Mompel,mompel....my red stapler, mompel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:26 schreef breaky het volgende:
Mischien is een kantoorbaantje in USA toch anders dan in Nederland? Ik herinner me nog goed de film "Officespace"
Ja, dat was natuurlijk wel héél laat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:31 schreef Individual het volgende:
Sommige mensen willen vanaf kinds af aan al op avontuur en zo snel als die 18 gepasseerd is, is het rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.![]()
Ik was een beetje langzaam. Net na m'n 19e verjaardag vertrokken.
Op avontuur gaan en emigreren kunnen ook 2 verschillende dingen betekenen. Ik heb op jongere leeftijd ook veel gereisd, veel in mijn eentje ook. 3 Maanden naar Amerika om te werken... Maar emigreren is weer een andere stap.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:31 schreef Individual het volgende:
Sommige mensen willen vanaf kinds af aan al op avontuur en zo snel als die 18 gepasseerd is, is het rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.![]()
Ik was een beetje langzaam. Net na m'n 19e verjaardag vertrokken.
Het avontuur van emigreren had ik het over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:46 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Op avontuur gaan en emigreren kunnen ook 2 verschillende dingen betekenen. Ik heb op jongere leeftijd ook veel gereisd, veel in mijn eentje ook. 3 Maanden naar Amerika om te werken... Maar emigreren is weer een andere stap.
Ah ok, nja ik ken niemand die op zo een jonge leeftijd is geëmigreerd. De jongste die ik ken is een meisje die op haar 20e naar België is gegaan... Das zelfs nog makkelijker dan Duitsland (waar ik heenga).quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Het avontuur van emigreren had ik het over.
En nu ben je 26?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef SebasConthego het volgende:
Ik was 22 toen ik Emigreerde naar Amerika en zit er nu nog steeds, was een overhaaste beslissing maar uiteindelijk is alles goed terecht gekomen.
Enorm goed, stukken beter dan verwacht en ik blijf voorlopig dus ook, het is echt bizar snel gegaan allemaal.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:31 schreef Individual het volgende:
Gefeliciteerd Niek. Hoe is het 1e jaar bevallen?
Gaat hard he? Het kan zo'n stroomversnelling zijn!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Enorm goed, stukken beter dan verwacht en ik blijf voorlopig dus ook, het is echt bizar snel gegaan allemaal.
Ik deze zomer ook alweer, gaat snel!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat hard he? Het kan zo'n stroomversnelling zijn!
Ik vier bijna mijn 10-jarig bestaan hier.
Dat snap ik in jouw geval goed, die 10km ofzo richting het oosten hebben niet echt impact op je "Nederlandse leven" (qua familie en dergelijk). Maar toch ben je een emigrant en nu moet je je aan de Duitse wetten houdenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef Anne het volgende:
Ik was/ben 22. En ik ben richting Duitsland vertrokken.
Al krijg ik het woord emigratie niet uit mijn mond.
Aan de ene kant is het voorbij gevlogen, aan de andere kant voelt het alsof ik in een vorig leven ben verhuist.quote:
Leeftijd emigratiequote:Op maandag 22 maart 2010 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer ben je geemigreerd?
Bedoelde meer wat is de definitie van een emigratie?quote:
Dat je bent uitgeschreven bij de Nederlandse gemeente waar je woont en in een ander land woont.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedoelde meer wat is de definitie van een emigratie?
Hoe lang heb je er nu doorgebracht intussen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef RabbitHeart het volgende:
18, naar Engeland voor mijn studie. Het idee was om niet meer naar Nederland terug te keren, maar daar twijfel ik nu erg aan. Ik mis Nederland toch wel erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |