Die is gewoon maf. Wordt waarschijnlijk het minst gebruikt van alle smileys. Ik vind dezequote:

En Anders Wordt Het Niets. Rode krassen, geen tienen met griffels. Maar gewoon eens een keer helemaal niets. Wat voor werk moet je eigenlijk afmaken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:44 schreef Nadine26 het volgende:
Intussen probeer ik te ontnuchteren omdat ik nog moet werken. Beetje veel wijn gedronken: onverwachts bezoek, en ze gingen maar niet weg. Nu begin ik zenuwachtig te wordenWant als ik mijn werk niet af heb, kan ik niet slapen, en als ik niet kan slapen, wordt het morgen niks met de Laatste Poging Om Er Nog Iets Van te Maken.

Stom werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef bof het volgende:
[..]
En Anders Wordt Het Niets. Rode krassen, geen tienen met griffels. Maar gewoon eens een keer helemaal niets. Wat voor werk moet je eigenlijk afmaken?

Afwassen, de muren boenen, het gras maaien, op je broertje passen, de schuur opruimen, schilderijtjes ophangen, fouten corrigeren, boodschappen doen, de kruiwagen repareren, harken van bladeren, internetten, e-mails versturen, dagboeken bijwerken, advies geven, de hond uitlaten, wijnflessen klaar zetten om ze naar de glasbak te brengen en ze bij voorkeur alvast te sorteren op wit, groen en bruin, zodat het daadwerkelijke deponeren nóg efficiente gaat. Het is allemaal stom werk. Wat een heerlijke wereldquote:

Plus een stukje maken over een boek dat wel goed is, maar ja... waarom, hè? Waarom is een boek goed? Vat dat maar eens in 350 woorden, omdat er toevallig bezuinigd wordt op woordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:07 schreef bof het volgende:
Afwassen, de muren boenen, het gras maaien, op je broertje passen, de schuur opruimen, schilderijtjes ophangen, fouten corrigeren, boodschappen doen, de kruiwagen repareren, harken van bladeren, internetten, e-mails versturen, dagboeken bijwerken, advies geven, de hond uitlaten, wijnflessen klaar zetten om ze naar de glasbak te brengen en ze bij voorkeur alvast te sorteren op wit, groen en bruin, zodat het daadwerkelijke deponeren nóg efficiente gaat. Het is allemaal stom werk. Wat een heerlijke wereld

Verwar jij stom werk met routinewerk?quote:

De illusie meester worden scheelt al het halve werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:19 schreef Gajus het volgende:
[..]
het is een illusie te denken dat je dagelijks een meesterwerk kunt voortbrengen
![]()

Mja, dat vind ik dus lastig af te leiden uit die smiley. Maar het zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Nadine26 het volgende:
Volgens mij betekent het: lachen zonder te lachen. Beetje gedesillusioneerd lachen. Dus als je zegt: 'Veel dingen zijn toeval', moet je erbij denken: Het zit haar kennelijk niet mee.

Nee, werk is alleen maar stom zolang het niet af is. Daarna, ja... daarna is het leukquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:19 schreef Gajus het volgende:
[..]
Verwar jij stom werk met routinewerk?
het is een illusie te denken dat je dagelijks een meesterwerk kunt voortbrengen
![]()

Nee, half uurtje haal ik niet. Verre van, zelfsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Je bent geen goede broodschrijver als je dat soort stukjes niet in een half uurtje intikt, Nadine.
Dan begint het verdorie opeens op echt werk te lijken...

Het komen tot zo´n levenswijsheid vergt een halve mensenleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef bof het volgende:
De illusie meester worden scheelt al het halve werk.

M.a.w. stomheid slaat op degene die zijn werk niet af heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:31 schreef Nadine26 het volgende:
Nee, werk is alleen maar stom zolang het niet af is. Daarna, ja... daarna is het leuk![]()

Mijn wekker gaat vroeg, hè.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef broer het volgende:
Je moet het inderdaad niet te laat maken, Lienekien.

Nou Lienekien, zo'n strenge mevrouw met zulk een kapsel had ik nu nooit verwacht!quote:

Is dat zo? Nu ja, het maakt idd niet zo veel uit, ieder van die plaatjes staat ook hier op FOK!, dus...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
Je hele photobucket ligt open, L. Is dat wel de bedoeling?

Nog steeds geen bril.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou Lienekien, zo'n strenge mevrouw met zulk een kapsel had ik nu nooit verwacht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |