Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Krijgen de renners nou een tijdstraf als die randdebielen ook nog gaan duwen?
Vandaag was er iemand (Landaluze) die duidelijk voor het oog van de camera 100 meter geduwd werd.
Wat ik er van begreep krijgen de renners die geduwd worden idd een tijdstraf..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Vandaag was er iemand (Landaluze) die duidelijk voor het oog van de camera 100 meter geduwd werd.
Is er al iets bekend over dat incident van vandaag dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep krijgen de renners die geduwd worden idd een tijdstraf..
Meestal zijn het renners die achteraan fietsen die geduwd worden maar dat was hier niet het geval..
Je bent de eerste die het door heeftquote:
Daar is het hun helaas juist om te doen. Die wielrenners boeit ze niks, als ze maar op tv komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het juist wel amusant, zodat ze hun uitvreterij weer terug kunnen zien op TV.
Overdrijving is ook een kunst, denk je nou echt dat die dikke papzak dat 100 meter lang volhield? Het was hooguit 10 passenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Cootz het volgende:
Heb dat wel eens gezien op tv.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Wackyduck het volgende:
Het is nog afwachten of er een wielrenner is die een keertje een elleboog vol in het gezicht van zo een meeloper plant.![]()
Beter meerennnen dan die gast bij Guerini aantal jaar terug. Maar inderdaad, het is belachelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Randdebielen die denken de renners te steunen door met ze mee te rennen.
Dwazen zijn het.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn zoveel soorten idioten.
Je hebt er ook die al 5 uur langs de linkerkant van de weg staan en die 3 seconden voordat de renners passeren, plots beseffen dat ze liever aan de rechterkant staan en nog snel naar de overkant sprinten.
Wladimir Belli sloeg een keer een toeschouwer in zijn gezicht tijdens de Giro, en werd toen uit de koers gehaald (dat was sowieso een leuke Giro, Simoni, Garzelli en Frigo werden op doping betrapt en Casagrande werd uit koers gehaald nadat hij een renner in de hekken had geduwt)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Wackyduck het volgende:
Het is nog afwachten of er een wielrenner is die een keertje een elleboog vol in het gezicht van zo een meeloper plant.![]()
Kaschechkin is nog eens teruggeredenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belli had toen een supporter (zelfs neef dacht ik) van Simoni geslagen die wat irritant liep te doen.
Klopt ja, dat was prachtig om te zien, een of andere lozer sloeg hem met een reclamedingetje geloof ik. Volgens mij heeft hij diegene nogal verrot gescholden toen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kaschechkin is nog eens teruggereden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |