quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:53 schreef ub40_bboy het volgende:
0 - 4?
quote:Ajax wint met 0-4 van VVSB
jax heeft de eerste wedstrijd in de voorbereiding van seizoen 2007/2008 winnend afgesloten. In Noordwijkerhout werd het 0-4 tegen hoofdklasser VVSB. Bij rust was het al 0-3. Debutant Kennedy scoorde tweemaal, Fanteni (een van de twee Zuid-Afrikaanse stagiaires) scoorde eenmaal, net als Mitea.
Kennedy Bakircioglu zorgt al na 6 minuten in zijn eerste wedstrijd voor Ajax voor de openingstreffer. De Zweed was in de eerste helft de meest opvallende speler. Na rust bleef Ten cate doorwisselen om alle spelers speeltijd te geven. Invaller Vertonghen viel een kwartier voor tijd geblesseerd uit. De al gewisselde Mitea kwam weer terug in het veld en scoorde vervolgens alsnog.
Scoreverloop:
0-1 Kennedy '6
0-2 Kennedy '34
0-3 Fanteni '43
0-4 Mitea '89
Opstelling 1e helft: Gentenaar; Colin; Heitinga; Stam Emanuelson; Gabri; Kennedy; Davids; Doutie; Fanteni en Mitea.
Zover zat ik er dus niet naast.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
VVSB is geen verkeerde ploeg hoor.
Ik gok 1-5.
Inderdaad, desnoods richting de 10 a 12. Volgens mij heeft die jongen nog niet bijgetekend bij PSV, of wel? Dan maar een keertje van de principes afstappen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder weggaat, gewoon 8 miljoen bieden voor Aissati. Die hebben we dan zo in de pocket.
Nog niet bijgetekend en volgens mij belandt hij weer op het tweede plan bij PSV, en daar zal hij weinig zin in hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods richting de 10 a 12. Volgens mij heeft die jongen nog niet bijgetekend bij PSV, of wel? Dan maar een keertje van de principes afstappen.
quote:Vertonghen mogelijk lang aan de kant
zaterdag 14 juli, door SP, Amsterdam, 20:25u, Elfvoetbal.nl
Jan Vertonghen heeft tijdens het eerste oefenduel van Ajax tegen VVSB een mogelijk zware blessure opgelopen. De Belg, die amper in training was, liep een enkelblessure op.
'We vrezen voor een enkelbreuk', zei trainer Henk ten Cate tegenover ELF. Mocht het daadwerkelijk om een breuk gaan, dan is Vertonghen waarschijnlijk een half jaar uitgeschakeld.
Flinke tegenvaller voor zowel Ajax als de speler zelf. Enige bijkomend 'voordeel' is dat de club wellicht iets actiever opzoek gaat naar een extra centrum verdediger.quote:
Wat een rotzomer voor Ajax tot nu toe.quote:
En 0-12 tegen Taxandria.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:
Het is wachten op de eerste Feyenoorders met opmerkingen over deze schamele 0-3 overwinning natuurlijk, na hun fantastische prestatie tegen VV Lyra![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |