Herkenbaarquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef martinnutjuh het volgende:
Met een oranje zwarte TNT Post polo door de Karwei lopen...
Heb ook al geregeld volk achter me aan gehad met vragen...
"Sorry [op TNT Post print wijzend], ik werk hier niet hoor", kijken ze je vaag aan...
Ik mag hopen dat je niet serieus oprotten zegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef beverton het volgende:
die van kinzo zekerniet binnen gehad, maare als je wilt kan ik je wat verfrollers aansmeren voor een paar euro. en als je vragen hebt rot je maar op naar de info balie, iig dat zeg ik altijd tegen klanten.
Lees de gammakrant! Als je nog verf nodig hebt, de tafel naast de kassa's staat vol verf voor een spotprijs! Ik kom er echt té vaak. Of is het normaal dat ik er deze week al 2x geweest ben? En vorige week ook, en en en...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek nog een leuk cadeau voor m'n wederhelft. Nog iets leuks qua klussen in de aanbieding daar dan? Aangezien mannen in een grappig hemdje kijken nooit weg is.
Je hebt geen Makita, maar zo verrot is Kinzo over het algemeen niet hoor. Voor professioneel gebruik is het niks natuurlijk, maar voor een af-en-toe-klusje is het prima spul tegen een prima prijs!quote:
slecht!quote:niet binnen gehad,
Ik haat rollers. Kwasten!quote:maare als je wilt kan ik je wat verfrollers aansmeren voor een paar euro. en als je vragen hebt rot je maar op naar de info balie, iig dat zeg ik altijd tegen klanten.
verven natuurlijk, onze gamma verf is in de aanbiedingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En wat moet ik in godesknaam met verfrollers.
Ohja had ik vroeger ook altijd bij de karwei, actie die niet binnen kwam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:16 schreef beverton het volgende:
lol verfmuis ehh ik bedoel veldmuis, werk je ook bij gamma ofzo, in onze toko hebben we de helft van onze axi-zooi niet binnen gehaden als ik dat klanten vertel worden ze me toch een partij boos
heerlijk gewoon.
Gamma verf zuigt. Kut. Troep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef beverton het volgende:
[..]
verven natuurlijk, onze gamma verf is in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Sikkensquote:
Rubbol SB is natuurlijk een heel leuk goedje, maar om daar nou binnen alles mee te gaan kwasten...quote:
Op een nudistencamping waar je gepwnd werd door een meisje en daardoor je portemonnee kwijtraakt zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echte mannen verven hun muur met sperma !
Nee in je eigen kamer waar je zojuist het van het meisje afgedropen sperma op de muren aanbrengt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op een nudistencamping waar je gepwnd werd door een meisje en daardoor je portemonnee kwijtraakt zeker?
Zeg moet jij geen plaatjes draaien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee in je eigen kamer waar je zojuist het van het meisje afgedropen sperma op de muren aanbrengt.
Je kamer onderverhuren aan een hoer, kansloosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee in je eigen kamer waar je zojuist het van het meisje afgedropen sperma op de muren aanbrengt.
Das wel easy-money veldmuis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kamer onderverhuren aan een hoer, kansloos
De Rubbol voor buiten werkt echt als een tiet, net of je er vloeibaar plastic op hebt zitten en t zit jaaaaaaren (mag ook wel voor dat geld)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Rubbol SB is natuurlijk een heel leuk goedje, maar om daar nou binnen alles mee te gaan kwasten....
Doe maar een redelijk goedkope verf van de verfdiscounter, dan zit je ruim boven de Gamma-kwaliteit voor een gelijke of zelfs lagere prijs.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef beverton het volgende:
ik zal binnekort eens een actie foto van mij posten in mn vet hippe gamma shirt.
( en ja die gamma verf is gaar, je kan beter histor of flexa kopen, maarja ik stuur liever onze klanten naar de praxis ofzon )
Klanten hebben geen humorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:50 schreef beverton het volgende:
lol.. er staat op de achterkant van mn hawaii shirt ''gamma'' en dan nog lopen er mensen achter je aan de halve winkel door met de vraag: werkt u hier? en dan zeg ik helaas wel.. en dat vinden ze niet grappig.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef MWP het volgende:
[..]
Klanten hebben geen humorEn ze denken niet logisch na...
Sta je in het ene gangpad dingen in te ruimen, komt er een boze klant naar je toe ik sta verdomme al een kwartier te wachten in dat gangpad hiernaast... alsof ik dat kan ruiken.(en het is nooit in je opgekomen dat je ook even om je heen kan kijken
)
oja, die shirts van de gamma zien er niet echt gamma-achtig uit hoor, toen ik er laatst was viel het mij ook niet direct op dat er gamma op stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |