Tja, dat hou je toch. En daarom ben ik 'fan' van een brede selectie. Ajax kwam net ff wat mankracht tekort vorig seizoen om een elftal op de been te houden dan kan meestrijden. met 2-3 spelers extra hadden we (jaja, achteraf gelul, bite me) kampioen geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
Ontzettend vervelend weer die blessure. Ik had het gevoel dat Vertonghen dit jaar echt ging doorbreken. Hopelijk is hij er weer redelijk snel weer bovenop.
Jij had het natuurlijk allemaal beter gedaan, zeur.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar nee, natuurlijk laat je Perez lekker naar PSV gaan........ Ajax.. zullen ze het ooit leren?
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij had het natuurlijk allemaal beter gedaan, zeur.
Ken hem ook niet echt maar daarom zeg ik ook lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Prieto want ik ken hem niet.
Het is een goede zet in de zin dat de situatie tussen de trainer en speler zodanig verslechterd was dat de situatie onhoudbaar was. Bovendien wilde de speler zelf perse naar die concurrent. Wat moet Ajax dan doen behalve psv zoveel mogelijk te laten betalen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...
Komop, Perez heeft Ajax meerdere malen gered afgelopen seizoen en dan laten ze hem voor een appel en een ei naar DE concurrent gaan.
Als jij dat een goeie zet vond denk ik niet dat ik nog in discussie hoef te gaan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ken hem ook niet echt maar daarom zeg ik ook lijkt mij.
Onzin. Het is geen CM ofzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm, ik denk het wel ja, helaas zit ik niet in die stoel...
Komop, Perez heeft Ajax meerdere malen gered afgelopen seizoen en dan laten ze hem voor een appel en een ei naar DE concurrent gaan.
Als jij dat een goeie zet vond denk ik niet dat ik nog in discussie hoef te gaan.
Hem gewoon niet verkopen, klaar. Nu maak je de al (zo is het helaas) zo onverslaanbare concurrent alleen maar sterker....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is een goede zet in de zin dat de situatie tussen de trainer en speler zodanig verslechterd was dat de situatie onhoudbaar was. Bovendien wilde de speler zelf perse naar die concurrent. Wat moet Ajax dan doen behalve psv zoveel mogelijk te laten betalen?
Idd, en dat is jammer. Weinig professioneel van HtC hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef BB-boy het volgende:
Als ik trainer was had ik hem wel een basisplaats gegeven, maar helaas is onze trainer even koppig als Perez.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vertonghen heeft waarschijnlijk beschadige enkelbanden, dus 3-4 weken out inplaats van de gesproken 6 maanden.. beter voor hemAldus de NOS.
Nee, die is z'n fopduik aan het oefenen voor in de rechtzaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Is die duikelaar al binnen?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vertonghen heeft waarschijnlijk beschadige enkelbanden, dus 3-4 weken out inplaats van de gesproken 6 maanden.. beter voor hemAldus de NOS.
Heeft ie ingebroken dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, die is z'n fopduik aan het oefenen voor in de rechtzaal![]()
was ff goed kijken, maar idd fraai.quote:
quote:'Ajax in onderhandeling met Touma: Touma in beeld bij Ajax boven Nilsson'
14-07-07
Ajax heeft de onderhandelingen geopend met de transfervrije Sharbel Touma, zo meldt de webiste AjaxOnline, die zich basseert op 'bronnen rondom de speler zelf'. Naast Ajax zouden ook AZ en PSV geïnteresseerd zijn in het inlijven van Touma. De speler zou inmiddels PSV hebben afgewezen omdat hij onvoldoende perspectief zag in Eindhoven. De Zweedse aanvaller, die zijn aflopende contract bij FC Twente niet wilde verlengen, heeft onlangs ook een aanbieding van Borussia Mönchengladbach afgewezen.
Touma zou in het verleden al eens op het verlanglijstje van Ajax hebben gestaan, maar destijds kozen de Amsterdammers voor het contracteren van Mauro Rosales. De afgelopen drie seizoenen speelde de aanvaller voor FC Twente. Het afgelopen seizoen kwam Touma tot negen competitietreffers voor de club uit Enschede. De 28-jarige Zweed zou al van meerdere clubs aanbiedingen ontvangen hebben, maar zou omwille van zijn transfervrije status geen haast maken met het nemen van een beslissing.
Boven Nilsson
Ajax ziet in Touma een mogelijke opvolger van de vertrokken Ryan Babel. De Amsterdamse club zou de oud-speler van Halmstads BK verkiezen boven Lasse Nilsson van SC Heerenveen. De eerste keus van Ajax blijft echter Luis Suárez van FC Groningen. Touma twijfelt nog over een overstap naar De Arena, omdat hij het liefst verkast naar een club in Spanje of Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |