Nee, boos. Kwaad op iedereen en de wereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef Gellius het volgende:
Wat kijk je strčng, Liene.
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Lienekien het volgende:
Nee, boos. Kwaad op iedereen en de wereld.![]()
Ik houd geen plant in leven. Helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Gellius het volgende:
Je dwarsboomt de mijne toch aardig hoor. Ik zag me al voor me, zittend achter een gezellig bakkie leut, geruite toffeltjes en je sanseveria's.![]()
Jij hebt een paarse muts, Frollo.
Rechter in Parijs natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef Gellius het volgende:
Welke status is dat?
Heb je 't tegen mij?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
Je hele photobucket ligt open, L. Is dat wel de bedoeling?
Kan toeval zijn. Veel dingen zijn toevalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:01 schreef broer het volgende:
Over laat maken gesproken: waarom negeert wyccie de LPT tegenwoordig?
Snap jij die smiley niet in het algemeen, of alleen in dit specifieke geval?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Jij kunt het me vast uitleggen, Nadine. Wat bedoel je nou precies met die smiley?
Volgens mij betekent het: lachen zonder te lachen. Beetje gedesillusioneerd lachen. Dus als je zegt: 'Veel dingen zijn toeval', moet je erbij denken: Het zit haar kennelijk niet mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
Ik snap hem negen van de tien keer niet.
Dat vind ik van de 'kots-smiley'. Die is 10 van de 10 keer misplaatst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
Of ik vind hem negen van de tien keer volkomen misplaatst. Dat kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |