Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:46 schreef m@x het volgende:
Of Kai en ik moeten met Yoni meerijden (als dat nog steeds kan) en dan kunnen Maneki en de kids met jou mee Vicky.
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoni is even bezig met fotograferen in Den Haag en volgens mij gaat ze niet direct terug naar huis na afloopJe kan eventueel met mij meerijden? als je dat durft
Ik woon in Delftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Uhm, ik durf wel, maar durf jij mij en mijn lieftallige zoon (die overigens een hekel heeft aan autorijden) mee te nemen? Woonde jij niet in Delft? Is het dan wel handig om met jou mee te rijden?
Demi heeft een rode wang, ook gevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Jambo het volgende:
Ik hoop ook op mooi weer. Ik heb er zo'n zin in.
Alleen heeft Melvin een blauw oog nu, dat is wat minder voor op de foto. Het jochie is vanmiddag gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |