gut, er is weer een nieuw woordje ondekt om nerds te omschrijvenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef dubidub het volgende:
Shenkies
Melden bij de Pv vBquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:38 schreef beelz het volgende:
Juh dat is idd bierenmishandelingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen komen ze er pas mee als het nummer al oud isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gut, er is weer een nieuw woordje ondekt om nerds te omschrijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lolquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik krijg alweer zin in een koud biertje
'Knipoog'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
gut, er is weer een nieuw woordje ondekt om nerds te omschrijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een shenkie is een biertje maar dat begrijpt hij waarschijnlijk niet... biertjes leggen hun biertjes in de koelkast.. juistemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ooit van vergeten gehoord?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef dubidub het volgende:
Shenkies leggen hun bier in de koel-koelkast-kast. Trouwens waarom zou je bier in de vriezer gaan leggen om het vervolgens niet op te drinkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop