Moet je even aan Puma vragen, maar misschien heeft ie em al vernietigd toen ie weer nuchter en bedaard was...quote:
Hij moest steeds aan Eric denken deze avond zei hij...alsof hij ineens bewust was hoe Eric zich wel niet had gevoeld toen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Net als Huub nu, die de breuk met Eric zooooo erg vond.![]()
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
De breuk met Eric vond hij op vriendschappelijk niveau altijd al erg, maar op spelniveau heeft hij het al dan niet terecht als noodzakelijk geacht om met hem te breken
Krijg ik nu geen snoepjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef wolferl het volgende:
Het moet [COS #2010] zijn.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.
die vonden we toen dom, toen wist ik nog niet wat voor dombo's daarna nog kwamen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
Ik mis Nena als ze er zo over praten..
Hier wordt ik toch wel een beetje misselijk van...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vonden een groot aantal van onze sympathieke oosterburen ook in 1939 tm 1945 toen ze o.a. 6 miljoen joden in gaskamers lieten douchen.
Ik heb een lekkere Cote d'or reep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef BarryK het volgende:
[..]
Krijg ik nu geen snoepje![]()
Kan een mod 't even aanpassen ?![]()
Dude =>quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
tjoh, oetlulquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
hahaha...jah die heb ik 1 uur laten staan die werd 1100 keer bekeken en dacht toen van nee toch maar niet...was een beetje erg had me niet eens geschoren...Nowlive stuurde me wel een mail of ze een mochten hebben maar zag er van af....een foto hier plaatsen van 7 jaar gelee is nie erg van nu wel...beetje privacy is nie kwalijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je even aan Puma vragen, maar misschien heeft ie em al vernietigd toen ie weer nuchter en bedaard was...![]()
Volgens mij kan productie gewoon tekenen en zelf bepalen of ze de post wel of niet bezorgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Tweek het volgende:
Ik vind dat kaarjtes idee sturen leuk maar, is er al eens nagedacht over aangetekende post?
Ik heb net de voorwaardes daarvoor nagelezen, en een meerderjarige huisgenoot kan het weigeren, maar geld dit ook voor de produktie? iig het kost 6,45 voor onder de 1 kg, dus als er een grote zooi steunbetuigingen/spel informatie dat huis in gegooid kan worden is dit misschien wel de manier. Voor een prijs die fracties lager ligt dan de we sturen allemaal een kaartjes actie. Nou ben ik zelf zondag weg voor een korte vakantie en kan dit niet opzetten, anders had ik het wel willen proberen. Lijkt me leuk. In ieder geval kan hier gemaild worden met tnt post of deze actie uberhaupt zin zou hebben.
Misschien het overwegen waard.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
En toen vonden we haar saai.. (maar kenden we nix nog niet)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef 2live het volgende:
[..]
die vonden we toen dom, toen wist ik nog niet wat voor dombo's daarna nog kwamen.
Dit is voer voor psychiaters.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
Ongelooflijk, wat een niveau in dat huis. Als je- los van Lieke en Huub- zo'n clubje persoonlijkheidsstoornissen bij elkaar weet te krijgen moet je als redactie welhaast toegang hebben tot dossiers in psychiatrische inrichtingen.
Zinloos. Aangetekende post aan een bedrijf mag in ontvangst genomen worden door een portier of receptionist. Post aan "DGK, t.a.v. Miljonair" is gewoon post aan een bedrijf.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Tweek het volgende:
Ik vind dat kaarjtes idee sturen leuk maar, is er al eens nagedacht over aangetekende post?
Ik heb net de voorwaardes daarvoor nagelezen, en een meerderjarige huisgenoot kan het weigeren, maar geld dit ook voor de produktie? iig het kost 6,45 voor onder de 1 kg, dus als er een grote zooi steunbetuigingen/spel informatie dat huis in gegooid kan worden is dit misschien wel de manier. Voor een prijs die fracties lager ligt dan de we sturen allemaal een kaartjes actie. Nou ben ik zelf zondag weg voor een korte vakantie en kan dit niet opzetten, anders had ik het wel willen proberen. Lijkt me leuk. In ieder geval kan hier gemaild worden met tnt post of deze actie uberhaupt zin zou hebben.
Misschien het overwegen waard.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:54 schreef bosb het volgende:
[..]
En toen vonden we haar saai.. (maar kenden we nix nog niet)
En toen hoopten we dat er een leuker iemand inkwam (nu mag ze terug komen)
En toen vonden we haar lekker (nu nog steeds)
En toen werd ze weggestuurd (nu mag je schoppen, slaan en met alu bloempotten meppen)
DGK........
Hebben BAN aanhangers een bepaald uiterlijk ???? Wat een flauwekul.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Vandaag riep iemand in een kledingwinkel "het is toch fokking niet normaal" 10 x..waarna m'n vriend zei "en nu weet ik wel dat het fokking niet normaal is" en toen was ze stil (BAN-aanhangster..althans zo zag ze er uit)
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:54 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Volgens mij kan productie gewoon tekenen en zelf bepalen of ze de post wel of niet bezorgen
ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef bosb het volgende:
Wat had ze nou weer uitgevreten met die spekkies?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
persoonlijk vind ik amanda het meest vervelend..
Wat wou ze dan doen met die spekkies?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef blomst het volgende:
Hahaha, Amanda bied Huub en Lieke ook een spekkie aan, maar het boeit Liekk niet.
Lieke is sterk.
Amanda mislukt
Liever vervelend dan nep, of pretentieusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef AutumnTears het volgende:
persoonlijk vind ik amanda het meest vervelend..
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef meta4 het volgende:
[..]
Liever vervelend dan nep, of pretentieus
Nee dan moet je Amanda pakken waar zij het meest aan hecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef Clank het volgende:
Amanda maakt een kadootje open dat Lieke heeft gehad.. iets met schuimblokken en spekkies.
Kan iemand haar tasje en schoentjes die ze van mama heeft gekregen even mollen?!!!
Dat "ik zweer het je" belooft niet veel goeds..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef tutjehola het volgende:
By the way, kan er al ge-smst worden voor de poll, ik zweer het je, ik ga het doen
huub heeft al zoveel doorstaan in dat huis,daar is dit niets bij vergelekenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef noucky het volgende:
Huub trekt de shit voor eeuwig zegt ie. Ondertussen is het grootspraak en zich erg kut voelt.
Mijn vriend is sterker dan Hans Hondekop:)..trust me:)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had die vriend van jou een schop in zijn kloten gegeven.
ik vind die twee niet te vergelijken, totaaaaaal verschillendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef noucky het volgende:
Ik zie Nena ook veel liever als Lieke.
EEn kadootje heeft Lieke van haar zus gekregen, die maakt Amanda open en vreet hetop, ze bied Lieke ook een spekje aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wou ze dan doen met die spekkies?
moeilijk he... om on topic te blijven?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had die vriend van jou een schop in zijn kloten gegeven.
welterustenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Jonges en meisjes ik ga Puma uitlaten en naar bed...drukke dag morgen...slaap zacht...snaveltjes toe en muiltjes dicht...asjuussss
waarschijnlijk nog steeds niets.... Misschien heeft ze wel weer een of andere voetballer gescoord. Met haar uiterlijk moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Weet iemand wat Nena tegenwoordig doet??
Dansen op Sensation Whitequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Natasia, omdat ik het haar kindjes gun dat ze nog lang weg blijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat "ik zweer het je" belooft niet veel goeds..
Desondanks vraagje: op wie?
Jammer, dus zonder de preciese adres gegevens van de gouden kooi gaat het niet werken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Je moet je post toch ook richten aan Talpa, t.a.v. een miljonair. Hoofdgeadresseerde is talpa, welke mag weigeren of wat dan ook. Rechtstreeks aan een miljonair naar Eemnes zou nog kunnen, denk alleen niet dat het gaat werken.
Heel apart en vooral smakeloos...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Tampons zitten in een inbrenghuls of wikkelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dan moet je Amanda pakken waar zij het meest aan hecht.
SEX dus.
Jeukpoeder op der tampons.
Of is dat een typische Lieke plan?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Jonges en meisjes ik ga Puma uitlaten en naar bed...drukke dag morgen...slaap zacht...snaveltjes toe en muiltjes dicht...asjuussss
toedelsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Dan nog werkt het niet. Ik denk dat de bewoners daar op papier niet wonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jammer, dus zonder de preciese adres gegevens van de gouden kooi gaat het niet werken.
Ook wel een soort van slimquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sug4r het volgende:
Dennis met zijn terror, hij heeft niks gedaan vanavond. Alles aan de vrouwen overgelaten![]()
Haar belspel-troelala-carriere was in ieder geval gèèn succes...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
De pik van brian danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef meta4 het volgende:
[..]
Tampons zitten in een inbrenghuls of wikkel
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sug4r het volgende:
Dennis met zijn terror, hij heeft niks gedaan vanavond. tijdens zijn hele verblijf in dgk
Veel Surinamers zijn zo bijgelovig als de pest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Nadia wil glaasje draaien
Natasja "Hell No!"
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
Ik hoop dat Liekes zus er arsenicum in heeft gestopt. Rattengif voor die naar dode tratten stinkende snol. Hoop dat ze haar hoerenmadamme Natasja en loverboy pooier Brian er ook 1 aanbied. Dan krijgt wifebeater eindelijk zijn spekkie voor zijn bekkie.
Niet alle dusquote:
Hoe lang heeft ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Haar belspel-troelala-carriere was in ieder geval gèèn succes...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Wat weinig reacties over Jaap die zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
Hij mag geen terror meer doen vw. RTL5
Morgen gaat Jaap weg![]()
Lijkt me echt naar om mod te zijn op dit soort avonden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
-----------------
jaap lult uit zn nek denk ik, hij probeert aandacht te krijgen van zowel huub en nadiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Hij zit nu bij het imbeciele clubje en dat is meer dan zijn intelligentie aan kan.
Hij heeft geen huwelijk, geen vriendschap met Brian, geen met Huub en hij valt voor een brunette met cup c, maar met een MBO opleiding.
Hij ziet terecht geen toekomst meer in DGK door de stelletjes, die elk op zich hem zullen laten vallen.
1x verplichting van talpa volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:04 schreef meta4 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze dat gedaan?
Ik zou trouwens nooit in die trieste talpa setting gezien willen worden![]()
Nog steeds werken bij Go best, en ze heeft toch bij de KLM cityhopper gesolliciteerd.....afgewezen ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef meta4 het volgende:
Zonder Terror was Jaap al een beetje wegquote:
Jammer, had ik zo gehoopt dat de boze geesten het BANNDJ groepje zouden terroriseren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Natasja "Hell No!"
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Veel Surinamers zijn zo bijgelovig als de pest.
1 keer??? of nog een paar keer, ze was snel van de buis iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:04 schreef meta4 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze dat gedaan?
Ik zou trouwens nooit in die trieste talpa setting gezien willen worden![]()
Waarom heeft Lieke daar nog niet aan gedacht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Black mama Wintiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Natasja "Hell No!"
Ik soms...ut was wel vrijdag de 13de vandaag..gek genoeg viel me dat pas om 23:45 op...maar het effect van Friday the 13th was goed te merken in de villa..quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom heeft Lieke daar nog niet aan gedacht?
Gewoon een paar stokjes met een touwtje aan elkaar binden en in haar bed leggen, wat zwarte kaarsjes
aansteken naast haar bed, en ze rent gillend de kooi uit![]()
Tis ook zo gezellig in die groep he? Je zou die hele groep zo lekker willen knuffelen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef noucky het volgende:
Is de toekomst nu Huub en Lieke die alleen maar met zichzelf bezig zijn ?
Kom op luitjes, jullie leven in een groep. Ik heb totaal geen plezier in jullie.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef BarryK het volgende:
Morgen gaat heel veel gebeuren, echt heel veel.. zegt Jaap.
Alles is nu zinloos om te spreken over allianties enzo, eerst morgen
Jaapie gaat eruit ole ole..
Jaap zegt nog fucking hell na, zal hij beseffen hoe dom hij is geweest...
24 uur?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
Hoop ook dat hij blijft...en misschien is het wel allemaal part of the bigger plan die Dennis en Jaap toen is hadden gemaakt in het kantoor!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zonder Terror was Jaap al een beetje weg![]()
Maar ik vind het nogsteeds jammer dat hij zijn 24 uur aangevraagd heeft.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef PumaStreamer het volgende:
?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef noucky het volgende:
Is de toekomst nu Huub en Lieke die alleen maar met zichzelf bezig zijn ?
Kom op luitjes, jullie leven in een groep. Ik heb totaal geen plezier in jullie.
Je ging toch slapen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoop ook dat hij blijft...en misschien is het wel allemaal part of the bigger plan die Dennis en Jaap toen is hadden gemaakt in het kantoor!!
Ja, vanmiddag hebben ze ook al contactpunten van Lieke gestolen, en een brief van Lieke die ze uitgebreid hebben zitten lezen.quote:
voodooquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Voodoo
Nee trut, zwarte kaarsjes bij het bed van Tas.quote:
Eens, maar als hij weggaat komt er misschien wel iemand in die de groepen weet te ontwrichten, ik vind 2vs6 saai.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda en Brain, contactpunten van Lieke.quote:
Fijn dat je dat even met ons deelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef noucky het volgende:
Ik zet het geluid van het oninteressante geneuzel van Huub en Lieke uit.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom heeft Lieke daar nog niet aan gedacht?
Gewoon een paar stokjes met een touwtje aan elkaar binden en in haar bed leggen, wat zwarte kaarsjes
aansteken naast haar bed, en ze rent gillend de kooi uit![]()
Natasja heeft Huub en Jaap ooit bedreigd met zwarte magie en voodoo, dus dat Natasja christelijk en bijgelovig is mag je met een korreltje zout nemen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
Ik weet niet of hij echt weg gaat, maar hij heeft wel een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:03 schreef Prospera het volgende:
en nog een echte ook; onmogelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef blomst het volgende:
[..]
voodoo![]()
moet ik een haar van haar hebben zeker![]()
wanneer heeft ie dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef meta4 het volgende:
[..]
Russisch.
Maar dat had ik hier al een keer laten doorschemeren.
Hij heeft zijn 24 uur aangevraagd vandaag en wilde versneld een gesprek met de psycholoog.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef farceman het volgende:
[..]
24 uur?
Een gespek bij de shrink heeft hij aangvraagd.
Hij baalt er denk ik van dat hij van achter wordt gedwongen niet voor zijn natuurlijke vrienden te kunen kiezen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef mazaru het volgende:
Natasia loopt weer te gillen dat Lieke haar er nooit uit zal kunnen pesten.
Zou het niet mooi zijn als ze morgen bestraft wordt voor het gooien van stenen en een ijzeren pot, en per direct het huis moet verlaten?
Een boete kan ze niet krijgen, ze heeft een OW aan haar kont hangen.
zal wel weinig "rest" meer komen. Hooguit wat sexen, en een mislukte orale vrijpartij tussen nix en naadquote:
Ik geloof niet dat Satanisten over het algemeen hartjes op de grond maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef wolferl het volgende:
Wat doet dat kind nou weer met die kaarsen.
Ik hoop toch zo dat Nadia een Satanist is.
Wil ik wel eens zien hoe lief Natasia haar nog vind.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian zijn gaten liggen alweer klaar.
Inderdaad, hoe bedenkt ze het! Waxinelichtjes in de vorm van een hartje neerzetten! Ik voorzie een nieuwe carriere voor nadia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef noucky het volgende:
Creatief die hartjes van Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |