Die's van 16 juni, beetje late spotquote:Op zondag 15 juli 2007 09:43 schreef 4life het volgende:
Hier een paar mooie spots om het topic mee te beginnen!![]()
Jaguar XJ220 S TWR
[afbeelding]
Michel4age had gelijk, wat een druktequote:
Baansluiting enzo, dus ja. Gezien de drukte zal dat nogal wel vaker gebeuren vandaagquote:Op zondag 15 juli 2007 12:06 schreef Dingest het volgende:
[afbeelding]
Is er iets gebeurd? Die auto op de baan staat daar al een half uur zo schuin (nog half in beeld).
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef peacetaker het volgende:
[..]
dat had best zo kunnen zijn dat het een nieuw test model was....maar daar wijst o.a. de vorm van de koplampen niet op
en ook de opbouw van de voorbumper wijst erop dat het een R33 is
Volgens mij zijn het zelfs allemaal Porsches...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Supra_Turbo het volgende:
Een paar autotjes op de baan
[afbeelding]
er hangt ook nog eens een Porsche vlag aan het hekquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het zelfs allemaal Porsches...
Vette wagen, alleen beetje jammer van de kleurquote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef 4life het volgende:
Hier een betere spot van de auto.
[afbeelding]
Vind het al wel een beter kleur dan dat o zo onoriginele rood.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Vette wagen, alleen beetje jammer van de kleur
Mja, maar dit is ook niet helemaal optimaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het al wel een beter kleur dan dat o zo onoriginele rood.
Nog bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mocht je in eenzelfde weekend als mij gaan, spreek me gerust aan om eerst een bijrijders rondje te doen zodat je het circuit al een keer gezien hebt. Bij het meerijden merk je wel dat het een totaal andere ervaring is dan de simulatiespelletjes als Gran Turismo IV... zelf rijden is ook weer een ervaring op zich
[afbeelding]
De voorste dus, half on-topic
[afbeelding]
Nee, ik sta niet stil.... de brommertjes durfden me niet te snel voorbij bij de karussel en ik wou er perse onderlangs
Succes en veel plezierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het aanbodWe gaan als het goed is komende zondag en maandag (de enige dagen die we nog konden voor de vakantie).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |