Klasse "uh" gok ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef w00h00 het volgende:
welke klasse spelen die gasten
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef w00h00 het volgende:
www.rtvnens.nl/page/111 en dan rechts luister live.
LIVE AJAX-VVSB
Ja de keeper trapte de bal naar de andere kant van het veld in de handen van Gentenaar, lijkt op een doelpoging toch?quote:
Ze zijn bang voor onsquote:'Met tien man voor de pot tegen Ajax'
GFC-trainer Alte Relker: ,,Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Derdeklasser GFC uit Goor krijgt maandag bezoek van het 'grote' Ajax. De Amsterdamse grootmacht speelt een oefenwedstrijd op Sportpark Heeckeren ter ere van het honderdjarige jubileum van de Goorse voetbalvereniging.
Strijdplan
Alte Relker, trainer van de thuisploeg, heeft zijn strijdplan al klaar. ,,Ik denk dat ik maar met twee rijen van vijf ga spelen. Vijf verdedigers en daarvoor een blok van vijf middenvelders. Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Die komen toch niet aan de bal. Ik verwacht niet dat er maandagavond iemand bij Jaap Stam in de buurt gaat komen.”
De coach zag de Amsterdamse ploeg ooit live spelen en heeft daar slechte herinneringen aan overgehouden. ,,Ik heb Ajax een paar jaar geleden zien spelen tegen een ander regionaal team. Binnen mum van tijd stonden ze al 7-0 voor. Daar heb ik geen trek in. Daarom kies ik voor een verdedigende tactiek. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Wereldkans idd, Ajax bezwijkt bijna onder de drukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja de keeper trapte de bal naar de andere kant van het veld in de handen van Gentenaar, lijkt op een doelpoging toch?![]()
quote:'Touma in beeld bij Ajax'
Ajax heeft de onderhandelingen geopend met de transfervrije Sharbel Touma. Dat melden bronnen rondom de linkeraanvaller aan Ajax Online. Er bestaat momenteel veel interesse van binnen- en buitenlandse clubs voor de in Libanon geboren Zweed. Naast Ajax zouden ook AZ en PSV geďnteresseerd zijn in het inlijven van Touma.
Sharbel Touma De speler heeft PSV inmiddels afgewezen omdat hij onvoldoende perspectief zag in Eindhoven. Touma zou in het verleden al eens op het verlanglijstje van Ajax hebben gestaan, maar destijds kozen de Amsterdammers voor het contracteren van Mauro Rosales. De afgelopen drie seizoenen speelde de aanvaller voor FC Twente. Het afgelopen seizoen kwam Touma tot negen competitietreffers voor de club uit Enschede. De 28-jarige Zweed heeft al van meerdere clubs aanbiedingen ontvangen, maar maakt omwille van zijn transfervrije status geen haast met het nemen van een beslissing.
Ajax ziet in Touma een mogelijke opvolger van de vertrokken Ryan Babel. De Amsterdamse club zou de oud-speler van Halmstads BK verkiezen boven Lasse Nilsson van SC Heerenveen. De eerste keus van Ajax blijft echter Luis Suárez van FC Groningen. Touma twijfelt nog over een overstap naar De Arena, omdat hij het liefst verkast naar een club in Spanje of Italië. Eerder nam Ajax Kennedy Bakircioglu al over van FC Twente.
"Euuuhh oohh Ajax euhh ik bedoel VSB oooooh kans ooh nee toch niet Stam. Ooooh weer Kokkelkop met een kans maar Doetie springt ervoor."quote:
Nog niet gemeld volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik verwacht wat van Baki onze topaankoop tot nu toe.
11-1. Kat in het bakkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |