Vanwege het waterverbruik, ze heeft namelijk 3 doucheputjes ingebouwd ...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:07 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia doucht maar 1 keer per week?
Wat is dat nou met die drie navels? Heeft ze er echt drie?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Denniks zijn frambozen kwakkie heeft achtergelaten in 1 van de 3 navels van Nadia.
Dat het zo erg is gaan klonteren omdat Nadia zich maar 1 keer in de week doucht.
Ik begrijp dat eenrichtingsverkeer niet hoor, dat pik je toch niet als vrouw zijnde.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
En straks heeft Nadia Dennis klaargemaakt, maar andersom niet. Hij doet er niet eens moeite voor.
Vannacht was dat ook al het geval. Nadia vroeg of Dennis haar wilde likken, maar dat wilde hij niet; "Als het moet, moet het maar liever niet".
wtf????quote:Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
En straks heeft Nadia Dennis klaargemaakt, maar andersom niet. Hij doet er niet eens moeite voor.
Vannacht was dat ook al het geval. Nadia vroeg of Dennis haar wilde likken, maar dat wilde hij niet; "Als het moet, moet het maar liever niet".
Minimaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Furia het volgende:
Wat is dat nou met die drie navels? Heeft ze er echt drie?
Ken je nagaan hoe zielig Denniks eigenlijk is.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Echtquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat is dat nou met die drie navels? Heeft ze er echt drie?
Yep, Amanda krijgt geheel nieuw haar, zal mij benieuwen of we haar te zien krijgen met haar eigen haar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:21 schreef schatje het volgende:
Dreams of Horror komen toch om 15:00?
Het is Nix en het blijft Nix.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef Deisyy het volgende:
Nada heeft deze keer niet eens een pepermuntje en een slokje water gekregen van Nix![]()
Caps maken!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda krijgt geheel nieuw haar, zal mij benieuwen of we haar te zien krijgen met haar eigen haar.
Dat zou leuk zijn om te cappen en dan een leuke kaart voor haar maken...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda krijgt geheel nieuw haar, zal mij benieuwen of we haar te zien krijgen met haar eigen haar.
Ben benieuwd van welk lijk ze het haar afgeschoren hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als haar extensions eruit zijn dat er dan een flinke terror aktie komt en dat de dames van dob naar huis gaan... Ik wil Amanda wel eens zien met haar stro vloesjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben benieuwd van welk lijk ze het haar afgeschoren hebben.
Of dat ze per ongeluk ontharings creme gebruiken, ipv shampoo.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als haar extensions eruit zijn dat er dan een flinke terror aktie komt en dat de dames van dob naar huis gaan... Ik wil Amanda wel eens zien met haar stro vloesjes.
Onder de bezielende leiding van Flens zie ik dat helaas niet gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als haar extensions eruit zijn dat er dan een flinke terror aktie komt en dat de dames van dob naar huis gaan... Ik wil Amanda wel eens zien met haar stro vloesjes.
Nog mooier zou het zijn, dat de extensions bij aanbrengen spontaan afbreken van haar echte haar.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:27 schreef Yollie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of dat ze per ongeluk ontharings creme gebruiken, ipv shampoo.
Amanda Conehead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |