Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef tipsch het volgende:
Huub's plan is al bekend? Welk plan? (Iets met internet?)
Helemaal, ik zit weer te wachten op de terror van Dennix... die doet altijd zulke leuke terror, zulke leuke tv maakt die jongen...ben benieuwd waar hij vanavond weer mee komtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef Dennisfan het volgende:
Haallloooo iedereen, fijne zaterdagmiddag gehad ???? en er weer helemaal klaar voor ????
Hij zegt ook ik blijf bij je in de buurt, ik word je bodyguard.... hehehe, dat kleine ventjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef tipsch het volgende:
hmm Huub, je kan het wel leuk vinden, maar da's makkelijk gezged - Lieke is target no.1.
Daar gaat het denk ik niet over, aangezien achter hem (volgens mij) nog tips gaf over wat voor smoes hij kon gebruikenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....
Precies... als ze maar met de poten van elkaar blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie allemaal cry babies hier. Huub en Eric hebben niets anders gedaan dan iedere dag Jaap pesten. Nu zijn Lieke en Huub aan de beurt, das al. Zodra hij Lieke los laat is het denk ik over. Enne, ze kunnen ook gewoon de poort uitwandelen hoor. Het is maar 100 meter.
Ik ben het helemaal met je eens, en na jaap ging die met meerdere ineens Erik terroriseren, dus ik snap niet helemaal waar al die verbolging hiero vandaan komt!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie allemaal cry babies hier. Huub en Eric hebben niets anders gedaan dan iedere dag Jaap pesten. Nu zijn Lieke en Huub aan de beurt, das al. Zodra hij Lieke los laat is het denk ik over. Enne, ze kunnen ook gewoon de poort uitwandelen hoor. Het is maar 100 meter.
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere plannen.... Eentje was dat hij met een smoes de laatste 12 uur wilde opmaken en dan een avondje gaan stappen in Oldenzaal....
Dit zit in Suriname... dus die heeft geen 12 uur nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?
Als dat zo zou zijn ,dan zou het mooi zijn als Huub en Lieke die 12 uur zouden tegenhouden.
Dat ben ik met je eens, ze zijn inderdaad aan de beurt nu. Maar acties als stenen en ijzeren bloempotten naar ze gooien gaat gewoon te ver. En zeker als daar geen gevolgen aan vastzitten. De waarschuwing voor Natasia was vrij duidelijk lijkt me..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PPPFFF hij laat Lieke continu alles voor haar opknappen!!!!!!!! en dan maar beweren dat ze verbaal zo sterk is, valt wel mee, in ieder geval wel sterker dan hij is. Maar je moet toegeven, met een vriendin als Lieke voel je je als vent errug veilig, ze knapt alles voor je opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij zegt ook ik blijf bij je in de buurt, ik word je bodyguard.... hehehe, dat kleine ventje![]()
"ineens" ,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, en na jaap ging die met meerdere ineens Erik terroriseren, dus ik snap niet helemaal waar al die verbolging hiero vandaan komt!!!
Als Huub en Lieke verstandig zijn houden ze alle stemmingen tegen die er gaan komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over 12 uur gesproken... is die oma van vislip al dood?
Als dat zo zou zijn ,dan zou het mooi zijn als Huub en Lieke die 12 uur zouden tegenhouden.
Daar had ze het toen wel overquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit zit in Suriname... dus die heeft geen 12 uur nodig.
Gratis tip, drink een paar glazen Beerenburgquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:40 schreef DrsH het volgende:
Ik laat vanavond Erica maar eens aardbeien en Frambozen oogsten
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub en Lieke verstandig zijn houden ze alle stemmingen tegen die er gaan komen.
Zelf krijgen ze toch niets meer van de rest.
Laat de rest eerst hun maar iets toewijzen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar had ze het toen wel over![]()
Jammer, maar misschien krijgt Kenneth dan wel een ongeluk, of die zus van Amandel![]()
Ik zit nog na te huiveren van het bosje bloemen dat hij tegen Huubs rug gooide op een meter of drie bij hem vandaan. (onderhandse worp ook nog als ik mij het goed herinner)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef BarryK het volgende:
[..]
Helemaal, ik zit weer te wachten op de terror van Dennix... die doet altijd zulke leuke terror, zulke leuke tv maakt die jongen...ben benieuwd waar hij vanavond weer mee komt
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef yvonne het volgende:
Ik las iets over FOK!-aktie.
Stuur Danny en Flugel even een pm met de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |