en jij hebt zeker zand in je vagina.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:38 schreef N.icka het volgende:
Je liegt, stom topic
nee, wel te lui.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben je te beroerd om naar een andere supermarkt te gaan?
Elk weekend eet ik dat dusquote:
Gast, jij spuit dus eerst een halve tube mayonaise op je broodje om er vervolgens een plakje boterhamworst op te leggen?quote:
NEeeeeee vent! doe normaal man!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Gast, jij spuit dus eerst een halve tube mayonaise op je broodje om er vervolgens een plakje boterhamworst op te leggen?
Ik schrok al, maar nu vind ik je wel weer okee, hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEeeeeee vent! doe normaal man!![]()
Ik gooi als eerst 2/3 plakken boterhamworst erop en dáárna een halve tube OP de boterhamworst.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:48 schreef Biogarde het volgende:
Broodje ham, kaas, tomaat en Augurk en boterhamworst![]()
Beetje mayo erbij en je hebt een perfect late-night snack... Alleen niet erg handig als je diezelfde nacht ook nog wat wil slapen... wil nogal zwaar op de maag liggen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:31 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Broodje ham, kaas, tomaat en Augurk
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:48 schreef Biogarde het volgende:
AugurkenMayonaise en boterhamworstpaprikachips![]()
McDonalds? wat deed je je kinderen aan!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:39 schreef Valon het volgende:
Klopt het cliché?? Goh.
Ik ben twee keer zwanger geweest..heb heel veel raketijsjes gegeten, tumtum en pizza's met knoflooksaus. Ook vaak naar de Mc Donalds gereden..maar augurken?? Nee.
Wel als ik niet zwanger ben..soms.
die zwangere vrouw natuurlijk, en TSquote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
BalenMaar wie wil er dan ook augurken
_!
Gelukkig gaat het eten wat ik eet niet rechtstreeks naar de baby. De benodigde voedingsstoffen wel..en als je verder gezond eet is dat geen probleem!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
McDonalds? wat deed je je kinderen aan!
Natuurlijk krijgen ze mcdonalds als ontbijt en raketijsjes als lunch, en pizza's met knoflooksaus als avondeten??
Je bedoelt gewoon dat ze dik zijn ?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef Valon het volgende:
Hollands welvaren!
Dik is ongezond..ik zeg net dat ze gezond zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze dik zijn ?
Ben je zelf zwanger? Ik eet anders nooit augurkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:36 schreef Het_Biertje het volgende:
ik moest dus net ff wat augurken hebben. loop ik in de supermarkt naar de stellage met de potten augurken, wat ziet mijn bloeddoorlopen oog.. zo'n zwangere muts staat daar de laatste potten met mijn heerlijke augurken in het nu al overvolle karretje te laden. :'(zwangere vrouwenmensen
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, fuck een eind op met steeds weer dingen veranderen qua combinatie. Pleur gewoon mayo, kaas, augurken, boterhamworst, frikandel speciaal bij elkaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |