Ben bang dat het voor ons ook deze kant opgaat... Duimen voor de 5e dan maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het wordt met het uur slechter bijgesteld geloof ikAls het echt naar weer wordt komen wij dus niet helaas, daarvoor vind ik de afstand te groot en zo heb je er weinig aan.
Bij de Albert Heijn zag ik ze deze week liggen (maar dat kan ook alleen bij ons zijn hoor, wij hebben zo'n "dumpfiliaal, wat er in andere filialen overblijft van wekelijkse acties is bij ons nog weken te koop)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:09 schreef m@x het volgende:
Ik was gisteren nog bij de Xenos om zo'n picknickkleed te halen maar dat hadden ze daar niet meer. Morgen nog maar even ergens anders kijken.
dat is de ingang als je met de neus naar het restaurant staat aan je linkerhand BE.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Oxymoron het volgende:
Kijk hier eens: OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2
Zo ga ik lopen
Als je dat zou willen doen? Graag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil ook de andere ingang wel nemen
In Leidsenhage heb ik ze vanmiddag nog gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:09 schreef m@x het volgende:
Ik was gisteren nog bij de Xenos om zo'n picknickkleed te halen maar dat hadden ze daar niet meer. Morgen nog maar even ergens anders kijken.
Ja, DE bal
Dat is mss helemaal makkelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:26 schreef Ireth het volgende:
Oxy, anders wil ik je ook wel komen oppikken hoor, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
bedoel je dat je, als ik en kinderen meegaan, je nog 2 plekjes overhebt..of dat een van mijn kinderen moet gaan lopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:17 schreef Vicky het volgende:
Maneki, ik heb zelfs nog 2 plekjes over in de auto.... en je bal mag ook mee
* Vicky hoopt voor zondag op hetzelfde weer op vandaag..
Hier schijnt al de hele dag de zon...
Soms moet je keuzes maken Maneki, of je kind, of de balquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
bedoel je dat je, als ik en kinderen meegaan, je nog 2 plekjes overhebt..of dat een van mijn kinderen moet gaan lopen?
Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:46 schreef m@x het volgende:
Of Kai en ik moeten met Yoni meerijden (als dat nog steeds kan) en dan kunnen Maneki en de kids met jou mee Vicky.
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopJe kan eventueel met mij meerijden? als je dat durft
Ik woon in Delftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?
Demi heeft een rode wang, ook gevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Jambo het volgende:
Ik hoop ook op mooi weer. Ik heb er zo'n zin in.
Alleen heeft Melvin een blauw oog nu, dat is wat minder voor op de foto. Het jochie is vanmiddag gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |