Zo moeder/vader zo dochter/zoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:38 schreef noekje het volgende:
Ik kan op Yairootje veel bozer worden omdat het zo'n ondankbaar ventje kan zijn. Heb je het zo druk met hem gehad...
Hoe krijg je het je strot uit!
Nou ik vrees van niet, Denniks zal de nieuwe bewoners weer gaan suf lullen over evil Huub en zijn assistent Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef CoT het volgende:
Nataisa en Jaap moeten weg
Komen er 2 nieuwe bij, is het weer 4-4
Sorry, ik snap je vraag niet goed als reactie op mijn post.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Huub al gebeld naar achter om te vragen of ze naar de beelden willen kijken ?
Wees blij dat ze vandaag besloten heeft een slipje aan te trekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
Wat een sloerie is die Amanda toch ook.. Haar slipje is gewoon te zien nu ze zit
Lieke heeft al een oogontsteking en die kun je krijgen { of verergeren } door de makeup van anderen te gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef BarryK het volgende:
Wat was de boodschap op lcd?
Dat Lieke niet makeup mocht gebruiken van anderen ivm infectie?
SCHANDE !, en Nadia mag wel medicijnen van Lieke weggooien?
Liekje is p het moment de sterkste speler in de Kooi. Ze hoeft alleen maar normaal te doen en het bloed van blablasia, nada en snollie begint te kokenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef ricofromrio het volgende:
haha goodmorning everybody :-)
Helaas weten wij hier allemaal het antwoord al .....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:43 schreef petraa het volgende:
Huub gaat bellen, nou maar hopen dat er wat uitkomt.
Nee Hij zei in slaapkamer dat hij ging bellen, omdat het duidelijk fysiek geweld was en ze de beelden nog maar eens moesten gaan bekijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub belt weer. Ik weet niet of dit ook over de beelden van gisteren gaat. Tegen Lieke zegt hij alleen "Ik heb gebeld". (Het zou ook over toestemming van een actie kunnen gaan)
[afbeelding]
Welk normaal mens heeft nou een verleden met afpersingszakenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft vroeger wel is eerder wat te maken gehad met afpersingszaken, maar nu echt niet zegt Jaap
Ja vast!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef ricofromrio het volgende:
ja iedereen heeft wel eens iemand afgeperst
Dat vind Huub zelf niet nodig, want hij zei zelf ik doe ook wel van dat soort trucjes... hij is gewoon fairquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef Yollie het volgende:
Hier nog even een foto van Huub, de vingertoppen van Brian zijn goed te zien op zijn arm. Dit deed hij bij Huub toen Brian zei dat hij naar achter moest.
http://i154.photobucket.com/albums/s261/DGKRob_2007/hugw.jpg
Ook een boete voor Brian de slinkse rat!
Ik heb weleens voor een patat met mijn broer gechanteerd. Ben ik nog steeds trots op!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef ricofromrio het volgende:
ja iedereen heeft wel eens iemand afgeperst
ja preciesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
Hij zit daardoor wel in de stress. Waarom?
Als je niks gedaan hebt, heb je toch niks te vrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |