abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:14:16 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_51454158
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, dronken was hij zeker niet. Maar hij vroeg Jelte herhaald duidelijker te zijn met (ongeveer) de woorden : "Zeg het maar, die sukkels snappen het toch niet. Daar zitten alleen maar stommelingen.". En dat herhaalde hij steeds explicieter.
Nogmaals:
Hij wist toch dat hij gefilmd werd?

Edit: Ja dus.
Helaas heb ik het niet gezien....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:17:07 #177
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51454169
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toch vind ik hem de enige die z'n momenten per dag wel heeft. De rest doet eigenlijk niets. Huub is ook al zolang hij bij Lieke is ingekakt. Jaap maakt er af en toe nog iets van. Nou ja, vandaag zal duidelijkheid geven, maar ik geloof nooit dat ze hem graag weg willen hebben daar. Misschien speelt hij het zo dat zijn contract verbeterd moet worden vanwege de geringe kans om te winnen. Hij is in ieder geval slimmer dan menigeen denkt.
'n korte reactie :
- Per dag z'n moment is niet gelijk aan TV-waardige momenten
- Huub ingekakt, wellicht. Maar Prada's van Dennix jatten kun je op TV uitzenden
- Poging z'n contract te verbeteren omdat .... - <hahahaha> Handig als de week ervoor een afpersing is mislukt

Maar een enkel ding telt : Kijkcijfers en wat presteer jij om die te behalen !
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:19:13 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_51454180
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Waarom zit Amanda daar dan nog?
En Dennis zijn wittebroodsweken zijn ook voorbij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:20:09 #179
bright side of life
pi_51454190
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:14 schreef APK het volgende:

[..]

Nogmaals:
Hij wist toch dat hij gefilmd werd?

Edit: Ja dus.
Helaas heb ik het niet gezien....
Je zou nog even bij de buren kunnen kijken of ze een link naar een filmpje hebben.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:21:25 #180
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_51454195
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n korte reactie :
- Per dag z'n moment is niet gelijk aan TV-waardige momenten
- Huub ingekakt, wellicht. Maar Prada's van Dennix jatten kun je op TV uitzenden
- Poging z'n contract te verbeteren omdat .... - <hahahaha> Handig als de week ervoor een afpersing is mislukt

Jij denkt ook dat Jaap gaat morgen , heh ? En allebei vinden we het jammer.

Klote Talpa en DGK redactie, sukkels.
.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:25:08 #181
bright side of life
pi_51454212
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:19 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zit Amanda daar dan nog?
En Dennis zijn wittebroodsweken zijn ook voorbij.
Amanda - een blote tiet is op z'n tijd bruikbaar, het voortdurend met Brian 'aanstoten en aftrekken' (of schrijf ik het nou per ongeluk verkeerd), de meesterlijke uitspaken ('een spiraaltje prikt door je buik als je een strakke broek aantrekt'). Iedere dag heeft ze wel iets bruikbaars.

Dennix is nog in de wittebroodsweken. Bij de stemming van augustus is hij 'los' .......
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:32:00 #182
bright side of life
pi_51454242
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 04:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Jij denkt ook dat Jaap gaat morgen , heh ? En allebei vinden we het jammer.

Klote Talpa en DGK redactie, sukkels.
Jammer welzeker. Of hij echt vertrekt weet ik niet, maar acht de kans beslist aanwezig. En kan daar wat redenen bij verzinnen.

Omgekeerd, redenen om te blijven zitten voor de eindoverwinning, kan ik niet bedenken. Om de eenvoudige reden dat, door die afpersing, inmiddels zoveel 'smet rond zijn naam' hangt, dat Talpa dat nooit zal laten gebeuren. Ik zeg niet dat hij schuldig is aan de afpersing. Dat is voor journalisten en de roddelpers niet eens belangrijk. Denk maar aan koppen als "Vriend van afpersers wint De Gouden Kooi".
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 14 juli 2007 @ 04:32:51 #183
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_51454245
Mooi geweest voor vannacht, ga er vandoor. Welterusten.

Indien er belangstelling voor is, heb drie audio files van de verhalen
vanavond van Amanda en Dennix ........ zijn best hilarisch.
.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 08:21:33 #184
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_51454674
alles is nog in diepe rust
brian was net even wakker
hij heeft zitten schrijven en is daarna weer gaan slapen
nog een paar uurtjes en dan gaat jaap naar huis
al et al t word een leuke streamdag
maar dat denk ik elke ochtend
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_51454757
Mijn Theorie:

De Febo is helemaal niet zo Anti-Huub. Ze hebben hem er meerdere malen ingehouden terwijl hij er zo uitgezet had kunnen worden. (Bij een paar anderen is dit nog vaker gebeurd, maar toch).
Huub werd populair toen hij in de under-dog zat. Op een gegeven moment was hij geen under-dog meer en werd hij irritant en steeds meer mensen begonnen zich te ergeren aan hem.
Met de nieuwe miljonairs Nadia en Dennis is het een 6-2 situatie geworden en zit Huub samen met Lieke weer in de under-dog. En raad eens? Ze zijn populairder dan ooit.
Ook werkt de Febo de "terror" tegen van BJAGHEHEFYTEFYTFenz om te voorkomen dat Huub uit de tent gelokt wordt...

Ook vermoed ik dat de Febo ontdekt heeft dat Jaap wel degelijk iets afwist van de afpersing en dat ze hem op deze manier de kans geven op een normale manier de villa te verlaten. Doet hij dat niet dan halen ze hem er zelf uit en brengen ze het hele verhaal op de TV en in de pers.

Ik heb trouwens 2 kaartjes klaar liggen, gaan vandaag op de bus
Kaartenactie Huub en Lieke
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 08:45:39 #186
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51454782
Een stralend goede morgen. Vandaag beperk ik mij tot het toewensen van veel kijkplezier. En het motto blijft kijk en huiver beste medecossers
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:01:58 #187
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51454877
Goedemorgen, heb net even het filmpje bekeken van het moddergooien en zo..........

Natasia mag er nu echt uit!
Ze gooit die blikken pan echt hard tegen het gezicht van Huub en ze heeft niet voor niets een OW voor zolang ze nog in DGK zit, of is die OW weer 1 van de vele wassen neuzen?

http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Van Headliner
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:04:26 #188
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51454888
Een goede morgen Dark ook zo genoten gisteren?
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51454976
http://goudenkooi.headlin(...)agt-zijn-24-uur-aan/

voor wie er nog twijfelde of japio zijn 24 uur heeft aangevraagd (zie je op het einde van het filmpje)
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51454979
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 08:40 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn Theorie:

De Febo is helemaal niet zo Anti-Huub. Ze hebben hem er meerdere malen ingehouden terwijl hij er zo uitgezet had kunnen worden. (Bij een paar anderen is dit nog vaker gebeurd, maar toch).
Huub werd populair toen hij in de under-dog zat. Op een gegeven moment was hij geen under-dog meer en werd hij irritant en steeds meer mensen begonnen zich te ergeren aan hem.
Met de nieuwe miljonairs Nadia en Dennis is het een 6-2 situatie geworden en zit Huub samen met Lieke weer in de under-dog. En raad eens? Ze zijn populairder dan ooit.
Ook werkt de Febo de "terror" tegen van BJAGHEHEFYTEFYTFenz om te voorkomen dat Huub uit de tent gelokt wordt...

Ook vermoed ik dat de Febo ontdekt heeft dat Jaap wel degelijk iets afwist van de afpersing en dat ze hem op deze manier de kans geven op een normale manier de villa te verlaten. Doet hij dat niet dan halen ze hem er zelf uit en brengen ze het hele verhaal op de TV en in de pers.

Ik heb trouwens 2 kaartjes klaar liggen, gaan vandaag op de bus
Kaartenactie Huub en Lieke
hier ook
pi_51455092
Huub kreeg die bloempot echt hard tegen zijn hoofd !!
Dat is geen spel meer.
Oprotten met die zwarte criminele hoer. ( ja ze is nou eenmaal zwart he )
pi_51455128
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:32 schreef neehe het volgende:
Huub kreeg die bloempot echt hard tegen zijn hoofd !!
Dat is geen spel meer.
Oprotten met die zwarte criminele hoer. ( ja ze is nou eenmaal zwart he )
Natasja mag alles
Alleen het het Jaap schoppen vonden ze te ver gaan, maar daar kreeg ze alleen een boete en ow voor.
Verder mag ze alles.
Goedemorgen :W
pi_51455135
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:36 schreef blomst het volgende:

[..]

Natasja mag alles
Alleen het het Jaap schoppen vonden ze te ver gaan, maar daar kreeg ze alleen een boete en ow voor.
Verder mag ze alles.
ik ben heel benieuwd wat deze dag gaat brengen
pi_51455141
Heb net het flimpje gezien.. sloeg Brian nu Lieke snoeihard met een bos bloemen/plant in het gezicht? (even voordat Huub de bloempot tegen zijn hoofd kreeg)
pi_51455160
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:01 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen, heb net even het filmpje bekeken van het moddergooien en zo..........

Natasia mag er nu echt uit!
Ze gooit die blikken pan echt hard tegen het gezicht van Huub en ze heeft niet voor niets een OW voor zolang ze nog in DGK zit, of is die OW weer 1 van de vele wassen neuzen?

http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Van Headliner
Het is tijd dat John de Mol even een bezoekje brengt aan de leiding van de redactie. Het is tenslotte zijn programma en niet die van mevr. D.F.

Het is niet dat Huub en Lieke worden aangepakt..dat is inherent aan het programma..ze zullen er mee moeten dealen..het is de manier waarop.
Dit was geen spel, dit was massahysterie. Een heel slechte zaak dat wordt toegestaan dat een groep zich zo laat gaan..het enige wat ik kan bedenken is dat de redaktie incompetent is tov groepsprocessen en escalaties hierin.
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51455164
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik ben heel benieuwd wat deze dag gaat brengen
Jaap en Natas naar huis, nieuw stelletje erin, kunnen ze per stel gaan uitstemmen, zijn ze over drie/vier maanden van het programma af.
pi_51455178
Die Milton zal ook niet blij met die heks zijn, zij heeft steeds de aandacht op hem gevestigd, dat hij een crimineel is, en daar houden dat soort lui niet van.
Dat kan haar nog wel eens een paar blauwe ogen opleveren. ( hoop ik )
pi_51455213
Mocht Jaap besluiten naar huis te gaan, zou zijn plan dan zijn om na het bezoek van Cora, tegelijk met haar te vertrekken?
Hij heeft voor vandaag Cora uitgenodigd begreep ik
pi_51455223
Natas heeft al toegegeven aan Jaap dat zij eerder naar huis gaat............dus denk ik zo dat ze nu heel ver gaat.....ze wil toch al naar huis, dus waarom niet met een knal (tegen Huub of Lieke) denk ze nog dat zij de held is ook
pi_51455248
sms voor lieke en huub verzonden door drs H en mij en uiteraard een kaartje gestuurd.
Wellicht een overdreven actie voor een senior, aan de andere kant alles wat dat trash irriteert is mij prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')