Ik word zodadelijk uitgezonden naar een ver, ver festivalterrein. Voldoet dat ook?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet je eerst uitgezonden worden naar een ver, ver land.
Nou, veel plezier, dan maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik word zodadelijk uitgezonden naar een ver, ver festivalterrein. Voldoet dat ook?
Ja zeg, ik ga een beetje iedereen boeken lopen sturen.quote:
Nee, niet iedereen. Mij!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, ik ga een beetje iedereen boeken lopen sturen.
Fok heeft me toch een mooie stamkroeg in Tholen opgeleverd. 't Is een stukje rijden, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Er was een tijd dat ik nog nooit van FOK! had gehoord.
O, dat vind ik juist wel leuk, Zquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:46 schreef Z het volgende:
Doe ik ook (bijna) nooit. Ik heb ook altijd spijt als ik foto's van m'n dochterje post.
Vooral de My First Festival-foto van een paar weken terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Gellius het volgende:
O, dat vind ik juist wel leuk, Z
Shit. Gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vooral de My First Festival-foto van een paar weken terug.
Dank.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waar komt het idee vandaan dat ik JAM wil zijn? Ik hou niet bijzonder veel van jazz, ik spreek niet continue over vrouwen, ehm, ik lijk geheel niet op JAM. Ik mag JAM zeer, dat wel.
Ik walg van mensen die prat gaan op het intellect en de woorden die ik gebruik, hanteer ik beter dan jij wanneer je een willekeurig woord uitspreekt. Je maakt me flink pissig, dat vind je natuurlijk hartstikke leuk en daar doe je het voor maar ik snap echt niet waarom. Een hopeloos streven om alfa-man te zijn, misschien?
Goed, ik ben er aan gewend dat dit en dat mis met me is, dat ik geen volwaardig aimabel mens ben, maar kan je niet gewoon je bek erover houden?. Flikker toch op man. Ik heb absoluut geen zin in mensen die me af kraken in een reactie, om te eindigen met 'hulde' omdat ik een mysterie ben, of omdat de erkenning die ik krijg mysterieus is. Dat is zo ongeveer het laagste goed om hulde voor te ontvangen, lijkt mij. Fuck mysteries, ik ben geen mysterie, maar bovenal, fuck you, LXIV. Ik hoef van jou sowieso geen hulde of wat voor repliek dan ook te ontvangen.
Wat gemeen!quote:Op zondag 15 juli 2007 07:47 schreef Z het volgende:
Het voordeel van een kind en dezelfde kamer hebben liggen als waar jij slaapt is dat de muggen haar liever steken dan mij en mijn vriendind. Wel zielig voor het meisje natuurlijk dus ik ben elke avond uitgebreid op muggenjacht.
Daarom hebben wij ook een kind genomen. Dat doet iedereen.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:47 schreef Z het volgende:
Het voordeel van een kind en dezelfde kamer hebben liggen als waar jij slaapt is dat de muggen haar liever steken dan mij en mijn vriendind. Wel zielig voor het meisje natuurlijk dus ik ben elke avond uitgebreid op muggenjacht.
Om de één of andere reden mag dat nog niet van 'de experts' bovendien kijkt ze graag om zich heen als ze wakker is.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je geen klamboe boven haar bedje hangen?
Waarom zou dat niet mogen? Als hij ruim genoeg hangt, is er toch geen risico dat ze erin verstrikt raakt?quote:Op zondag 15 juli 2007 08:06 schreef Z het volgende:
[..]
Om de één of andere reden mag dat nog niet van 'de experts' bovendien kijkt ze graag om zich heen als ze wakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |