Laat het ook de laatste keer zijn in jaren dat je die zin gebruikt hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh iewl.
Vertel eens, het is de eerste keer sinds jaren dat ik die zin gebruikt heb btw.
Mja, behalve in zakelijke zweer..
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef petraa het volgende:
Eigenlijk als ik heel verstandig ben ga ik me nest in. Ik had Kippiee beloofd dat als ze overging, dat ze kaartje kreeg voor Tokio Hotel (met de gedachte die komen toch niet naar Nederland). Helaas begint GVD om 10 uur de kaartverkoop en moet ik dus in de rij gaan staan voor zo'n (**&( kaartje.![]()
Tokio hotel, bullshit voor de 'neppe' alto's en fake gothics.quote:
15 jarige horen niet te pokeren!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry... hier ga ik nog heel lang en heel hard om lachen...![]()
Wat een mazzel dat ik pas ergens een pokerset tegenkwam... vanmorgen afgeleverd na het zien van z'n rapport... ik blij, hij blij![]()
Tokio Hotel, ze komen in HMH, weet niet hoeveel er in passen, maar zullen vast wel paar Tokio Hotel fans zijn die er vroeg bij zijn en voor die deur van het postkantoor hangen. En deze lullo gaat het straks ook doen pffff. Btw ik kan natuurlijk ook gewoon opblijven nu.quote:
hoe krijgen we jouw dan @ this topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
Zonder mij krijgen jullie dit topic ook wel vakkundig naar de tyfus...
Als jullie me zoeken: ik ben op bed.
okthxbai
Dankje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat het ook de laatste keer zijn in jaren dat je die zin gebruikt hebtDeze speltip krijg je trouwens gratis, de volgende ga je betalen.
![]()
Dude, wtf.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
okthxbai
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
Geweldige OP Ian_Nick![]()
![]()
![]()
ik heb hem op mijn gemak doorgelezen, chapeau!!
WTS?? Geen bikkelzeit??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
okthxbai
Jou ben ik dus vergetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
Geweldige OP Ian_Nick![]()
![]()
![]()
ik heb hem op mijn gemak doorgelezen, chapeau!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey menschen,
okthxbai
Doen ze sowieso wel... paar jongens onder elkaar... vooralsnog gewoon gezelligquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
15 jarige horen niet te pokeren!
is veel te verslavings verwekkend![]()
Mja, pokeren ze bij jou op school ook?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
15 jarige horen niet te pokeren!
is veel te verslavings verwekkend![]()
Ik moet morgen bikkelen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?? Geen bikkelzeit??![]()
Slaap lekker Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja was ik ook maar zo slim geweest, trouwens ze is bij haar Pa een surfplank aan het aftroggelen, aangezien die relatie niet echt soepeltjes verloopt en haar pa haar graag weer voor zich wil winnen, denk ik dat het haar gaat lukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry... hier ga ik nog heel lang en heel hard om lachen...![]()
Wat een mazzel dat ik pas ergens een pokerset tegenkwam... vanmorgen afgeleverd na het zien van z'n rapport... ik blij, hij blij![]()
Bier en sigaren erbij, en daarna aan de wodka of whiskey. van die dure.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen ze sowieso wel... paar jongens onder elkaar... vooralsnog gewoon gezellig
Welk feest?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet morgen bikkelen...
Half negen 's ochtends opbouwen en tot overmorgen door...
Tyfusfeesten waar wij op cateren.![]()
Trusten Leannemais![]()
![]()
Da kutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tokio hotel, bullshit voor de 'neppe' alto's en fake gothics.
Mja, mensen zijn er fan van he, en daar gaat het om.
Niet om de muziek die ze maken, of de mensen die ze aantrekken.
Ik heb niets tegen gothics, of alto's. toffe mensen. maar ik heb veel tegen de fakes, en mensen die jumpen btw.
Me dochter is gene gothic en geen alto, maar ze is weg van Tokio Hotel. Trouwens de enige van haar vriendenkring, dus wie mag er mee ????????? Ik pfffff hoop dat ze voor 8 oktober een vriendje heeft die er ook van houdt, neemt ze die mee!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tokio hotel, bullshit voor de 'neppe' alto's en fake gothics.
Mja, mensen zijn er fan van he, en daar gaat het om.
Niet om de muziek die ze maken, of de mensen die ze aantrekken.
Ik heb niets tegen gothics, of alto's. toffe mensen. maar ik heb veel tegen de fakes, en mensen die jumpen btw.
truequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen ze sowieso wel... paar jongens onder elkaar... vooralsnog gewoon gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |