Waarom heeft Lieke daar nog niet aan gedacht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Veel Surinamers zijn zo bijgelovig als de pest.
Black mama Wintiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Nadia wil glaasje draaien
Natasja "Hell No!"
Ik soms...ut was wel vrijdag de 13de vandaag..gek genoeg viel me dat pas om 23:45 op...maar het effect van Friday the 13th was goed te merken in de villa..quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom heeft Lieke daar nog niet aan gedacht?
Gewoon een paar stokjes met een touwtje aan elkaar binden en in haar bed leggen, wat zwarte kaarsjes
aansteken naast haar bed, en ze rent gillend de kooi uit![]()
Tis ook zo gezellig in die groep he? Je zou die hele groep zo lekker willen knuffelen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef noucky het volgende:
Is de toekomst nu Huub en Lieke die alleen maar met zichzelf bezig zijn ?
Kom op luitjes, jullie leven in een groep. Ik heb totaal geen plezier in jullie.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Wat weinig reacties over Jaap die zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
Hij mag geen terror meer doen vw. RTL5
Morgen gaat Jaap weg![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef BarryK het volgende:
Morgen gaat heel veel gebeuren, echt heel veel.. zegt Jaap.
Alles is nu zinloos om te spreken over allianties enzo, eerst morgen
Jaapie gaat eruit ole ole..
Jaap zegt nog fucking hell na, zal hij beseffen hoe dom hij is geweest...
24 uur?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Wat weinig reacties over Jaap die zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
Hij mag geen terror meer doen vw. RTL5
Morgen gaat Jaap weg![]()
Hoop ook dat hij blijft...en misschien is het wel allemaal part of the bigger plan die Dennis en Jaap toen is hadden gemaakt in het kantoor!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder Terror was Jaap al een beetje weg![]()
Maar ik vind het nogsteeds jammer dat hij zijn 24 uur aangevraagd heeft.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Jonges en meisjes ik ga Puma uitlaten en naar bed...drukke dag morgen...slaap zacht...snaveltjes toe en muiltjes dicht...asjuussss
?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef noucky het volgende:
Is de toekomst nu Huub en Lieke die alleen maar met zichzelf bezig zijn ?
Kom op luitjes, jullie leven in een groep. Ik heb totaal geen plezier in jullie.
Je ging toch slapen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoop ook dat hij blijft...en misschien is het wel allemaal part of the bigger plan die Dennis en Jaap toen is hadden gemaakt in het kantoor!!
Ja, vanmiddag hebben ze ook al contactpunten van Lieke gestolen, en een brief van Lieke die ze uitgebreid hebben zitten lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |