Het stabiliseert nu, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Als ze in het peloton niets gaat doen is het voor de Cruseilles meer dan een half uur.

Oud-renner Hans de Clercqquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef zjroentje het volgende:
Hoe heet die commentator ook alweer bij de Belg die geen H kan uitspreken.
Het duurde eergisteren 5 minuten voordat ik doordat wie nou die Gunter was.

Maar twee zuiverquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef Cootz het volgende:
Wauw... wat een kopgroep. Klöden, Landis, Armstrong, Ullrich en Basso.

Hoe dan ook wel helden tijdens de Tour die ze reden. Zulke absolute top mis ik nu wel een beetje...quote:

Ik vind het tegenwoordig juist leuker. Vroeger was het altijd Armstrong, Armstrong en Armstrong. Dat was te voorspelbaar. Dit is veel leuker, maar heel veel kanshebbers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoe dan ook wel helden tijdens de Tour die ze reden. Zulke absolute top mis ik nu wel een beetje...

Dat is inderdaad erg jammer, maar daar staat tegenover dat het wel een stuk onvoorspelbaarder is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoe dan ook wel helden tijdens de Tour die ze reden. Zulke absolute top mis ik nu wel een beetje...

Armstrong in 2001 op Alpe d'Huezquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef Arcee het volgende:
Een van Armstrongs meest indrukwekkende finishes.
300 meter voor de finish ligt Klöden nog dik voor en Lance dendert er toch nog overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |