quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef beverton het volgende:
[..]
daar doe ik het juist voor, lastige vragen moet je juist ontwijken.
ja, ik zal woensdag dat ding eens binnestebuiten dragen, misschien dat ik dan lekker kan uitslapen op een of andere pallet met verhuisdozenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef MWP het volgende:
[..]
Fout, lastige klanten moet je ontwijken, bijvoorbeeld door lastige vragen van andere klanten te beantwoorden
![]()
Maar er staat echt gamma op die klusshirts?
Je kent de rustige plekken in de winkel toch wel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef beverton het volgende:
[..]
ja, ik zal woensdag dat ding eens binnestebuiten dragen, misschien dat ik dan lekker kan uitslapen op een of andere pallet met verhuisdozen![]()
nou het maakt het personeel wat toegankelijker. k vind het wel netjes. Zodat ik kan zien dat het Wendyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk naambordjes ?
Zo gaar is dat
ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enzquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Je kent de rustige plekken in de winkel toch wel?
Ideaal voor die zware maandagen![]()
Dus daar moet ik de medewerkers zoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef beverton het volgende:
[..]
ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enz
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus daar moet ik de medewerkers zoeken.
Daar hebben wij het showmodel sauna voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef beverton het volgende:
[..]
ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enz
Dat kan je je nog steeds herinneren? Hoe Wendy je heeft geholpen bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou het maakt het personeel wat toegankelijker. k vind het wel netjes. Zodat ik kan zien dat het Wendywas die mij bediend heeft bij de kassa.
Zoiets als "ik heb goftedomme al 20x op die bel gedrukt en nou wil ik dat er iemand komt zagen! NU!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef MWP het volgende:
[..]
Wat wil je ermee als je ze hebt gevonden?
Ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutwinkel is het ook! Waardeloze service~!
Ik vind het personeel bij de praxis vele malen behulpzamer dan dat bji de Gamma. Mensen die de tijd voor je nemen, meedenken, oplossingen zoeken, bij Gamma is dat veel minder. Zal de prijs ook wel naar zijn, Praxis is over het algemeen wat duurder heb ik het idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef MWP het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensNU werk ik niet bij de gamma maar bij de praxis, maar ik en m'n collega's toen toch echt alles om klanten zo goed mogelijk te helpen
![]()
Dat dat niet altijd lukt komt doorDoor uitzendkrachten die het niets kan schelen hoe over service gedacht wordt Door klanten die onmogelijke dingen verlangen zonder door te hebben dat ze onmogelijk zijn Door problemen bij de leverancier (Waardoor bestellingen langer duren) en...heel belangrijk: door mislukte hawai-shirts en andere leuke acties van de centrale ![]()
Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder. Aan de andere kant krijg je daar (vind ik) wel voor terug:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind het personeel bij de praxis vele malen behulpzamer dan dat bji de Gamma. Mensen die de tijd voor je nemen, meedenken, oplossingen zoeken, bij Gamma is dat veel minder. Zal de prijs ook wel naar zijn, Praxis is over het algemeen wat duurder heb ik het idee.
Je houdt wel van lijstjes hè?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef MWP het volgende:
[..]
Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder. Aan de andere kant krijg je daar (vind ik) wel voor terug:Een overzichtelijke winkel een prettig verlichte en ingerichte winkel met veel licht Productadvies en klusadvies bij de producten zelf Een heel breed en redelijk diep assortiment Veel decoratie-artikelen (en iets minder bouwartikelen) Pinpasfraude ![]()
zoveel mogelijk service en kennis van personeel (natuurlijk is dit minder in het vakantieseizoen)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je houdt wel van lijstjes hè?
Praxis heeft trouwens ook fatsoenlijk hout, bij Gamma is de helft krom, gebroken en érg lelijk. Of triplex waar de houtwormgaten in zaten, serieus meegemaakt bij de Gamma. Ja het was behandeld, zal best, ik wil ruilen. Mocht gelukkig wel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef MWP het volgende:
[..]
Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder.
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=19897quote:We weten niet hoe duur iets is
Het onderzoeksbureau noemt ook doe-het-zelfketen Praxis als voorbeeld van een goedkope keten die een te duur imago heeft. Het mandje van producten was 17 procent goedkoper dan bij concurrenten Gamma en Karwei, terwijl de consumenten de verschillen op minder dan 1 procent inschatten. Door het goedkope imago niet duidelijk naar buiten te brengen, geeft Praxis volgens OC&C onnodig geld weg aan klanten.
het erge is dat die krengen ook zonder gamma logo gewoon in de winkels liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef beverton het volgende:
lol! ik zal wel een foto maken van mij in mn gamma tennue
( ja ik heb ook die zomer homoblouse )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |