is der een filmpie van eigenlijk zoja linkje graag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit ontstond er toen iets als wat gisteravond gebeurde. Nooit, geen enkele keer.
heb ze sneller gezien...hahaa..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:18 schreef Varen het volgende:
mooi snel
Ik heb daar helemaal geen zin in. Destijds met het slepen van Jaaps beddegoed en matras vond ik het al niet leuk, onlangs met Eric en daarvoor met zijn 2e date nog minder, en dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En ze willen het dus vanavond wéér gaan doen. Het is voor mij een laatste test.
Als de redactie het goedkeurt dan weet ik genoeg.
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
is der een filmpie van eigenlijk zoja linkje graag.
Ik loopte even naar de keuken dus ik hebte dat gemistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie: mijn vriend houde er mij weg ik had zo graag mijn lippen willen laten doen
En dat is de enige 'sanctie' voor wat er gisteren gebeurd is?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in. Destijds met het slepen van Jaaps beddegoed en matras vond ik het al niet leuk, onlangs met Eric en daarvoor met zijn 2e date nog minder, en dit slaat echt alles.
Nu begreep ik net van Huub dat ze allemaal samen moeten eten. Dus dat is al een open invitatie tot de start van weer zo'n avond.
Zo komt het de laatste dagen bij mij ook over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef neehe het volgende:
De redactie kan het niets meer schelen, die worden toch ontslagen.
Die doen nu maar wat.
Opletten hoor, wij krijgen een les leeghoofdig en oppervlakkig leven!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik loopte even naar de keuken dus ik hebte dat gemist![]()
Hier ook. Het lijkt alsof niemand achter mee genegen is om ook maar enigszins moeite te doen voor het programma. Terwijl ik juist verwachtte dat het niveau wat zou worden opgeschroefd, zakt het in razendsnel tempo af naar nooit eerder ontdekte dieptes.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef FdW het volgende:
Zo komt het de laatste dagen bij mij ook over.![]()
![]()
Niet zonder badmuts.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:25 schreef petraa het volgende:
Dennix aan het zwemmen, durft hij wel onderwater ???
Vind je het gek met mevr. Deborah Flens Pannekoek aan het roer. Zij is anti Huub & Lieke en vooral pro Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo komt het de laatste dagen bij mij ook over.![]()
![]()
Die onderlip hangt over de volle breedte al naar beneden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef ericahysterica het volgende:
dellie: mijn vriend houde er mij weg ik had zo graag mijn lippen willen laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |