Feli jij ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef Brighteyes het volgende:
Clumsy! Jij ook?![]()
Feli meid! Prima dag om jarig te zijn.
Sorry, ik vergat in al mijn haast Norbert nog te noemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef Croupouque het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook namens Wilfred, Priscilla en Huib.
Zeg, ik weet dat ze niet heel groot zijn, maar ik héb borsten, weet je. Voel maar, ik ben jarigquote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef Dirkh het volgende:
Goddomme, open die kutverjaardagtopics ergens anders, bijvoorbeeld waar ie mod of in FB.
Gister SF nu CC, gaat lekker zo...
je kan het hem niet verwijten, hij zal er wel een spuughekel aan hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Janetje het volgende:
Dirkh, ouwe chagrijn.
Fuck offquote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Janetje het volgende:
Dirkh, ouwe chagrijn.
en waar heb jij uitgehangen?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
Gefeliciturk.
Al had je borsten zo groot als meloenen...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, ik weet dat ze niet heel groot zijn, maar ik héb borsten, weet je. Voel maar, ik ben jarig.
Clumsy, Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en waar heb jij uitgehangen? [afbeelding]
Flikker 'm dan naar R&P ipv. zo'n sluitpost.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fuck off
ONZ is geen verjaardag-dumplaats. Ook niet voor kliekjes of crew.
Hè. Shit.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al had je borsten zo groot als meloenen...
quote:
Dat was te moeilijk zoeken hihiquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Flikker 'm dan naar R&P ipv. zo'n sluitpost.
Mij aanbidden of wegwezen, knul.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zal ik iedereen vertellen dat jij zwaar zuigt met een bepaald MSN-spelletje?einz
Ga ff bijdehand doen. Hoeveel verjaardagtopics verwacht je de komende tijd in R&P?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Flikker 'm dan naar R&P ipv. zo'n sluitpost.
Turken aanbid ik sowieso al, veruit de meest respectabele bevolkingsgroep in Nederlandquote:
'Tis een topic voor een R&P mod..quote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ff bijdehand doen. Hoeveel verjaardagtopics verwacht je de komende tijd in R&P?
Blijven die dan ook open?
Ik zal het met plezier volgen.
Morgen schenk ik je wat elke vrouw nodig heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Danku, danku.
Ook de wat meer onervaren!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Morgen schenk ik je wat elke vrouw nodig heeft.
Een push-up BH?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Morgen schenk ik je wat elke vrouw nodig heeft.
Mijn cadeau heb je iig HEEL hard nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zweer het, als het iets in de richting van make-up, tasjes of schoenen gaat ga ik meppen..
Het lef om weer 's bij jou in de auto te zitten?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn cadeau heb je iig HEEL hard nodig.
Op je verjaardag zal ik je sparenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lef om weer 's bij jou in de auto te zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |