Rasmussen komt nog wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan er niet medelijden mee hebben. Dit is de zoveelste keer dat ze de slag missen, dus dan maar op de blaren zitten en kopwerk verrichten.
Precies. Rasmussen reed wel even mee toen de nog grotere groep vooruit was. Wel jammer dat Rabo als enige vooraan zit. Ik verwacht Caisse daar ook wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat doen ze nu weer verkeerd?![]()
Het enige wat ze doen is een paar mindere goden opofferen om het gat voor Rasmussen niet te groot te laten. Ik vind het niet raar hoor, die koplopers moeten al redelijke inspanningen doen om een gat te krijgen en Rasmussen kan nog relatief fris in het peloton rondfietsen. Zolang ze Dekker, Boogerd en evt. Rasmussen niet op kop zetten vind ik er niks vreemds aan.
Dat is waar, Rabo heeft gewoon serieus de boot gemist.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef Ericr het volgende:
Caisse heeft een mannetje vooruit, die gaan niet rijden.
Het lijkt me dat renners als Hincapie en Rogers wel weten wat ze doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:05 schreef Eduard37 het volgende:
Rabobank gaat pas beginnen bij de beklimming van de eerst ECHTE berg..............
Is mijn gedachte...........
Je bent toch gek om nu al iedere ontsnapping mee te jumpen...................terwijl je nog 3 bergen moet rijden van de 1e categorie...........
Hincapie ligt er bij een vluchtheuvel al gelijk vanaf.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat renners als Hincapie en Rogers wel weten wat ze doen.
We zullen het zien. Ik denk niet dat die 2 als eersten de finish halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gisteren viel Hincapie zwaar tegen, vandaag wanhoopspoging...?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er zitten nog teveel klassements renners in het peloton om die 2 zomaar weg te laten rijden.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik denk niet dat die 2 als eersten de finish halen.
Ach Barloworld en Agritubel ookquote:Op zondag 15 juli 2007 14:07 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is waar, Rabo heeft gewoon serieus de boot gemist.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
Voor T-Mobile is het ook een gok geworden. Kloden die niet goed is, de huidige gele trui drager die zeker niet het geel kan vasthouden...........
Tja wat moet je................ze nemen een gok met rogers nu maar geloof niet dat hij nu opeens een kanshebber voor geel is geworden...................
Kirchen of anders Sinkewitz (zwaar tegenvallend gisteren overigens), maar om je kopman van voren te hebben terwijl je in bezit van de gele trui ... opvallendquote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Bartoli het volgende:
en dat rogers mee is, is slim bekeken van T-Mobile. Al hadden ze denk ik beter zo'n Kirchen kunnen meesturen
En Vinokourov is ook al gevallen!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
Voor T-Mobile is het ook een gok geworden. Kloden die niet goed is, de huidige gele trui drager die zeker niet het geel kan vasthouden...........
Tja wat moet je................ze nemen een gok met rogers nu maar geloof niet dat hij nu opeens een kanshebber voor geel is geworden...................
Klöden bij T-Mobilequote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
Klöden en T-Mobie?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |