Nogmaals:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dronken was hij zeker niet. Maar hij vroeg Jelte herhaald duidelijker te zijn met (ongeveer) de woorden : "Zeg het maar, die sukkels snappen het toch niet. Daar zitten alleen maar stommelingen.". En dat herhaalde hij steeds explicieter.
'n korte reactie :quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vind ik hem de enige die z'n momenten per dag wel heeft. De rest doet eigenlijk niets. Huub is ook al zolang hij bij Lieke is ingekakt. Jaap maakt er af en toe nog iets van. Nou ja, vandaag zal duidelijkheid geven, maar ik geloof nooit dat ze hem graag weg willen hebben daar. Misschien speelt hij het zo dat zijn contract verbeterd moet worden vanwege de geringe kans om te winnen. Hij is in ieder geval slimmer dan menigeen denkt.
Waarom zit Amanda daar dan nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar een enkel ding telt : Kijkcijfers en wat presteer jij om die te behalen !
Je zou nog even bij de buren kunnen kijken of ze een link naar een filmpje hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:14 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals:![]()
Hij wist toch dat hij gefilmd werd?
Edit: Ja dus.
Helaas heb ik het niet gezien....
Jij denkt ook dat Jaap gaat morgen , heh ? En allebei vinden we het jammer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n korte reactie :
- Per dag z'n moment is niet gelijk aan TV-waardige momenten
- Huub ingekakt, wellicht. Maar Prada's van Dennix jatten kun je op TV uitzenden
- Poging z'n contract te verbeteren omdat .... - <hahahaha> Handig als de week ervoor een afpersing is mislukt
Maar een enkel ding telt : Kijkcijfers en wat presteer jij om die te behalen !
Amanda - een blote tiet is op z'n tijd bruikbaar, het voortdurend met Brian 'aanstoten en aftrekken' (of schrijf ik het nou per ongeluk verkeerd), de meesterlijke uitspaken ('een spiraaltje prikt door je buik als je een strakke broek aantrekt'). Iedere dag heeft ze wel iets bruikbaars.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:19 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zit Amanda daar dan nog?
En Dennis zijn wittebroodsweken zijn ook voorbij.![]()
Jammer welzeker. Of hij echt vertrekt weet ik niet, maar acht de kans beslist aanwezig. En kan daar wat redenen bij verzinnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat Jaap gaat morgen , heh ? En allebei vinden we het jammer.
Klote Talpa en DGK redactie, sukkels.
hier ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:40 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn Theorie:
De Febo is helemaal niet zo Anti-Huub. Ze hebben hem er meerdere malen ingehouden terwijl hij er zo uitgezet had kunnen worden. (Bij een paar anderen is dit nog vaker gebeurd, maar toch).
Huub werd populair toen hij in de under-dog zat. Op een gegeven moment was hij geen under-dog meer en werd hij irritant en steeds meer mensen begonnen zich te ergeren aan hem.
Met de nieuwe miljonairs Nadia en Dennis is het een 6-2 situatie geworden en zit Huub samen met Lieke weer in de under-dog. En raad eens? Ze zijn populairder dan ooit.
Ook werkt de Febo de "terror" tegen van BJAGHEHEFYTEFYTFenz om te voorkomen dat Huub uit de tent gelokt wordt...
Ook vermoed ik dat de Febo ontdekt heeft dat Jaap wel degelijk iets afwist van de afpersing en dat ze hem op deze manier de kans geven op een normale manier de villa te verlaten. Doet hij dat niet dan halen ze hem er zelf uit en brengen ze het hele verhaal op de TV en in de pers.
Ik heb trouwens 2 kaartjes klaar liggen, gaan vandaag op de bus![]()
Kaartenactie Huub en Lieke
Natasja mag allesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:32 schreef neehe het volgende:
Huub kreeg die bloempot echt hard tegen zijn hoofd !!
Dat is geen spel meer.
Oprotten met die zwarte criminele hoer. ( ja ze is nou eenmaal zwart he )
ik ben heel benieuwd wat deze dag gaat brengenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja mag alles
Alleen het het Jaap schoppen vonden ze te ver gaan, maar daar kreeg ze alleen een boete en ow voor.
Verder mag ze alles.
Het is tijd dat John de Mol even een bezoekje brengt aan de leiding van de redactie. Het is tenslotte zijn programma en niet die van mevr. D.F.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:01 schreef Dark het volgende:
Goedemorgen, heb net even het filmpje bekeken van het moddergooien en zo..........
Natasia mag er nu echt uit!
Ze gooit die blikken pan echt hard tegen het gezicht van Huub en ze heeft niet voor niets een OW voor zolang ze nog in DGK zit, of is die OW weer 1 van de vele wassen neuzen?
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Van Headliner
Jaap en Natas naar huis, nieuw stelletje erin, kunnen ze per stel gaan uitstemmen, zijn ze over drie/vier maanden van het programma af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat deze dag gaat brengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |