2-1, we spelen vast met het C-elftalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
VVSB is geen verkeerde ploeg hoor.
Ik gok 1-5.
Er zijn sterke vermoedens dat Ajax veel vaker 4-4-2 gaat spelen, of iig met 2 spitsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef Grulez het volgende:
Jammer dat Suarez vervolgens gaat floppen bij Ajax omdat hij niet in een 4-3-3 past.
Nee maar ze zeiden ook dat Ajax te hoog voor hem was en niet in 4-3-3 kon spelen enzo maar we zullen zienquote:
Ik verwacht wat van Baki onze topaankoop tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef El-Salvador het volgende:
Over een uurtje onze eerste wedstrijd van het seizoen!!
Wat gaat het worden? Ik gok 0-9
Dat zeg ik dan ook niet. Hij past gewoon niet op de flank. Dat was bij de FC al goed te zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee maar ze zeiden ook dat Ajax te hoog voor hem was en niet in 4-3-3 kon spelen enzo maar we zullen zien![]()
Suarez is alles behalve een traditionele centrumspits. Als hij 10 ballen kaatst. komen 9 ballen niet aan. Hij moet zwervend vanaf links, waar genoeg ruimte is, zijn mannetje opzoeken en de 16 ingaan. Wel kan hij met zijn poeperd naar de goal toe en dan indraaien, maar als je neit een kaatsende spits bent heeft een beetej verdediger snel genoeg door dat je alleen maar indraait. Vandaar de goede opmerking van Grulezquote:
Doe datquote:
Hebben jullie er in ieder geval weer een homofieltje bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe dat
Suarez is een drol van een kerel maar wel een leuke speler, mag best bij Ajax ballen wat mij betreft
17.00quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Hoelaat begint het
hehe, het zit diep hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hebben jullie er in ieder geval weer een homofieltje bij.
Opstelling: Gentenaar; Colin; Heitinga; Stam Emanuelson; Gabri; Kennedy: Davids; Doutie; Fanteni en Miteaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:05 schreef versteegrob het volgende:
Wat is de opstelling?
zat ik een aantal Ajax topics geleden toch in de buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef versteegrob het volgende:
We zijn Colin,Doute,Fanteni?
Uit de eigen selectie? Hmm ben benieuwd of er wat goals vallen. Heb nou niet hogen pet van de aanvallers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |