Polen. Engelsen drinken allesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
Engelsen die Bavaria drinken? Het moet niet gekker worden [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
Engelsen die Bavaria drinken? Het moet niet gekker worden [afbeelding]
Omdat het over bier gaat hoop ik. Voor de zoveelste keer .. ik ben GEEN Pool.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwachtte jou hier al [afbeelding]
Negers! Goeie!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef TC03 het volgende:
Heb ik ook altijd met negers. Wel vreemd.
Ik alleen met zwarte negersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef TC03 het volgende:
Want negers komen uit Negerland?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef TC03 het volgende:
Nee ik weet het, maar het typt makkelijker dan servo-kroaat sloveenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef Skic. het volgende:
[..]
Omdat het over bier gaat hoop ik. Voor de zoveelste keer .. ik ben GEEN Pool.
simpel: kleding.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef tong80 het volgende:
Het stikt ervan tegenwoordig.
Ik herkende ze eerst doordat ze een krat bavaria hadden.
Maar ze leren tegenwoordig ook andere biersoorten kennen.
Dan wordt het al moeilijker.
Maar ik pik ze er nog steeds tussenuit.
Wat is dat toch ?
Met Engelsen heb ik hetzelfde.
Nee uit Hedwiges Madurodamquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Want negers komen uit Negerland?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee uit Hedwiges Madurodamha ha ha ha ha ha
Ah, de mannenkenner.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens de poolse man herken je aan zijn lengte. damn het lijken wel kaboutertjes.
quote:
nou eh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet over Surinamers "domme zwarte kop"
Kom je nog eens een keer zuipen in Arnhem of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
waar ben je mee bezig? je zelf voor lul te zetten? lol
doe ff gezellig mee en als je iets niet bevalt aan mij zeg dat dan duidelijk. niet met zo'n zielige omweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |