Dit is dus het tweede geval in korte tijd, waaruit blijkt dat Fransen het maar niet willen begrijpen. Alleen paddo's en wiet.....ik geloof er geen flikker van. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat hoe onwerkelijk alles ook aanvoelt op het moment dat die dingen werken, je wel 100% bij je positieven bent, en je je na afloop ook gewoon alles kan herinneren wat je hebt gedaan of gezegd. Zo'n extreme uitwerking is mij onbekend, en ook mijn kennissen krabben zich hierbij achter het oor.quote:Fransman slacht hond tijdens paddotrip
Bron : Bron
In Amsterdam heeft een 28-jarige Franse toerist onder invloed van paddo's en wiet zijn hond geslacht. Het is het zoveelste incident met paddo's in de hoofdstad in korte tijd.
Naakt
Agenten troffen de verwarde man onder het bloed aan in zijn busje aan de Herengracht. Hij was compleet naakt. In de auto lagen de geslachte hond en een bebloedde schaar en mes.
Geest
Het beest moest worden geslacht om zijn geest vrij te maken, zo verklaarde de man later tegenover de politie. Hij bevestigde paddo's en wiet te hebben gebruikt.
Dat klopt, maar in theorie kun je een trip onmiddelijk beeindigen (volgens de bijsluiter) door op een suikerklontje te zuigen. Misschien werkt het bij iedereen verschillend, maar toen ik het eens probeerde omdat ik me niet zo lekker voelde, werd het alleen maar intenser.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:24 schreef Olep het volgende:
Paddo's kunnen een positieve of een negatieve uitwerking hebben, blijkbaar is dat steeds vaker negatief.
Komt omdat Amsterdam veel verziekte toeristen aantrekt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:24 schreef Olep het volgende:
Paddo's kunnen een positieve of een negatieve uitwerking hebben, blijkbaar is dat steeds vaker negatief.
Dat is ook omdat het 'suikerklontje' vooral wordt gebruikt als een psychologische truc. Als je een 'exit' hebt, in de vorm van een suikerklontje, drie keer in de rondte draaien of iets anders, dan zorgt dat ervoor dat je niet in totale paniek raakt, want als het al te erg wordt, heb je altijd nog dat suikerklontje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in theorie kun je een trip onmiddelijk beeindigen (volgens de bijsluiter) door op een suikerklontje te zuigen. Misschien werkt het bij iedereen verschillend, maar toen ik het eens probeerde omdat ik me niet zo lekker voelde, werd het alleen maar intenser.![]()
Inderdaad, vies vuil kankerbeest. Alle honden moeten dood!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is de schuld van de hond.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef Zyggie het volgende:
Ik krijg ook wel zin om mijn geest te reinigen, als je begrijpt wat ik bedoel. Hehehe.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef Mikrosoft het volgende:
Mensen die soft- of harddrugs gebruiken sporen sowieso niet. Fucking losers allemaal.
Drugs?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef Mikrosoft het volgende:
Mensen die soft- of harddrugs gebruiken sporen sowieso niet. Fucking losers allemaal.
In hun eigen belang lijkt me dat het beste ja. Wat hebben we nou aan Fransen die uit hotelramen springen en honden opensnijden om hun geest te bevrijden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:36 schreef sneakypete het volgende:
Hoog tijd om die gevaarlijke Fransen te verbieden dus
Er zijn genoeg TBS-erts die blowen, dus: Van blowen word je een TBS-er.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stel je voor dat ie het samen met nog een persoon had gedaan en hij de hond er niet bij had. Dan hadden we de poppen echt aan het dansen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |