Ik wacht er ook op, maar ben bang dat dit weer stilletjes in de grote doofpot wordt gestopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
aha ok, ik dacht even dat het Stijn was, dat hij terug was. maar niet dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Marco "Polo", vervanger van Frans geloof ik.
Oude DGK_REDAKTIE account op Fok was blijkbaar Frans+Stijn, wat verklaard dat na het vertrek van Frans DGK_REDAKTIE minder actief werd. En nu Stijn op vakantie is dat accoutn helemaal niet gebruikt wordt.
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie kan hier met droge ogen naar luisteren?
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die hele "bank" niet komt vanavond, ws. zijn ze achter druk bezig welke beslissingen ze moeten maken omtrent alle gebeurtenissen dus dat wordt sowieso niet meer vanavond
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?quote:
Ik blijf bescheiden, ondanks dat ik meer schoonheden heb ontdekt en gebracht.quote:
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zeg![]()
Dat zou zo maar kunnen. Laten ze Flens effe inelkaar jassen please.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
serieuzerik...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |