Ik blijf hier nog wel even hoor.... de boel nog enigszins in de gaten houden. Maar streams en tv zijn echt voorbij.quote:

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah Hummie van de Tonnekreek...is een superwijf..die snapt dit concept beter dan flens in de hens...
blijf nou effe...die 9 jaar dat je hier post ga je toch niet opgeven voor die hoeren op de streams...gewoon blijven..is gezelli..zie mijn avator.![]()

ze zijn nog altijd samen...samen sta je sterk Erik stond gewoon alleen en dat is veel erger...Erik was geen heilige maar het was wel erger wat er toen gebeurde...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik las in de vorige COS dat het nu een groepsproces is van 6 tegen 2 terwijl het bij Jaap maar 2 tegen 1 was. Nou, dat is ongeveer hetzelfde hoor. De vrouwen pakken Lieke, de mannen Huub. Het is dus nu gewoon 3 tegen 1. Dat scheelt niet zo heel veel. Daarnaast doen ze het niet gedurende lange tijd, maar blijft het beperkt tot een kwartiertje. Bij Jaap ging het door gedurende veel langere tijd. Jullie verontwaardiging heeft volgens mij alleen maar te maken met het feit dat jullie favoriet aangepakt wordt, dat is alles.

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub en Lieke verlagen zich gelukkig niet met tot dat soort dingen, die doen het subtieler![]()

Eric alleen? Heb jij toen überhaupt wel gekeken toen ze op Lieke los gingen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ze zijn nog altijd samen...Erik stond gewoon alleen en dat is veel erger...Erik was geen heilige maar dat was wel erger wat er gebeurde...

En 10.000 euro kwijt zijn? Dat maakt het wel even iets meer dan een spel. Ze zitten daar echt niet te monopolien hoor. Het gaat om heel erg veel geld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah ik respecteer jouw keuze maar aan de andere kant het is een spel en ze kunnen zo de poort uitlopen. Blijkbaar vinden zij daar geen noodzaak toe

Errmmm, niet streamen of tv uitzendingen bekijken, maar wel de verslagen lezen? Wazig, dan kan je net zo goed blijven kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel even hoor.... de boel nog enigszins in de gaten houden. Maar streams en tv zijn echt voorbij.
Is ook veel beter voor m'n gezondheid.

..en dus veel smeriger en valser en schadelijker voor de mens......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub en Lieke verlagen zich gelukkig niet met dat soort dingen, die doen het subtieler![]()

en dat heeft te maken met Lieke omdat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of tegen Huub, die is ook lekker met vrouwen (ondanks zijn traantjes)

En daar liep Eric voorop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric alleen? Heb jij toen überhaupt wel gekeken toen ze op Lieke los gingen?

En die fles Corenwijn komt je echt toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel even hoor.... de boel nog enigszins in de gaten houden. Maar streams en tv zijn echt voorbij.
Is ook veel beter voor m'n gezondheid.

ik wel, hoor...lijkt me de meest relativerende hier...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
Neemmijnietserieus
Dacht je dan dat wij dat deden??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |