Het is eigenlijk volledig not-done om als je de gele trui in je ploeg hebt je kopman in een lange ontsnapping mee te sturen. Dit zal de T-Mobiles zeker niet in dank afgenomen worden door de rest van het peloton. Zeker niet als de kopmannen van de andere ploegen zich laten terugzakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef toma het volgende:
klote T-mobiles help ze dan achtervolgen.
Gebeurt vaak genoeg, ook bij Armstrong...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is eigenlijk volledig not-done om als je de gele trui in je ploeg hebt je kopman in een lange ontsnapping mee te sturen. Dit zal de T-Mobiles zeker niet in dank afgenomen worden door de rest van het peloton. Zeker niet als de kopmannen van de andere ploegen zich laten terugzakken.
Ach, Gerdemann heeft inmiddels al 10 keer in allerlei interviews gezegd dat ze voor Rogers rijden en niet zijn gele trui gaan verdedigen. T-Mobile is nu duidelijk aan zet, met Rogers voorop en controle vooraan het peloton.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is eigenlijk volledig not-done om als je de gele trui in je ploeg hebt je kopman in een lange ontsnapping mee te sturen. Dit zal de T-Mobiles zeker niet in dank afgenomen worden door de rest van het peloton. Zeker niet als de kopmannen van de andere ploegen zich laten terugzakken.
Typisch T-Mobile. Die ploeg heeft al jaren totaal geen tactiek. Paar jaar terug ging Klöden achter Vinokourov aan omdat Ullrich anders niet kon volgen. Te triest voor woordenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Haha, die komt geen meter vooruit als het echt omhoog gaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef toma het volgende:
ik gok erop dat Voigt vandaag gaat vlammen.
Die kan zeker klimmen als die z'n dag heeft. Vorig jaar ronde van Duitsland nog, en in de Giro toen hij de overwinning aan Garate gaf.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, die komt geen meter vooruit als het echt omhoog gaat.
Ohnee, toch Voeckler.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij pakte Schumacher hem.
Ik kan er niet medelijden mee hebben. Dit is de zoveelste keer dat ze de slag missen, dus dan maar op de blaren zitten en kopwerk verrichten.quote:
Gevoel heb ik ook, gevalletje eigen schuld.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kan er niet medelijden mee hebben. Dit is de zoveelste keer dat ze de slag missen, dus dan maar op de blaren zitten en kopwerk verrichten.
Wat doen ze nu weer verkeerd?quote:
Rasmussen zal dadelijk wel op de Roselend gaan rammelenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat doen ze nu weer verkeerd?![]()
Het enige wat ze doen is een paar mindere goden opofferen om het gat voor Rasmussen niet te groot te laten. Ik vind het niet raar hoor, die koplopers moeten al redelijke inspanningen doen om een gat te krijgen en Rasmussen kan nog relatief fris in het peloton rondfietsen. Zolang ze Dekker, Boogerd en evt. Rasmussen niet op kop zetten vind ik er niks vreemds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |