Was wel handig geweest als je wat specifieke eigenschappen vermeld had. Zoals de kleur en het bouwjaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef RingBewoner het volgende:
Degene die morgen kan posten als die ergens tussen 13 uur en 17 uur een Corsa erop krijgt is echt mijn held!!! Dat ben ik dan namelijk
Thanks... zie het nu idd.quote:
En ik maar opletten of er een Corsa reedquote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef RingBewoner het volgende:
Klopt, dat doe ik de volgende keer, heb uiteindelijk laat in de middag pas een rondje gedaan, was iets voor zessen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canadezen en Australiers ben ik er eigenlijk niet tegengekomen, alleen een aantal japanners en amerikanen die hun auto over hadden laten vliegen. Daarnaast zijn de Koenigsegg en Pagani bijzonder zeldzaam - ook op/rond de Ring. Ik heb beide er nog maar 1x gezien.
En wat minder bijzonder, snel spul:
Maar goed, bijzonder... er rijdt eigenlijk altijd wel leuk en apart spul rond, ook diverse 'normale' straat autootjes die uniek en snel spul eruit rijden. Uiteindelijk gaat het toch om degene achter het stuur, niet om het type auto. Daarnaast raak je aardig snel gewend aan de wagens die je in Nederland als bijzonder of speciaal zag. Ik kijk tegenwoordig echt niet meer om voor een 911 GT3/M3/M5/GT-R/Lambo's/R8 etc.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Staat onder die clipquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef MikelenniuM het volgende:
Vraag me af hoe het met de inzittenden is afgelopen... met zo'n crash...
quote:First off, the occupants in the SUV managed to escape with only minor injuries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |