Dan moet je gewoon achter die gast gaan staan en een beetje voelen aan die chick. Kijken hoe het duurt voordat ze doorheeft dat er 4 handen aan het werk zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef patty het volgende:
Het gebeurde trouwens vannacht rond 01:00. En ik liep bijna tegen ze aan
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waar zijn de pics. (of film)
Whehehequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon achter die gast gaan staan en een beetje voelen aan die chick. Kijken hoe het duurt voordat ze doorheeft dat er 4 handen aan het werk zijn
Tuurlijk. Als mensen dat op straat doen vind ik dat je ze ook gewoon mag filmen. Ik zou gelijk m'n telefoon pakken iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En richten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Of ernaast gaan staan en met je zwans in je hand vragen of die gast een beetje opzij kan draaien zodat je het beter kunt zien
Z'n veters aan elkaar strikkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef Sensation89 het volgende:
Of je bindt zijn voet aan een lantaarnpaal, ligt ie daar de hele nacht in zn blote kont.
Hoezo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:21 schreef Stigma het volgende:
Geloofwaardigheid = 0
Dat duurt meestal vrij lang omdat ze vaak dronken zijn als ze op straat liggen te ronkebonkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon achter die gast gaan staan en een beetje voelen aan die chick. Kijken hoe het duurt voordat ze doorheeft dat er 4 handen aan het werk zijn
Tuurlijk gebeurt het, maar als je zoals TS altijd binnen achter je PC zit zal je het nooit zien...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hoezo.
Dat soort dingen doen mensen wel vaker hoor. Zowel in de achterhoekals in de grote stad.
De jeugd kent tegenwoordig geen grenzen van het fatsoen meer.
Dan vielen ze dus ook niet op, anders had je ze makkelijker kunnen ontwijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:57 schreef patty het volgende:
Het gebeurde trouwens vannacht rond 01:00. En ik liep bijna tegen ze aan
Scherp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef Light het volgende:
[..]
Dan vielen ze dus ook niet op, anders had je ze makkelijker kunnen ontwijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |