Ben bang dat het voor ons ook deze kant opgaat... Duimen voor de 5e dan maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het wordt met het uur slechter bijgesteld geloof ikAls het echt naar weer wordt komen wij dus niet helaas, daarvoor vind ik de afstand te groot en zo heb je er weinig aan.
Bij de Albert Heijn zag ik ze deze week liggen (maar dat kan ook alleen bij ons zijn hoor, wij hebben zo'n "dumpfiliaal, wat er in andere filialen overblijft van wekelijkse acties is bij ons nog weken te koop)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:09 schreef m@x het volgende:
Ik was gisteren nog bij de Xenos om zo'n picknickkleed te halen maar dat hadden ze daar niet meer. Morgen nog maar even ergens anders kijken.
dat is de ingang als je met de neus naar het restaurant staat aan je linkerhand BE.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Oxymoron het volgende:
Kijk hier eens: OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2
Zo ga ik lopen
Als je dat zou willen doen? Graag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil ook de andere ingang wel nemen
In Leidsenhage heb ik ze vanmiddag nog gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:09 schreef m@x het volgende:
Ik was gisteren nog bij de Xenos om zo'n picknickkleed te halen maar dat hadden ze daar niet meer. Morgen nog maar even ergens anders kijken.
Ja, DE bal
Dat is mss helemaal makkelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:26 schreef Ireth het volgende:
Oxy, anders wil ik je ook wel komen oppikken hoor, ik weet nog wel hoe je er uit ziet
bedoel je dat je, als ik en kinderen meegaan, je nog 2 plekjes overhebt..of dat een van mijn kinderen moet gaan lopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:17 schreef Vicky het volgende:
Maneki, ik heb zelfs nog 2 plekjes over in de auto.... en je bal mag ook mee
* Vicky hoopt voor zondag op hetzelfde weer op vandaag..
Hier schijnt al de hele dag de zon...
Soms moet je keuzes maken Maneki, of je kind, of de balquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
bedoel je dat je, als ik en kinderen meegaan, je nog 2 plekjes overhebt..of dat een van mijn kinderen moet gaan lopen?
Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:46 schreef m@x het volgende:
Of Kai en ik moeten met Yoni meerijden (als dat nog steeds kan) en dan kunnen Maneki en de kids met jou mee Vicky.
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopJe kan eventueel met mij meerijden? als je dat durft
Ik woon in Delftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?
Demi heeft een rode wang, ook gevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Jambo het volgende:
Ik hoop ook op mooi weer. Ik heb er zo'n zin in.
Alleen heeft Melvin een blauw oog nu, dat is wat minder voor op de foto. Het jochie is vanmiddag gevallen.
Het liefst rij ik met een bekende mee, maar naar Gouda komen met kind, wagen, autostoeltje en overige spullen wordt lastig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik woon in DelftEn een klein beetje omrijden is geen probleem, maar als je met BE mee wilt rijden is dat ook geen probleem hoor
Ja weet je... het is een uurtje extra, 'even heen en weer' en dat vind ik dus 1 keertje niet erg om te doen, maar 2 keer vind ik dus net weer even een beetje te... Maar... het ging toch om de terugweg? Omdat Yoni niet gelijk terug ging?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Het liefst rij ik met een bekende mee, maar naar Gouda komen met kind, wagen, autostoeltje en overige spullen wordt lastig.
gewoon ook een camera in handen duwenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Zowel als Fot-er als Oud-er heb ik er zin in
Alleen met demi erbij zal van foto's maken niet veel komen, madam heeft nogal de behoefte om aan mijn been te gaan hangen zodra ik een ander kindje op de foto wil zetten.
Jammer Lishe en Renzell.![]()
haha, geef haar mijn telefoon wel, daarmee kan ze foto's maken.quote:
Ik heb overigens 3 bellenblazen en 1 bal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef Saffier het volgende:
Jongens, hoe zit het eigenlijk met 'zitplaatsen daar?' Zijn er wat bankjes her en der of is het alleen op een kleedje zitten?
Ik wil bellenblaas meenemen en sowieso een bal of twee, wat is nog meer leuk/handig/prettig om mee te nemen, buiten een luiertas met extra kleding en een fototoestel?
Eten en drinken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef Saffier het volgende:
Jongens, hoe zit het eigenlijk met 'zitplaatsen daar?' Zijn er wat bankjes her en der of is het alleen op een kleedje zitten?
Ik wil bellenblaas meenemen en sowieso een bal of twee, wat is nog meer leuk/handig/prettig om mee te nemen, buiten een luiertas met extra kleding en een fototoestel?
Oké, buiten het logischequote:
Dat zou idd wel kunnen helpen aangezien dan haar aandacht van mij weg is, lief van je aangeboden!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef Saffier het volgende:
KD, dan wil ik wel wat plaatjes van Demi schieten als jij je uitleeft op iemand anders, zou dat schelen voor haar? En misschien vind ze het wel gewoon heel erg leuk om met andere kindjes te spelen na een tijdje plakken dat ze het niet eens door heeft!
Bankjes zijn er alleen aardig in de verte, maar niet echt daar waar we de vorige keer zaten, in de buurt van de speeltuin.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef Saffier het volgende:
denk dat je je daar niet zo druk om moet maken, dat zal echt wel meevallen. En valt t tegen, kun je toch nog een gezellig dagje ervan maken in kidzcity of brunahuis?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:02 schreef _evenstar_ het volgende:
vind het best prut dat ik al zo vroeg moet vertrekken,... voor je het weet sta je daar in je uppie![]()
Dan kan ik oefenen met plaatjes schieten met een door en door geoefend modelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dat zou idd wel kunnen helpen aangezien dan haar aandacht van mij weg is, lief van je aangeboden!!
Heeft iemand die dichterbijzit je nummer zodat je gewaarschuwd kan worden mocht het niet doorgaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:02 schreef _evenstar_ het volgende:
vind het best prut dat ik al zo vroeg moet vertrekken,... voor je het weet sta je daar in je uppie![]()
Dat is een goede idd!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
een verbanddoosje misschien bedenk ik net?
ik moet om half acht al van huis aan lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft iemand die dichterbijzit je nummer zodat je gewaarschuwd kan worden mocht het niet doorgaan?
hahaha, met zo'n japanner als moeder schrikt ze idd niet meer van een camera.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan kan ik oefenen met plaatjes schieten met een door en door geoefend model
hahaha, die hebben wij ook nog 2!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:08 schreef Saffier het volgende:
Manlief hier zegt; wel waterpistolen, géén plu's, we zijn niet van suiker! Moet ik er wel bij vermelden dat wij 2 supersoakers hebben![]()
in me eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat je je daar niet zo druk om moet maken, dat zal echt wel meevallen. En valt t tegen, kun je toch nog een gezellig dagje ervan maken in kidzcity of brunahuis?
Hee pssst... http://www.allergiesupermarkt.nl/tg_nl/main.php?action=groepen&actie=details&pagina=1&id=338&groep=13quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh texelonia of ireth een van de 2 ( of alletwee graag, ze worden nl. uit de handel genomen althans in de supermarkten hier in de buurt wel.![]()
ik moet eerst zeker weten of ze er daadwerkelijk tegen kan, en minimale afname is 6 doosjes plus 5 verzendkosten, 20 eurie om zo even uit te proberen vind ik beetje veelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee pssst... http://www.allergiesupermarkt.nl/tg_nl/main.php?action=groepen&actie=details&pagina=1&id=338&groep=13
Hoop water- en blubberlol morgen dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:33 schreef Ireth het volgende:
Ut regent, ut regent, het park dat wordt nat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |