening, het vastklikken van een veiligheidsvest, draaien aan een peppermolen, een personenteller in een vliegtuig, een ijsschep klaarmaken voor het volgende bolletje ijs, het openen van een koffercijferslot, een fotocamera die doorgedraaid wordt, het indrukken van een vonkontsteker van een gasfornuis, het aanhaken van een vouwwagen of caravan achter een auto, het schuiven met een oer oud Hollands matrix spelletje (maak het plaatje compleet), paperclips op een magneet laten vallen, muntstuk in een winkelwagentje stoppen, een cijferslot dat open gemaakt wordt, een muziekdoosje dat wordt opgewonden, het indrukken van een ouderwetse asbak die open gaat zodat je er as in kunt aftikken, het geluid van de kaarten die geschud worden in het casino, modder tussen tent haringen weghalen en op de grond gooien, tuinschaar met veer, stempel automaat, op- en neer schakelen van de versnelling van een fiets, kleding aan een kledinghanger aan een rek hangen, een voegenkrabber om onkruid tussen tegels te verwijderen, het vastklikken van een veiligheidsriem in een vliegtuig, het open en dicht doen van een discusslot, het opendoen van een koelkastdeur waarbij de lichtschakelaar aangaat, het draaien aan een pepermolen, het draaien aan een wieltje op een lettertang, het inklikken van een pen waarbij je het veertje heen en weer hoort gaan, het knippen van bloemstelen met een snoeischaartje, het klik mechanisme van een ordnermap, het dicht klikken van handboeien, lopen op schaatsen, een fiets op slot zetten, het tikken van drumstokjes op elkaar, het heen en weer schuiven van balletjes op een telraam, draaiknopjes van een wasmachine, doordraaien fotorolletje in een spiegelreflexcamera, paracetamol door folie drukken en vervolgens in een glas doen, ijzeren balletjes eindeloos heen en weer tikken, snoeppapiertje, paardenhoeven die op de weg klikken, twee mensen die aan het schermen zijn, openklappen van een stretcher, aanklikken van veiligheidszekeringen, vullen van een amalgaampistool van een tandarts, open en dicht doen van een briefordner, vastklikken autogordel, treinkaartje knippen, cijferslot van een fiets openmaken, afscheuren van keukenrol of folie van een keukenrolhouder, klimijzers onderbinden, opstapelen van fiches, met de hand een walnoot stukslaan op tafel, het laden van pijltjes in een speelgoedpistool, een tang waarmee een kabel gestript wordt, doppen-sleutel-set (gereedschap), kledinghangers die op een kledingrek gehangen worden, een ontnieter, het tikken van de achterkant van een pen op een tafel, oude ijzeren draaitol die ingedrukt wordt, papier wat je met je duim naar achter trekt en dan los laat door je vingers, het spannen van een mollenvanger, het draaien aan een kluisdeur, het openen van een kluis, het op maat knippen van een luxaflex, een slot van een hek of poort dat wordt geopend, het verwisselen van een cassettebandje, doordrukstrip, oesters openmaken met een mes, het stempelen van een brief met een stempelautomaat, het plakken van een fietsband, op een winkelkassa de prijs van een product intikken waarna de kassalade openspringt,een telraam, het laden van een geweer, het in,- en uitklikken van een pen, het scheppen van ijs door een ijsboltang, het uitrekken van een hendel aan de zijkant van een oude gokautomaat, het knippen in je vinger met duim en middelvinger, plastic stempel waarbij je aan de cijfers en letters draait, spelen met een vlindermes, het uitvouwen van een campingtafel, de draaiknop van een wasmachine, het ontkurken van een fles wijn met een kurkentrekker,het uurwerk van een klok dat een minuut verder slaat, de hendels van een klassieke kurkentrekker omlaag halen en de kurk uit de fles draaien, het openmaken van een langoustine, openen van een kogelhouder van een geweer vervolgens dichtklikken en doorladen, aan,- en uitklikken van een ouderwetse tafeluitsteker, het openmaken van een sardiniblikje, onderbinders voor schaatsen die over het ijs glijden, gordijnrail (open en dicht doen), een veer voor het trainen van je handspieren, het openklikken van een autogordel, het draaien aan een zeepdispenser waar poederzeep uit valt, het openklikken van de gesp van een sjorband, de tab van een electrische typmachine die aan het einde van is, draaien aan een kubus, vuurmaken door met magnesiumsticks te wrijven, draaien aan een cijferslot van een kluisdeur, de teller waarmee je personen kunt tellen, het openmaken van een blikje door aan het lipje te trekken, het krassen met een hark over stenen, met poker fiches spelen, een kreeft kraken met een kreeftkraker, typen op een oude typmachine, euromunten uit een geldclip drukken, kantenknipper open en dicht doen, openklappen van een bladmuziekstandaard, meetbril van een opticien, lettertang indrukken, knippen met een nagelschaartje, sleutel in deurslot steken, draaien en sleutel eruit halen, fotorolletje in camera stoppen en eruit halen, stok speelkaarten schudden, gekraak met een blikje, lucifer die niet aan wil en er een nieuwe uit het doosje gepakt wordt, het klikken van schoenen van een tapdancer, het losmaken van een riem van een vliegtuigstoel, sluitring van een olievat, knippen van karton met een kartelschaar, verwijderen van een aluminiumdop van een (yoghurt)fles, geldrolletjes leeggooien in kassalade, en dan kassalade dichtdoen, houten geraamte met ijzerdraad met kogeltjes die tegen elkaar aantikken, Rubik Kubus, het knijpen van een noot, ijsboltang inknijpen, ronddraaien van een potlood in een puntenslijper, losmaken van de riemen van een autokinderstoel, geweer die geladen wordt, een ouderwetse uiensnijder, kledinghaakjes die tegen elkaar aan bungelen, kauwgomautomaat waar je geld ingooit en daarna een paar keer aan de knop draait zodat er een bal uitvalt, open maken van een koppelrem en dat aan het uiteinde van de riem het metalenplaatje blijft hangen achter het balletje waarmee je de koppelriem vastmaakt.
Wat blijft er over.![]()
![]()
Jammer van het brakke geluid kwaliteit!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef MuRKie het volgende:
[..]
In mijn onderschrift.. rechter linkje..
![]()
Ik hoor wel verschil tussen het eerste en laatste filmpje.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef MuRKie het volgende:In mijn onderschrift.. rechter linkje..
![]()
Toch wel van 2005.. heel vroeger.quote:
Alleen white was in 4 uur uitverkochtquote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jammer van het brakke geluid kwaliteit!![]()
Maaar dat is zo mega met al die lasers en harde sounddddd![]()
wel vind ik white beter!![]()
quote:[..]
Ik hoor wel verschil tussen het eerste en laatste filmpje.
quote:[..]
Toch wel van 2005.. heel vroeger.![]()
Fok! MC bestond al 2 jaar. ()
Ik zie geen chickies, alleen maar een 3.14 min filmpje van e.a. lichtpaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef MuRKie het volgende:
Alleen white was in 4 uur uitverkochten ja je moet wat..
![]()
En geluid is kud omdat muziek hard was?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie geen chickies, alleen maar een 3.14 min filmpje van e.a. lichtpaal.
Helemaal obsessed door palen?![]()
![]()
meteen aan het begin!! "chickies"quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie geen chickies, alleen maar een 3.14 min filmpje van e.a. lichtpaal.
Helemaal obsessed door palen?![]()
![]()
Mooie boom hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef MuRKie het volgende:
![]()
Misschien moet je je afvragen of er chickies waren![]()
Er liepen rollades en oma's..
Daarbij komend was het te donker om 'chickies' te filmen..
En die 'palen' dat was het podium en het moest een boom voorstellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie boom hoor! [afbeelding]Ja mooi hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker knuffele
Alstublieft meneerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, uitzending gemist. Jong over hoertjes. Eentje verdiende iedere dag 800-900 euro en dan nog durven zeuren![]()
quote:
En nog door rubber gescheiden ook. Dat is toch geen sex.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, uitzending gemist. Jong over hoertjes. Eentje verdiende iedere dag 800-900 euro en dan nog durven zeuren![]()
Hoe leg jij deze link?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef BazzieK het volgende:
Ho die iddquote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze? Kippetjes
Enne: bij Sensation White werd gefilmd en bij Black niet![]()
Kutwijven hebben ook altijd wat te zeiken hequote:Op maandag 16 juli 2007 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
En nog door rubber gescheiden ook. Dat is toch geen sex.![]()
Er is niks op tvquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet hij nog een keer kijken?![]()
Kenker, uitzending gemist................![]()
Ja leuk om geslagen te worden als je weigerd..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kutwijven hebben ook altijd wat te zeiken he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
Ow ik dacht bazzie is een echte "jong" volgeren dat hij een uitzending gemist had!
DOH!
Ja boeiend, ik loop ook kans op klappen en heb met vuig volk te maken en ik verdien wat hun in een dag verdienen bijna per maandquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja leuk om geslagen te worden als je weigerd..en je verdiende geld voor je word weg geraust door die gore pooiers!
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik loop ook kans op klappen en heb met vuig volk te maken en ik verdien wat hun in een dag verdienen bijna per maand![]()
Nee dat niet, maar op je rug liggen ogen dicht en die kneus een minuutje laten rausen voor zo kenker veel floeschquote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mannen die langs de hoertjes gaan zijn meestal dit soort figuren:
[afbeelding]
Die kunnen niets beters krijgen en vergen daar maar hun behoefte.![]()
JAAAAAAA LEUK IDD!!!! genieten hoor!
Echt genieten.![]()
![]()
![]()
Er zijn vast groepen in de bevolking die geen genoeg van hem kunnen krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef -XX- het volgende:
Ow ik dacht bazzie is een echte "jong" volgeren dat hij een uitzending gemist had!
DOH!
Nice!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die link beschouw ik maar als een instinker.![]()
Robbie Williams was vroeger ook een hoerenloper. Voordat hij bekend was.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef -XX- het volgende:
Mannen die langs de hoertjes gaan zijn meestal dit soort figuren:
[afbeelding]
Die kunnen niets beters krijgen en vergen daar maar hun behoefte.![]()
JAAAAAAA LEUK IDD!!!! genieten hoor!
Echt genieten.![]()
![]()
![]()
En een gigantische verlepte doos krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar op je rug liggen ogen dicht en die kneus een minuutje laten rausen voor zo kenker veel floesch![]()
Jij moet soms ook beuken. Voor ¤120,00 per uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef BazzieK het volgende:
Ja boeiend, ik loop ook kans op klappen en heb met vuig volk te maken en ik verdien wat hun in een dag verdienen bijna per maand![]()
Inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij moet soms ook beuken. Voor ¤120,00 per uur.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een lekkere lange worst naar binnen werken
Ik heb wel eens van een hoertje gehoord dat ze het alleen in haar andere gaatje deed.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van een hoertje gehoord dat ze het alleen in haar andere gaatje deed.
De doos was voor haar aanstaande man.![]()
![]()
![]()
Documentaire op de radio was dat.Laat dat duidelijk zijn. [/Makster]
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Lijkt bijna wel twee supersport motorfietsen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef BazzieK het volgende:
Uitspraak van ex hoertje #2: "Ik wil gewoon dat ze me nemen zoals ik ben"
Volgens mij is dat al genoeg gebeurt
250 kilo, neee net niet!quote:
Ruilen tegen je psp?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
250 kilo, neee net niet!![]()
![]()
Wie heeft er trouwens nog een Game Boy Advance in de kast liggen, en wil er vanaf?
Mijn zus zoekt er eentje voor een redelijk prijsje. Ik zou even voor haar rondvragen.![]()
Het standaard ruitje wel ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef MuRKie het volgende:
Maar toch ziet het er niet verkeerd uit zo'n schermpie
Die boedel is gescheiden van mijn zus haar kapitaal.quote:
Volgens mij zit je gewoon ergens in detentie lage loonarbeid te doen en gaat bij de bel de celdeur openquote:Op maandag 16 juli 2007 12:40 schreef MuRKie het volgende:
Aah de bel rinkelt -> lunchpauze![]()
Ja op mijn werk zitten ze nog een beetje gevangen in hun school herinnineringen![]()
Maar ik had het over dat andere schermpjequote:Op maandag 16 juli 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het standaard ruitje wel ja.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
Die boedel is gescheiden van mijn zus haar kapitaal.
En Nick zou mij killen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef BazzieK het volgende:
Uitspraak van ex hoertje #2: "Ik wil gewoon dat ze me nemen zoals ik ben"
Volgens mij is dat al genoeg gebeurt
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh. Ook lekker geslapen, daarna beetje buiten lamballen. En nu ist te fokking warm
![]()
Lo_0lquote:
Dan had je bij die andere opmerking de maar weg moeten laten.quote:
Heb je mijn adres nog, of kan je hem in Pdf op MegaupLOADcum zetten?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef bvvt het volgende:
En de Winter Olympics hebben ze een remake gegeven [afbeelding]
Nu maar 14,95quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan had je bij die andere opmerking de maar weg moeten laten.![]()
![]()
[..]
Heb je mijn adres nog, of kan je hem in Pdf op MegaupLOADcum zetten?![]()
Tegenwoordig is toch alles gratis. Wie koopt er nog boeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat merk van de knipperlichtjes zie je bijna overal....... hoerrre merk.![]()
Die namen van die hoofdstukkenquote:
Je moet niet die langwerpige GBA nemen, (links op de foto) Dat was een flop omdat die een tequote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
250 kilo, neee net niet!![]()
![]()
Wie heeft er trouwens nog een Game Boy Advance in de kast liggen, en wil er vanaf?
Mijn zus zoekt er eentje voor een redelijk prijsje. Ik zou even voor haar rondvragen.![]()
Tipje doorgemaild.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Gawaine het volgende:
Je moet niet die langwerpige GBA nemen, (links op de foto) Dat was een flop omdat die een te
donker beeld hadden.
[afbeelding]
Ik zou zeggen 18 augustus, no excuses left.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef bvvt het volgende:
Wat is eigenlijk de huidige stand van zaken VWB de Paintball meet?
Even een toevoeging, voor oude mannen als jullie is het inderdaad te donker maar voor keinder is het goed te zienquote:Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tipje doorgemaild.Heet de rest ook Advanced?
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zou zeggen 18 augustus, no excuses left.![]()
Bovenste: GBA Microquote:Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tipje doorgemaild.Heet de rest ook Advanced?
![]()
![]()
![]()
hmm, das een goeie.....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef bvvt het volgende:
Wat is eigenlijk de huidige stand van zaken VWB de Paintball meet?
Nee voor kinderen was het ook niet te doen, je kon een extra licht in laten bouwen of eenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even een toevoeging, voor oude mannen als jullie is het inderdaad te donker maar voor keinder is het goed te zien
Ohja: Links is advanced, rechts is Advanced SP, Boven is Micro en onder is DS gen 1
Schermpjes zijn allemaal even groot, lijkt alleen niet zoDS heeft 2 schermpjes maar die is ook ietsje duurder en nieuwer nog.
Ah ok, mijn neefje speelt nog in het donker met dat ding maarja dat mannetje is altijd een beetje apart geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee voor kinderen was het ook niet te doen, je kon een extra licht in laten bouwen of een
opbouw licht kopen.
Dat is meestal. Onthoud dat goed.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef MuRKie het volgende:
Beter had ie helemaal niet geremd en alleen gestuurd
![]()
Zie mijn reactie.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Verder zijn er geen dagen meer dat iedereen beschikbaar is
Hoe donkerder hoe beter dat schermpje lijkt me.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, mijn neefje speelt nog in het donker met dat ding maarja dat mannetje is altijd een beetje apart geweest
Ik weet niet hoe oud de persson is, maar zeg maar voor kids zijn dequote:Op maandag 16 juli 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is meestal. Onthoud dat goed.![]()
![]()
[..]
Zie mijn reactie.![]()
@Gameboy, tnx mannen. PSP could well be possible.![]()
Totaal geen backlight dus afhangekelijk van lichtinval dus die theorie gaat niet opquote:Op maandag 16 juli 2007 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe donkerder hoe beter dat schermpje lijkt me.![]()
Word ik weer in een hokje geplaatstquote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
De PSP is meer voor euhhh Bazziek
z'n leeftijdsgenoten![]()
Klopt, alleen buiten in de zon zag je pas wat er op je scherm gebeurde.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Totaal geen backlight dus afhangekelijk van lichtinval dus die theorie gaat niet op
Kan het niet op 25 augquote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, das een goeie.....
[afbeelding]
ik mis nog gegevens van OPM (en intro?), Makster, Pimber maar dat was verwacht, Koffiekoekje en Snelwagen
verder zijn er geen dagen meer dat iedereen beschikbaar is
3 dagen dat er 2 niet beschikbaar zijn waarvan 1 dag niet zeker is of bvvt kan
[afbeelding]zie inmiddels ook weer de geupdate excel sheet hier of het plaatje hier speciaal voor ikookhier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |