abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:39:30 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51550586
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Dat zeg ik ja, waarschijnlijk had Groningen gewoon een absurde prijs moeten noemen, hebben ze niet gedaan. Dat kun je ze misschien verwijten..
Denk dat jullie voorzitter dat zichzelf kan verwijten, al helemaal wanneer FCG uiteindelijk minder voor hem vangt dan Ajax bood. Kapitaalvernietiging heet dat en waarom? Populairdoenerij, met dat officiële statement op de website van de club.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51550621
Algemeen directeur
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:44:06 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51550745
Ik zou niet weten waarom onze baas populair zou moeten gaan doen, is geen enkele reden voor gezien de prestaties van de afgelopen jaren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:16:31 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51551756
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou niet weten waarom onze baas populair zou moeten gaan doen, is geen enkele reden voor gezien de prestaties van de afgelopen jaren.
De arrogantie droop van dat statement op jullie website, FCG zou zelf bepalen of Luís Suarez verkocht zou worden of niet. Hij was gewoon niet te koop en dat had men aan Ajax doorgegeven, Hans Nijland vond dat de hele wereld mocht weten dat FCG niet met zich liet sollen. Maar goed, het zou weleens héél anders kunnen gaan lopen, FCG zou zo maar een miljoen kunnne mislopen door deze populairdoenerij!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:46:30 #260
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_51552681
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De arrogantie droop van dat statement op jullie website, FCG zou zelf bepalen of Luís Suarez verkocht zou worden of niet. Hij was gewoon niet te koop en dat had men aan Ajax doorgegeven, Hans Nijland vond dat de hele wereld mocht weten dat FCG niet met zich liet sollen. Maar goed, het zou weleens héél anders kunnen gaan lopen, FCG zou zo maar een miljoen kunnne mislopen door deze populairdoenerij!
De FC arrogant

Zoals gezegd, had Nijland een prijs kunnen noemen. Alleen als Ajax met een bod van (laten we zeggen) 4 miljoen komt dan kan Nijalnd 2 dingen zeggen

1) Je mag hem hebben, als je er 15 van maakt.
2) Alvast in het voren denken en inzien dat onderhandelen geen zin heeft omdat de prijzen veel te ver uit elkaar liggen. Wat Nijland aangeeft is: voor alles behalve de hoofdprijs verkopen we hem niet.

En waarom zouden we Suarez wel voor een appel en een ei wegdoen terwijl jullie constant druk bezig zijn te benadrukken dat Ajax Sneijder echt niet voor een appel en een ei weg doet. Waarom zou Ajax dat doen?

Nou, waarom zou Groningen Suarez voor een appel en een ei wegdoen?
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:53:48 #261
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51552894
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:46 schreef Thomas87 het volgende:

[..]

De FC arrogant

Zoals gezegd, had Nijland een prijs kunnen noemen. Alleen als Ajax met een bod van (laten we zeggen) 4 miljoen komt dan kan Nijalnd 2 dingen zeggen

1) Je mag hem hebben, als je er 15 van maakt.
2) Alvast in het voren denken en inzien dat onderhandelen geen zin heeft omdat de prijzen veel te ver uit elkaar liggen. Wat Nijland aangeeft is: voor alles behalve de hoofdprijs verkopen we hem niet.

En waarom zouden we Suarez wel voor een appel en een ei wegdoen terwijl jullie constant druk bezig zijn te benadrukken dat Ajax Sneijder echt niet voor een appel en een ei weg doet. Waarom zou Ajax dat doen?

Nou, waarom zou Groningen Suarez voor een appel en een ei wegdoen?
Ach dit is nu gewoon een mierenneukdiscussie. Nijland wil Suarez niet kwijt. Nu had hij volgens montana een hoog bedrag moeten noemen, waarmee hij uiteindelijk hetzelfde impliceerd. Tuurlijk mag hij weg voor 15 miljoen, maar dat zou Ajax toch nooit bieden (wat blijkt uit hun openingsbod). Zijn marktwaarde weegt kennelijk niet op tegen zijn waarde voor FC Groningen (over een jaar ligt zijn marktwaarde ws ook hoger).

Dat is geen populairdoenerij, maar een uitvoerend beleid en een reactie op een actie (het veel te lage bod) van Ajax. Laat staan dat het arrogant is, dan eerder koppig.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:58:41 #262
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51553038
Ze hadden gewoon net zoals Ajax en Heerenveen moeten doen..een belachelijk hoog bedrag vragen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:20:25 #263
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51560206
MONTANA, ik vrees dat wij het over deze kwestie niet eens gaan worden.

Stukje uit de wekelijkse nieuwsbrief van FC Groningen:
quote:
In de 139ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de gespeelde oefenwedstrijden, gaat hij in op de zaak-Suárez en kondigt hij de komst van een Braziliaanse proefspeler aan.

“Het mag duidelijk zijn dat Luis Suárez dezer dagen de gemoederen in en buiten Groningen danig bezighoudt. Vlak voor het afgelopen weekeinde werden we onaangenaam verrast door de aankondiging van een arbitragezaak, nadat we eerder aan Ajax hadden laten weten dat wij niet over een overgang van Suárez naar Amsterdam wensten te onderhandelen. Dat is nog steeds ons standpunt en aangezien het kamp-Suárez een transfer naar Ajax wil forceren, is een arbitragezaak onvermijdelijk geworden.”

“Op maandag 30 juli zal de arbitragecommissie zich over de materie buigen. Wij zullen dan in Zeist ons verweerschrift gaan verdedigen om Luis aan zijn contract met FC Groningen te houden. In dit stadium willen wij omwille van een optimale voorbereiding op de periode die ons te wachten staat inhoudelijk niet dieper op de zaak ingaan. Suárez heeft nu nog een weekje vakantie en de afspraak is dat hij zich op woensdag 25 juli weer op het trainingsveld meldt bij de selectie van Ron Jans.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51562237

Wen er maar aan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:13:54 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51562271
hehe
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:14:52 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51562309
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef venomsnake het volgende:
MONTANA, ik vrees dat wij het over deze kwestie niet eens gaan worden.

Stukje uit de wekelijkse nieuwsbrief van FC Groningen:
[..]
We worden het er inderdaad niet over eens, maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:15:38 #267
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_51569928
Belachelijke stelling hier, dat het zo gemeen en naar en stout en arrogant is om te zeggen dat je een speler gewoon niet wilt verkopen, maar dat als je een absurd hoog bedrag noemt het wel goed is. Recht proberen te lullen wat krom is noem ik dat, maargoed, wat verwacht je met zo veel joden hier.

Per definitie hadden Ajax, Suarez' zaakwaarnemer, en suarez gewoon verre van een rechtszaak moeten blijven, op wat voor wijze en om wat voor reden dan ook.
Zeg ik niet omdat het 020 is, geld voor elke club. Net als PSV eerst wat kalou zo wilde halen ed, het is gewoon een erecode, als het proberen te pikken van de talenten van de concurrent etc.
pi_51570021
Dat Groningen een concurrent voor feyenoord is wil nog niet zeggen dat het een concurrent van Ajax is.
Dus daar gaat je erecode.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:30:31 #269
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51585518
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:15 schreef Steve_I. het volgende:
Belachelijke stelling hier, dat het zo gemeen en naar en stout en arrogant is om te zeggen dat je een speler gewoon niet wilt verkopen, maar dat als je een absurd hoog bedrag noemt het wel goed is. Recht proberen te lullen wat krom is noem ik dat, maargoed, wat verwacht je met zo veel joden hier.

Per definitie hadden Ajax, Suarez' zaakwaarnemer, en suarez gewoon verre van een rechtszaak moeten blijven, op wat voor wijze en om wat voor reden dan ook.
Zeg ik niet omdat het 020 is, geld voor elke club. Net als PSV eerst wat kalou zo wilde halen ed, het is gewoon een erecode, als het proberen te pikken van de talenten van de concurrent etc.
er is maar 1 heren akkoord. tussen de 2 topclubs van Nederland. Ajax en feyenoord. psv houdt zich er ook redelijk aan. az doet dit ook niet en dat is heel netjes. en de rest mag de boom in. klaar.

het is zeker geen belachelijke stelling. wanneer jij als club een belachelijk hoog tranfer bedrag noemt ben je gedekt. wanneer je zegt dat je niet wil praten over een overgang hang je. daarom is het totaal niet slim van FCG. Ajax zegt ook niet dat ze niet willen praten over een overgang van Sneijder. ze schroeven het tranfer bedrag gewoon op naar 30mln. non verbale communicatie heet dat. als FCG dat ook had gedaan met laten we zeggen 15mln, zou Ajax gezegd hebben doen we niet, is te duur. ben je van al het gezeik af. nu loopt hij straks weg voor maximaal 5. foutje van 10mln, wees er maar blij mee. had je je hele stadion voor kunnen verbouwen voor die 10mln. zonde. een willekeurige duitse of engelse club die gek zijn op dit soort spelers hadden dit wel gedaan. nu maak je een club uit je eigen competitie sterker terwijl jij er zwakker van wordt. 2 fouten in een keer.

dat heet gewoon slim zijn en de mazen in de wet op zoeken. daar is werkelijk helemaal niets mis mee. joden doen dat, boeren doen dat, stedelingen doen dat, christenen doen dat, moslims doen dat. en je bent correct bezig omdat niemand er iets tegen kan doen en je gewoon heel slim bent.
dus wat leer je hier nou van als FCG'er? als je voortaan een speler liever niet wil kwijt raken noem je gewoon een belachelijk bedrag. je heb 2 kansen, de club haakt af of je vangt de hoofdprijs. en met die hoofdprijs kun je weer een tijd overleven of vervangers mee zoeken. zo gaat het al jaren bij Ajax en wen er maar aan als goede subtopper als FCG want zo gaat het nou eenmaal als je goed bent.
stap 1 is goed worden, stap 2 is goed blijven en die is het moeilijkst.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:35:14 #270
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51585674
Je loop wel op de zaken vooruit he.. Zie eerst die arbitragezaak maar eens te winnen..
Bovendien heb ik het idee dat die zaak er ook gekomen was als FCG een prijs van 20 miljoen op kop van Suarez gezet had.

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 18-07-2007 10:49:30 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:43:50 #271
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51585920
Alsof het uitgemaakt had als FCG een absurde prijs had gevraagd: nee dus.
Dan had er net zo hard een arbitrage zaak aangespannen kunnen worden door Suarez, dat maakt echt geen hol uit.
pi_51585977
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef Noca het volgende:
Alsof het uitgemaakt had als FCG een absurde prijs had gevraagd: nee dus.
Dan had er net zo hard een arbitrage zaak aangespannen kunnen worden door Suarez, dat maakt echt geen hol uit.
Exactly. Ik snap ook niet waar die fabel vandaan komt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:34:29 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51587449
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Exactly. Ik snap ook niet waar die fabel vandaan komt.
Nu schaadt het de club. wanneer de club een prijs had genoemd had het hooguit arrogantie genoemd geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51587840
In welke zin schaadt het de club? Die fabel over een lage transfersom is op niets gebaseerd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:59:24 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51588352
Hoe zat dat indertijd bij jullie met Samaras Max?

Die is toen toch nog voor 7.5 miljoen naar city vertrokken, hoe lang had hij nog een contract toen hij verkocht werd?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51588613
Weet ik niet meer. Estimated guess is 2,5 jaar.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:15:42 #277
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51588904
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
Weet ik niet meer. Estimated guess is 2,5 jaar.
Ok

Suarez heeft met FCG dus nog een contract voor 4 seizoenen.
Lijkt me niet dat dat zo maar ontbonden wordt natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoe deze soap (want dat is het ondertussen) af gaat lopen
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:22:02 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51589100
Even een crosspost
quote:
Volgens The Independent hebben Chelsea en Feyenoord elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.
Dat gaat dus over Drenthe... nou dan mag Suarez dus echt niet weg voor minder dan 10 miljoen hè..
Drenthe is een belofte die veel minder waargemaakt heeft dan Suarez, waar hebben we het over...10 miljoen!

Mocht de arbitrage commissie besluiten dat Groningen en Ajax moeten onderhandelen dan weten we dus meteen welke bedragen we kunnen vragen
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:23:04 #279
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51589134
Ik zou 8 miljoen euro wel terecht transferbedrag vinden voor Suarez eigenlijk.
2 miljoen euro per contractjaar.
pi_51589181
Ajax had gewoon met een serieus bod moeten komen. Als er iemand bij je aanbelt en zegt dat ie je huis (met een WOZ waarde van 500.000) voor een ton wil kopen lach je hem toch ook recht in zn gezicht uit en vraagt om een serieus bod?

Zo heeft van Geel volgens mij ook gereageerd op een bod op Sneijder. Een lachertje. Dat Ajax daarna viua het informele gesprek dan maar een beetje herrie gaat schoppen tussen de speler en zn club is helemaal tot daar aan toe. Had Ajax gewoon 10M geboden had Luis vanaf schiphol rechtstreeks naar de Arena kunnen gaan.
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!
pi_51589255
Even nagezocht: het contract van Samaras liep nog 1,5 jaar door, Heerenveen was bezig met contractverlenging. 7,5m is dan best een fiks bedrag..!
pi_51589555
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef MaxPower het volgende:
Even nagezocht: het contract van Samaras liep nog 1,5 jaar door, Heerenveen was bezig met contractverlenging. 7,5m is dan best een fiks bedrag..!
5 miljoen per jaar contractduur.

Da's dus 20 miljoen. En dat hebben ze daar wel op de bank staan na babel, dus dokken of opbokken daar in IJdorp, simpel.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51589760
Gaat niet gebeuren.

Ajax krijgt (natuurlijk) gelijk en moet het contract van Suarez afopen voor 4 jaar x jaarsalaris of zo, dus voor 2 miljoen zit Suarez in Amsterdam.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:44:02 #284
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51589806
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat niet gebeuren.

Ajax krijgt (natuurlijk) gelijk en moet het contract van Suarez afopen voor 4 jaar x jaarsalaris of zo, dus voor 2 miljoen zit Suarez in Amsterdam.
Dat was met Samaras toch ook niet zo, waarom dan wel bij Suarez

Zou wel leuk zijn als Sneijder dan exact hetzelfde zou doen bij ajax
pi_51590015
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat was met Samaras toch ook niet zo, waarom dan wel bij Suarez

Zou wel leuk zijn als Sneijder dan exact hetzelfde zou doen bij ajax
Dat zou wel een lage streek zijn van Sneijder, verwend ventje.
Kijk, bij Suárez is het natuurlijk een ander verhaal: die gaat zich duidelijk verbeteren. Sneijder niet, want Valencia of Real Madrid zijn natuurlijk niks beter dan Ajax.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:03:14 #286
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51590389
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Kijk, bij Suárez is het natuurlijk een ander verhaal: die gaat zich duidelijk verbeteren.
Slechts financieel.
De laatste 2 jaar zijn de verschillen minimaal, dan hebben we het dus even niet over historie. Beide UEFA cup, Ajax nu vooorronde CL waarbij het de vraag is of ze die wel echt halen. Valt reuze mee dus.

2 miljoen is natuurlijk een belachelijk laag bedrag en dat zal ook nooit gebeuren. Nier realistisch. Mocht dit op deze manier gaan dan is het hele transfer systeem naar de kloten en is een contract geen stuiver meer waard.
En nogmaals de commissie gaat zover ik weet helemaal niks roepen over een eventuele transfersom..
pi_51590446
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Noca het volgende:

[..]

Slechts financieel.
De laatste 2 jaar zijn de verschillen minimaal, dan hebben we het dus even niet over historie. Beide UEFA cup, Ajax nu vooorronde CL waarbij het de vraag is of ze die wel echt halen. Valt reuze mee dus.

2 miljoen is natuurlijk een belachelijk laag bedrag en dat zal ook nooit gebeuren. Nier realistisch. Mocht dit op deze manier gaan dan is het hele transfer systeem naar de kloten en is een contract geen stuiver meer waard.
En nogmaals de commissie gaat zover ik weet helemaal niks roepen over een eventuele transfersom..
Sorry Noca, ik vergat de ironische smilie als pi...
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:05:30 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51590462
Dat financiele zegt ook geen zak, Samaras kon 8x meer verdienen. Argument werd gewoon van tafel geveegd.
pi_51590551
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:03 schreef Noca het volgende:

[..]

Slechts financieel.
Dit is natuuurlijk dikke bullshit

Ik hoop dat ie bij jullie blijft, of dat ze er 20 miljoen voor moeten betalen maar die positieverbetering is er echt wel, en dat gaan natuurlijk niet alleen over het spelen van de UEFA cup
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:08:35 #290
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51590565
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sorry Noca, ik vergat de ironische smilie als pi...
Sorry DD, ik had het moeten weten toen ik zag dat jij de poster was
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:15:04 #291
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51590808
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

maar die positieverbetering is er echt wel, en dat gaan natuurlijk niet alleen over het spelen van de UEFA cup
Positieverbetering gaat puur over de speler zelf. Zoals Venom al aangeeft wordt het financiële aspect redelijk makkelijk van tafel geveegd. Verder speelt Suarez bij Groningen ook Europees, zat hij bij de selectie onder de 20 van het WK en is hij al opgeroepen als A-international. Het argument dat hij dus positieverbetering voor zichzelf creeërt op het sportieve vlak valt wel degelijk mee.

Nogmaals, dan kijk je dus naar de speler an sich. Ik begrijp ook wel dat er bij Ajax betere spelers rondlopen en dat er meer kans is op een titel oid. Maar het gaat hier om positieverbetering van de speler zelf. Veel beter kan hij het toch niet doen? Anders zouden grote clubs elke speler van een subtopper maar kunnen halen vanwege positieverbetering...als dat gebeurt is het hek van de dam..
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:16:49 #292
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51590876
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk, bij Suárez is het natuurlijk een ander verhaal: die gaat zich duidelijk verbeteren. Sneijder niet, want Valencia of Real Madrid zijn natuurlijk niks beter dan Ajax.
Nee, tuurlijk niet
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_51590909
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef Noca het volgende:

[..]

Positieverbetering gaat puur over de speler zelf. Zoals Venom al aangeeft wordt het financiële aspect redelijk makkelijk van tafel geveegd. Verder speelt Suarez bij Groningen ook Europees, zat hij bij de selectie onder de 20 van het WK en is hij al opgeroepen als A-international. Het argument dat hij dus positieverbetering voor zichzelf creeërt op het sportieve vlak valt wel degelijk mee.

Nogmaals, dan kijk je dus naar de speler an sich. Ik begrijp ook wel dat er bij Ajax betere spelers rondlopen en dat er meer kans is op een titel oid. Maar het gaat hier om positieverbetering van de speler zelf. Veel beter kan hij het toch niet doen? Anders zouden grote clubs elke speler van een subtopper maar kunnen halen vanwege positieverbetering...als dat gebeurt is het hek van de dam..
Ik hoop ook niet dat ie wint, maar dat verhaal van Nijland over dat Groningen in feite niks slechter heeft gepresteerd dan ajax vind ik nergens op slaan. Dat hebben ze namelijk wel degelijk. Maar ik hoop dat de commissie erin trapt
pi_51590937
Zijn er eigenlijk kantoren waar je op deze zaak kan wedden? Wil best een paar tientjes op winst van FC Groningen zetten eigenlijk.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:23:42 #295
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51593382
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er eigenlijk kantoren waar je op deze zaak kan wedden? Wil best een paar tientjes op winst van FC Groningen zetten eigenlijk.
Ik voel een poll aankomen
pi_51593932
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Noca het volgende:

[..]

Sorry DD, ik had het moeten weten toen ik zag dat jij de poster was
Damn, mijn reputatie!

Hup FCG trouwens!
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:26:58 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51595636
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef MaxPower het volgende:

Heb even bij unibet gekeken, helaas..
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:28:44 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51595691
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Heb even bij unibet gekeken, helaas..
Lijkt me wel grappig, straks zet Hans Nijland 4 miljoen euro op winst voor Luis Suarez/Ajax.

[ Bericht 2% gewijzigd door M0NTANA op 18-07-2007 15:35:11 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:36:35 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51595821
Neh, veel te lage odds..
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:37:02 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51595834
vol alweer
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:37:10 #301
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51595840
LAPO
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: