abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52462835
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef martinnutjuh het volgende:
Met een oranje zwarte TNT Post polo door de Karwei lopen...

Heb ook al geregeld volk achter me aan gehad met vragen...

"Sorry [op TNT Post print wijzend], ik werk hier niet hoor", kijken ze je vaag aan...
Herkenbaar Ik heb zelf ook veel te maken met dat soort verwarringen.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_52462836
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef beverton het volgende:
die van kinzo zeker niet binnen gehad, maare als je wilt kan ik je wat verfrollers aansmeren voor een paar euro. en als je vragen hebt rot je maar op naar de info balie, iig dat zeg ik altijd tegen klanten.
Ik mag hopen dat je niet serieus oprotten zegt. .
En wat moet ik in godesknaam met verfrollers.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_52462899
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek nog een leuk cadeau voor m'n wederhelft. Nog iets leuks qua klussen in de aanbieding daar dan? Aangezien mannen in een grappig hemdje kijken nooit weg is .
Lees de gammakrant! Als je nog verf nodig hebt, de tafel naast de kassa's staat vol verf voor een spotprijs! Ik kom er echt té vaak. Of is het normaal dat ik er deze week al 2x geweest ben? En vorige week ook, en en en...
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef beverton het volgende:
die van kinzo zeker
Je hebt geen Makita, maar zo verrot is Kinzo over het algemeen niet hoor. Voor professioneel gebruik is het niks natuurlijk, maar voor een af-en-toe-klusje is het prima spul tegen een prima prijs!
quote:
niet binnen gehad,
slecht!
quote:
maare als je wilt kan ik je wat verfrollers aansmeren voor een paar euro. en als je vragen hebt rot je maar op naar de info balie, iig dat zeg ik altijd tegen klanten.
Ik haat rollers. Kwasten!
pi_52467525
lol verfmuis ehh ik bedoel veldmuis, werk je ook bij gamma ofzo, in onze toko hebben we de helft van onze axi-zooi niet binnen gehad en als ik dat klanten vertel worden ze me toch een partij boos heerlijk gewoon.
pi_52468089
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

En wat moet ik in godesknaam met verfrollers.
verven natuurlijk, onze gamma verf is in de aanbieding

nou eigelijk kan dat aan mn reet roesten... krijg ik meer zeikende klanten, die vragen waar de verdomde verf staat terwijl t voor de ingang staat hmmpff
pi_52483361
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:16 schreef beverton het volgende:
lol verfmuis ehh ik bedoel veldmuis, werk je ook bij gamma ofzo, in onze toko hebben we de helft van onze axi-zooi niet binnen gehad en als ik dat klanten vertel worden ze me toch een partij boos heerlijk gewoon.
Ohja had ik vroeger ook altijd bij de karwei, actie die niet binnen kwam.
Whehe dan kon je je alvast voorbereiden op een dag zeikende klanten aan je hoofd, terwijl je al zoveel te vullen hebt
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_52483832
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef beverton het volgende:

[..]

verven natuurlijk, onze gamma verf is in de aanbieding
Gamma verf zuigt. Kut. Troep.
pi_52484069
Een Hawaishirt: OK

Maar die hawaishirts zijn zo uberlelijk dat ik even dacht dat ik het kringloopcentrum was binnengestapt in plaats van een bouwmarkt.
U MAD?
pi_52484306
ik dacht ook al wat zijn dat voor losers die net op vakantie zijn geweest ofzo
maar nee ze werken bij de gamma, net zo triest eigenlijk
pi_52484372
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Gamma verf zuigt. Kut. Troep.
Sikkens
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_52484529
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Sikkens
Rubbol SB is natuurlijk een heel leuk goedje, maar om daar nou binnen alles mee te gaan kwasten... .
Doe maar een redelijk goedkope verf van de verfdiscounter, dan zit je ruim boven de Gamma-kwaliteit voor een gelijke of zelfs lagere prijs.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:29:37 #62
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52484563
Echte mannen verven hun muur met sperma !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_52484605
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echte mannen verven hun muur met sperma !
Op een nudistencamping waar je gepwnd werd door een meisje en daardoor je portemonnee kwijtraakt zeker?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:36:46 #64
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52484741
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:31 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Op een nudistencamping waar je gepwnd werd door een meisje en daardoor je portemonnee kwijtraakt zeker?
Nee in je eigen kamer waar je zojuist het van het meisje afgedropen sperma op de muren aanbrengt.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_52484803
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee in je eigen kamer waar je zojuist het van het meisje afgedropen sperma op de muren aanbrengt.
Zeg moet jij geen plaatjes draaien?
Fiets
pi_52484947
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Je kamer onderverhuren aan een hoer, kansloos
pi_52485129
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:44 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je kamer onderverhuren aan een hoer, kansloos
Das wel easy-money veldmuis.
Fiets
pi_52485664
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:28 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Rubbol SB is natuurlijk een heel leuk goedje, maar om daar nou binnen alles mee te gaan kwasten... .
Doe maar een redelijk goedkope verf van de verfdiscounter, dan zit je ruim boven de Gamma-kwaliteit voor een gelijke of zelfs lagere prijs.
De Rubbol voor buiten werkt echt als een tiet, net of je er vloeibaar plastic op hebt zitten en t zit jaaaaaaren (mag ook wel voor dat geld)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52486397
ik zal binnekort eens een actie foto van mij posten in mn vet hippe gamma shirt.
( en ja die gamma verf is gaar, je kan beter histor of flexa kopen, maarja ik stuur liever onze klanten naar de praxis ofzon )
pi_52486498
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef beverton het volgende:
ik zal binnekort eens een actie foto van mij posten in mn vet hippe gamma shirt.
( en ja die gamma verf is gaar, je kan beter histor of flexa kopen, maarja ik stuur liever onze klanten naar de praxis ofzon )
En vervolgens krijg ik die klanten een dag later dat 'de verf verkeerd is gemengd' door de uitzendkracht bij de verfafdeling van de praxis! Nee dank je wel
pi_52486533
lol.. er staat op de achterkant van mn hawaii shirt ''gamma'' en dan nog lopen er mensen achter je aan de halve winkel door met de vraag: werkt u hier? en dan zeg ik helaas wel.. en dat vinden ze niet grappig.
pi_52486592
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:50 schreef beverton het volgende:
lol.. er staat op de achterkant van mn hawaii shirt ''gamma'' en dan nog lopen er mensen achter je aan de halve winkel door met de vraag: werkt u hier? en dan zeg ik helaas wel.. en dat vinden ze niet grappig.
Klanten hebben geen humor En ze denken niet logisch na...
Sta je in het ene gangpad dingen in te ruimen, komt er een boze klant naar je toe ik sta verdomme al een kwartier te wachten in dat gangpad hiernaast... alsof ik dat kan ruiken. (en het is nooit in je opgekomen dat je ook even om je heen kan kijken )

oja, die shirts van de gamma zien er niet echt gamma-achtig uit hoor, toen ik er laatst was viel het mij ook niet direct op dat er gamma op stond.
pi_52486629
foto?
Voices tell me I'm the shit.
pi_52486636
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef MWP het volgende:

[..]

Klanten hebben geen humor En ze denken niet logisch na...
Sta je in het ene gangpad dingen in te ruimen, komt er een boze klant naar je toe ik sta verdomme al een kwartier te wachten in dat gangpad hiernaast... alsof ik dat kan ruiken. (en het is nooit in je opgekomen dat je ook even om je heen kan kijken )

oja, die shirts van de gamma zien er niet echt gamma-achtig uit hoor, toen ik er laatst was viel het mij ook niet direct op dat er gamma op stond.
daar doe ik het juist voor, lastige vragen moet je juist ontwijken.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:55:45 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52486661
Da's mooi van bijvoorbeeld een winkel als appie, daar is al het personeel tenminste eenduidig gekleed.
Behalve de manager dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')