Ik dacht ook wel dat ik bij letour nog redelijk informatie kon krijgen, maar blijkbaar zijn de ontwikkelingen nu zo divers, dat het ook voor hun niet meer is te volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Cootz het volgende:
Zo groot is die groep helemaal niet meer. letour.fr heeft wel leuke overzichtjes, maar actueel gezien klopt er weinig van.
Rabobank is bijna de enige ploeg is geen renner mee heeft zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:47 schreef Eduard37 het volgende:
Rabobank laat zich niet gek maken..........
Sterke koers van de Rabobank tot nu toe.............
Deze kopgroepw elquote:Op zondag 15 juli 2007 13:50 schreef Eduard37 het volgende:
De koers begint natuurlijk pas op de bergen van de 1e categorie. Een voorsprong van een kopgroep van 4 minuten bijvoorbeeld is dan helemaal niets als je 3 van dat soort bergen in een etappe hebt.
nee t gat wordt alleen groter.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:50 schreef Vork het volgende:
Komt het peleton met T-Mobile voorop dan wel dichterbij? Volgens mij zitten ze eerder de voorsprong te controleren, ipv dicht te rijden.
idd, een minuutje voorsprong en we moeten nog dik 120 kmquote:Op zondag 15 juli 2007 13:52 schreef Eduard37 het volgende:
Dit is allemaal nog spielerrij...............
Teveel ophef nu door H&M die doen net of de koers al beslist is.............![]()
![]()
![]()
Hij is er niet meer bij hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:52 schreef Ericr het volgende:
Evans in de aanval, het moet niet gekker worden.
Op hun eigen kopman zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef toma het volgende:
klote T-mobiles help ze dan achtervolgen.
Ik ben benieuwd wanneer Bert en Ernie er achter komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:54 schreef Ericr het volgende:
Cavendish gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |