Bedankt voor de suggestie, maar ik lust sowieso geen wijn en drink sowieso nauwelijks alcohol, dus dat zijn dingen die ik absoluut niet mis op dit moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:49 schreef livelink het volgende:
Veel plezier, S_oepstengel.
BE, van harte gefeliciteerd!!! Je hebt ook alcoholloze wijn, trouwens. Niet echt lekker, maar wel weer eens wat anders dan appelsap! En ik heb gisteren alcoholarme rosé gedronken die wel verrassend lekker was. Maar alcoholarm is natuurlijk weer niet helemaal alcoholvrij![]()
Nee, maar als je me een linkje geeft wil ik dat wel doen hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ok!gezellig hoor!
heb je je al voorgesteld in het voorstel topic?![]()
Heb ik het nodig danquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef Maggie het volgende:
Misschien kun je het ook voor een ander kopen
Zeg!quote:
quote:
Ik suggereer niksquote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Maggie het volgende:
Of voor Snoopy omdat ze zulke dingen durft te suggereren!
Jaja, je weet je er mooi uit te kletsenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
deed jij niet studeren enzo? Is vast handig: geheugenuitbreiding
![]()
quote:Met GPS-zender de Vierdaagse lopen
<naam weggehaald> uit Maastricht staat dinsdag aan de start van de Vierdaagse van Nijmegen met een gps-zender. Op die manier is ze voor iedereen te volgen op internet.
De gps-zender stuurt een signaal via een satelliet naar een Amsterdamse internetserver. Daardoor is Sjeen's tocht vanaf dinsdag te volgen op: http://waarloopt.sjeen.nu
Die is even op vakantiequote:
BE met bénen!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, wat toevallig dat je dat vraagt. Die vraag kreeg ik gisteren ook in mijn fotoboek.
Het is uit de Tex Avery tekenfilms. 'little red ridinghood' heb ik net geleerd dus, dat van Tex Avery wist ik wel, want daar ben ik zelf erg fan van, erg grappig. Droopy enzo.
En daar ben ik dus op gaan zoeken toen ik een nieuwe icon wilde. En toen vond ik dit vrouwtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |