abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52486684
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef beverton het volgende:

[..]

daar doe ik het juist voor, lastige vragen moet je juist ontwijken.
Fout, lastige klanten moet je ontwijken, bijvoorbeeld door lastige vragen van andere klanten te beantwoorden

Maar er staat echt gamma op die klusshirts?
pi_52486770
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef MWP het volgende:

[..]

Fout, lastige klanten moet je ontwijken, bijvoorbeeld door lastige vragen van andere klanten te beantwoorden

Maar er staat echt gamma op die klusshirts?
ja, ik zal woensdag dat ding eens binnestebuiten dragen, misschien dat ik dan lekker kan uitslapen op een of andere pallet met verhuisdozen
pi_52486847
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef beverton het volgende:

[..]

ja, ik zal woensdag dat ding eens binnestebuiten dragen, misschien dat ik dan lekker kan uitslapen op een of andere pallet met verhuisdozen
Je kent de rustige plekken in de winkel toch wel?
Ideaal voor die zware maandagen
Bram! Boterham!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:04:02 #79
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52486858
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk naambordjes ?

Zo gaar is dat
nou het maakt het personeel wat toegankelijker. k vind het wel netjes. Zodat ik kan zien dat het Wendy was die mij bediend heeft bij de kassa.
pi_52486912
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

Je kent de rustige plekken in de winkel toch wel?
Ideaal voor die zware maandagen
ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enz
pi_52486958
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef beverton het volgende:

[..]

ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enz
Dus daar moet ik de medewerkers zoeken .
pi_52487055
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dus daar moet ik de medewerkers zoeken .
Wat wil je ermee als je ze hebt gevonden?
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef beverton het volgende:

[..]

ja dat weet ik, daarom lig ik maandag in gangpad 8a, ergens tussen de kasten enz
Daar hebben wij het showmodel sauna voor
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

nou het maakt het personeel wat toegankelijker. k vind het wel netjes. Zodat ik kan zien dat het Wendy was die mij bediend heeft bij de kassa.
Dat kan je je nog steeds herinneren? Hoe Wendy je heeft geholpen bedoel ik dus
pi_52487079
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef MWP het volgende:

[..]

Wat wil je ermee als je ze hebt gevonden?
Zoiets als "ik heb goftedomme al 20x op die bel gedrukt en nou wil ik dat er iemand komt zagen! NU! !
pi_52487136
en dan komt de gammamannetjes zo van ehy wij gaan niet zagen *gniffel* *gniffel* en dan loopt ie weer weg.
pi_52487361
Ik vind het trouwens stom dat jullie alleen plaatmateriaal zagen. .
pi_52487380
zoals ik wel vaker zeg: sorry meneer/mevrouw, daar ga ik niet over. dat zou je even bij de infobalie moeten navragen
pi_52487419
Wat een kutwinkel is het ook! Waardeloze service~!
pi_52487449
:D daar doen we het voor
pi_52487466
Kijk maar uit, anders zal ik dit topic eens naar gamma doormailen!
pi_52487532
ah joh nog 2 weekjes en dan ga ik alweer weg, de laatste week wil ik nog even nog slechter werken dan ik tot nu toe gedaan heb kan ik tenminste lachen in die toko
pi_52487612
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutwinkel is het ook! Waardeloze service~!
Ben ik niet met je eens nu werk ik niet bij de gamma maar bij de praxis, maar ik en m'n collega's doen toch echt alles om klanten zo goed mogelijk te helpen

Dat dat niet altijd lukt komt door:
  • Door uitzendkrachten die het niets kan schelen hoe over service gedacht wordt
  • Door klanten die onmogelijke dingen verlangen zonder door te hebben dat ze onmogelijk zijn
  • Door problemen bij de leverancier (Waardoor bestellingen langer duren)
  • onze eigen schuld

  • en...heel belangrijk: door mislukte hawai-shirts en andere leuke acties van de centrale
  • pi_52487635
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef MWP het volgende:

    [..]

    Ben ik niet met je eens NU werk ik niet bij de gamma maar bij de praxis, maar ik en m'n collega's toen toch echt alles om klanten zo goed mogelijk te helpen
    Dat dat niet altijd lukt komt door
  • Door uitzendkrachten die het niets kan schelen hoe over service gedacht wordt
  • Door klanten die onmogelijke dingen verlangen zonder door te hebben dat ze onmogelijk zijn
  • Door problemen bij de leverancier (Waardoor bestellingen langer duren)

  • en...heel belangrijk: door mislukte hawai-shirts en andere leuke acties van de centrale
  • Ik vind het personeel bij de praxis vele malen behulpzamer dan dat bji de Gamma. Mensen die de tijd voor je nemen, meedenken, oplossingen zoeken, bij Gamma is dat veel minder. Zal de prijs ook wel naar zijn, Praxis is over het algemeen wat duurder heb ik het idee.
    pi_52487710
    jup helemaal gelijk in, de gamma heeft slechte service en ik weet niet hoe dat komt niet mijn schuld hoor...
    pi_52487716
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 22:40 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Ik vind het personeel bij de praxis vele malen behulpzamer dan dat bji de Gamma. Mensen die de tijd voor je nemen, meedenken, oplossingen zoeken, bij Gamma is dat veel minder. Zal de prijs ook wel naar zijn, Praxis is over het algemeen wat duurder heb ik het idee.
    Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder. Aan de andere kant krijg je daar (vind ik) wel voor terug:

  • Een overzichtelijke winkel
  • een prettig verlichte en ingerichte winkel met veel licht
  • Productadvies en klusadvies bij de producten zelf
  • Een heel breed en redelijk diep assortiment
  • Veel decoratie-artikelen (en iets minder bouwartikelen)
  • Pinpasfraude
  • zoveel mogelijk service en kennis van personeel (natuurlijk is dit minder in het vakantieseizoen)
  • pi_52487756
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef MWP het volgende:

    [..]

    Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder. Aan de andere kant krijg je daar (vind ik) wel voor terug:

  • Een overzichtelijke winkel
  • een prettig verlichte en ingerichte winkel met veel licht
  • Productadvies en klusadvies bij de producten zelf
  • Een heel breed en redelijk diep assortiment
  • Veel decoratie-artikelen (en iets minder bouwartikelen)
  • Pinpasfraude
  • zoveel mogelijk service en kennis van personeel (natuurlijk is dit minder in het vakantieseizoen)
  • Je houdt wel van lijstjes hè?
    Praxis heeft trouwens ook fatsoenlijk hout, bij Gamma is de helft krom, gebroken en érg lelijk. Of triplex waar de houtwormgaten in zaten, serieus meegemaakt bij de Gamma. Ja het was behandeld, zal best, ik wil ruilen. Mocht gelukkig wel .
    pi_52487832
    tja mijn motto bij de gamma is: wij gammateers zijn net batterijen, we zijn geen duracell die 24/7 mee kunnen nee wij zijn gewone zinkbatterijen die eerst op gang moeten komen.
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:50:47 #97
    187450 Versteendepeer
    Steenhard en fruitig.
    pi_52487835
    Dat zeg ik.
    De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
    pi_52487857
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:

    [..]

    Je houdt wel van lijstjes hè?
    Praxis heeft trouwens ook fatsoenlijk hout, bij Gamma is de helft krom, gebroken en érg lelijk. Of triplex waar de houtwormgaten in zaten, serieus meegemaakt bij de Gamma. Ja het was behandeld, zal best, ik wil ruilen. Mocht gelukkig wel .
    Ja dat maakt het overzichtelijk he Trouwens, het soort klanten bij de gamma is ook heel anders dan de klanten bij de praxis. Ik zou zeggen dat je naar de bouwmarkt die het dichtst bij is gaat, maar er zijn echt mensen die liever naar de gamma gaan dan de praxis (en andersom natuurlijk).

    Meen je dat nou? Nog een reden waarom het zo goedkoop is waarschijnlijk

    [ Bericht 1% gewijzigd door MWP op 18-08-2007 22:58:02 ]
    pi_52498349
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef MWP het volgende:

    [..]

    Klopt, vergeleken met de gamma zijn wij echt ontzettend duur. (nu met die zomeracties hebben wij wel wat goedkopere aanbiedingen, vooral in bouwmaterialen) maar over het algemeen zijn wij duurder.
    quote:
    We weten niet hoe duur iets is

    Het onderzoeksbureau noemt ook doe-het-zelfketen Praxis als voorbeeld van een goedkope keten die een te duur imago heeft. Het mandje van producten was 17 procent goedkoper dan bij concurrenten Gamma en Karwei, terwijl de consumenten de verschillen op minder dan 1 procent inschatten. Door het goedkope imago niet duidelijk naar buiten te brengen, geeft Praxis volgens OC&C onnodig geld weg aan klanten.
    http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=19897
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_52505322
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef beverton het volgende:
    lol! ik zal wel een foto maken van mij in mn gamma tennue

    ( ja ik heb ook die zomer homoblouse )
    het erge is dat die krengen ook zonder gamma logo gewoon in de winkels liggen
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')