Je bent een lelijke trol, het aankijken niet waard en hebt Boulimia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef Liefste. het volgende:
Had ik potverdriedubbeltjes een hele maand niets gevroten, woog ik eindelijk 54 kg ofzo, krijg ik opeens de drang. Het is onuitstaanbaar, maar dat gevoel komt pas achteraf. In het begin is het vooral onweerstaanbaar. Het vlees is zwak jaja, en vlees dat er nu aanzit. Opeens móest ik gewoon alles wat los en vast zat opvreten. ALLES ja. En nu wil ik alles uitkotsen en voel ik me heel dik, lelijk, vadsig, walgelijk, vet, vuilnisvatterig en vooral zwak. Maarja, ik open er maar een klaagtopic over. En ik drink me nu een watervergiftiging aan water (jaja) en thee. Bleh![]()
En nu?
Lach me hier uit, zeg dat ik lekker neukbaar ben, post een of andere giftige opmerking waardoor ik naar de chips grijp... 't is jouw feestje <:o)
+1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je bent een lelijke trol, het aankijken niet waard en heb Boulimia.
Manwijf!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef Ladidadida het volgende:
Mèn, wat kunnen wijven toch zeiken over hoe ze eruit zien54 kilo, kom op zeg. Domme, onzekere trol die je bent.
heerlijk
Dan nog. Je bent een zeikwijf. Door vrouwen als jou heb ik zo'n hekel aan vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan nog. Je bent een zeikwijf. Door vrouwen als jou heb ik zo'n hekel aan vrouwen
Mannen
Borderlinertopic.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]
! Ik ook. Eigenlijk is dit stiekem ook een kijk-eens-hoe-dun-ik-ben(-en-hoe-dik-jij-bent)-topic.
Eigenlijk is dit een verkapt ik-ben-een-dromme-trol topic, kind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]! Ik ook. Eigenlijk is dit stiekem ook een kijk-eens-hoe-dun-ik-ben(-en-hoe-dik-jij-bent)-topic.
Gelukkig maar dat jij volwassen genoeg voor ons allemaal bent, hèquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een verkapt ik-ben-een-dromme-trol topic, kind.
In ieder geval verstandigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij volwassen genoeg voor ons allemaal bent, hè.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:24 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij volwassen genoeg voor ons allemaal bent, hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |