Idd, hij zal wel de pech hebben dat die zenders niet gemaakt kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er minimaal 2 meetrekt de vijver in (Jaap wordt een beetje lastig)
Maar dan zul je zien dat Huub een boete krijgt wegens het mollen van de zenders van Brian en Dennis![]()
En dat Brian een black out krijgt omdat Huub hem zomaar heeft aangeraakt!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er minimaal 2 meetrekt de vijver in (Jaap wordt een beetje lastig)
Maar dan zul je zien dat Huub een boete krijgt wegens het mollen van de zenders van Brian en Dennis![]()
Vanwege zijn ( alcoholisme ) ontwenningsverschijnselen heeft hij pammetjes gekregen om verder te kunnen, maar daardoor kan hij in bed niet meer presteren, en dat krenkt weer zijn ego.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Desii het volgende:
Huub is vandaag wel wat sjacie..... dus dat kan wel eens problemen opleveren.
Hij moet ankeren vandaag..... want ze willen hem met 3 man in de vijver gooien
nee, die komen morgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Dob zou toch komen vandaag?
Vind je ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is die gozer eigenlijk lelijk hè...![]()
Idd... daar zit je toch immers meestal ook omdat je zelf zo'n onhandelbaar kutwijf bent?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Huubs zus in een blijf van mij lijf huis heeft gezeten...... stoer he.... om dat te gebruiken om iemand over de rooie te krijgen.![]()
Dat kan ik me niet voorstellen, vooral niet van Jaap.. want Jaap weet dondersgoed dat Huub dat al gezegd heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Huubs zus in een blijf van mij lijf huis heeft gezeten...... stoer he.... om dat te gebruiken om iemand over de rooie te krijgen.![]()
Daar is huppeltje veel te slap voor. Hij heeft een grote mond, maar stelt fysiek nix voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Vanwege zijn ( alcoholisme ) ontwenningsverschijnselen heeft hij pammetjes gekregen om verder te kunnen, maar daardoor kan hij in bed niet meer presteren, en dat krenkt weer zijn ego.![]()
Mooi die rouwrand om deze cap.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:52 schreef dgk_fan het volgende:
De raderen draaien weer bij Dennis. Wat gaat er DEZE nacht aan terror komen ?
[afbeelding]
Alsof ze er zelf graag bij willen zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Jaap: ik met z'n zessen bbq-en. Niet met hun erbij. Elke dag..pleur op!
Denniks is echt zo'n typische domme Southpark figuur die ook van die domme ideetjes hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zoiets roept hij al dagen, dat hij naar huub toe loopt en dan bleehh bleehhh roept of kwaak kwaak en dan iets met zijn tongetje. Is me ook niet helemaal duidelijk.
Volgens mij krijg je geen boete voor het mollen van de zenders. Het gaat slechts van de borg af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je geen boete voor het mollen van de zenders. Het gaat slechts van de borg af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |